Mode & Beauty alle pijlers

Leggings

08-09-2016 12:15 46 berichten
Hallo!

Ik ben op zoek naar een aantal zwarte drie kwart leggings. Ik kan ze nergens meer vinden. Is hier misschien een Google wonder?

Wie helpt mij?
H&m gewoon in de winkel?
Bij Zalando] hebben ze ze.
Alle reacties Link kopieren
http://www.wehkamp.nl/Zoe ... rpp=96&Blocks=0&View=Grid
Zeeman?
action?

Mag vragen waarom je nog leggings wilt uberhaupt ?

aan het typen......
hema, de markt
Didi?
Ik zoek de witte variant.

En ik draag leggings onder een jurkje of lange tuniek. Vind ik mooier dan mijn blote benen.
quote:duende12 schreef op 08 september 2016 @ 12:53:

Ik zoek de witte variant.

En ik draag leggings onder een jurkje of lange tuniek. Vind ik mooier dan mijn blote benen.

In de winter kan ik dat begrijpen = brrr koud.

Maar het is 27 graden buiten!
aan het typen......
Ik mag toch hopen dat witte leggings gewoon nergens meer verkocht worden?
quote:Frikandellekuh schreef op 08 september 2016 @ 12:56:

[...]

In de winter kan ik dat begrijpen = brrr koud.

Maar het is 27 graden buiten!Dan nog. Ik voel me niet altijd prettig met blote benen.
quote:Dragisa schreef op 08 september 2016 @ 12:56:

Ik mag toch hopen dat witte leggings gewoon nergens meer verkocht worden?
aan het typen......
quote:Dragisa schreef op 08 september 2016 @ 12:56:

Ik mag toch hopen dat witte leggings gewoon nergens meer verkocht worden?Ik hoop het wel. Draag liever wat ik zelf mooi vind.
Witte leggings vind ik echt brrrrr.. doe dan zwart, maar dat is persoonlijk. Al heb ik het idee dat t merendeel van de Nederlanders er zo over denkt. Ze flatteren gewoon nooit, doe dan zwart.
Ik ga op actieve vakantie naar Indonesië en dan is soms een legging onder een jurkje fijn. Ik heb ze ondertussen besteld bij Bonprix. Bedankt voor het mee zoeken allemaal!
quote:PlayingTheAngel schreef op 08 september 2016 @ 13:00:

Witte leggings vind ik echt brrrrr.. doe dan zwart, maar dat is persoonlijk. Al heb ik het idee dat t merendeel van de Nederlanders er zo over denkt. Ze flatteren gewoon nooit, doe dan zwart.
aan het typen......

Witte leggings vind ik echt brrrrr.. doe dan zwart, maar dat is persoonlijk. Al heb ik het idee dat t merendeel van de Nederlanders er zo over denkt. Ze flatteren gewoon nooit, doe dan zwart.Toch wel gek dat die altijd snel zijn uitverkocht. Mss toch nog genoeg mensen die ze wel leuk vinden. Daarbij kan het me bar weinig schelen wat iemand ervan vindt.
Gelijk heb je hoor, doe aan wat je zelf wilt.

Witte leggings vind ik echt brrrrr.. doe dan zwart, maar dat is persoonlijk. Al heb ik het idee dat t merendeel van de Nederlanders er zo over denkt. Ze flatteren gewoon nooit, doe dan zwart.Zwart staat echt niet overal bij. Ik heb genoeg mensen met zomerse tuniekjes gezien met daaronder zwarte leggings en dat was geen gezicht. Zwart bij mintgroen bijv of zwart bij zachtroze of zwart bij lichtbruin, etc etc.
Ik heb geplaatst gekocht bij de Kik... Voor €4 geloof ik. En volgens mij heeft zeeman ze soms ook.
Een legging in Indonesie?

Ben je er al eens geweest? Is daar echt veel warmer dan deze warmte vandaag.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
quote:marcellav schreef op 08 september 2016 @ 16:25:

Een legging in Indonesie?

Ben je er al eens geweest? Is daar echt veel warmer dan deze warmte vandaag.

Ben jij er al eens geweest? Misschien wil ze wel tempels bezoeken. En ze schrijft actieve vakantie...

Je kleedt je niet altijd naar temperatuur... Met deze temperaturen in Spanje zou ik in m'n bikini lopen, maar naar m'n werk trek ik toch wel wat meer aan...
Ik ben ook op zoek. Wel naar de zwarte variant. Mijn bovenbenen schuren stuk als ik ze niet draag :( Vind zonder legging ook mooier (en koeler!) maar ja.... zonder legging kan ik geen stap zetten.
quote:thgrlai schreef op 08 september 2016 @ 18:28:

[...]

Ben jij er al eens geweest? Misschien wil ze wel tempels bezoeken. En ze schrijft actieve vakantie...

Je kleedt je niet altijd naar temperatuur... Met deze temperaturen in Spanje zou ik in m'n bikini lopen, maar naar m'n werk trek ik toch wel wat meer aan...

Ja en? Dan sla je even een dunne sarong om. En 'actief zijn' houdt in 'bewegen'. Is warm worden. In een al warm land. Een legging is echt warm, juist omdat deze direct op je huid zit.

Goed alternatief (niet onder de jurk, maar in plaats van jurk met legging) is een katoenen flodderbroekje. Is veel luchtiger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven