Mode & Beauty alle pijlers

Leggings

08-09-2016 12:15 46 berichten
Hallo!

Ik ben op zoek naar een aantal zwarte drie kwart leggings. Ik kan ze nergens meer vinden. Is hier misschien een Google wonder?

Wie helpt mij?
quote:croissantje schreef op 08 september 2016 @ 19:34:

Ik ben ook op zoek. Wel naar de zwarte variant. Mijn bovenbenen schuren stuk als ik ze niet draag :( Vind zonder legging ook mooier (en koeler!) maar ja.... zonder legging kan ik geen stap zetten.mentol poeder, of een kort wielrenner broekje. heb et zelfde probleem
Alle reacties Link kopieren
quote:croissantje schreef op 08 september 2016 @ 19:34:

Ik ben ook op zoek. Wel naar de zwarte variant. Mijn bovenbenen schuren stuk als ik ze niet draag :( Vind zonder legging ook mooier (en koeler!) maar ja.... zonder legging kan ik geen stap zetten.Bij de Zeeman heb je korte leggings als een wielrenbroekje. Ideaal onder een jurkje of rok. Niet zichtbaar maar geen last van plakkende benen. En geen inkijk als je eens ontspannen zit
Klaar mee
quote:eva-luna schreef op 08 september 2016 @ 19:50:

[...]

Ja en? Dan sla je even een dunne sarong om. En 'actief zijn' houdt in 'bewegen'. Is warm worden. In een al warm land. Een legging is echt warm, juist omdat deze direct op je huid zit.

Goed alternatief (niet onder de jurk, maar in plaats van jurk met legging) is een katoenen flodderbroekje. Is veel luchtiger.

En ze schreef...

Ik ga op actieve vakantie naar Indonesië en dan is soms een legging onder een jurkje fijn.

Blijkbaar gaat het dus om het dragen van een jurkje en misschien zijn niet alle activiteiten met een sarong op te lossen...
quote:marcellav schreef op 08 september 2016 @ 16:25:

Een legging in Indonesie?

Ben je er al eens geweest? Is daar echt veel warmer dan deze warmte vandaag.Met minder kleding aan wordt het echt niet minder warm hoor. Ik heb daar gewoon een spijkerbroek aan met t shirt en teenslippers.
Ik heb het in Indonesie koud gehad, dus dat kan ook.
Wanneer ben jij er geweest dan Emma?
Een paar jaar geleden, in mei.
Dat het tropisch is wil niet zeggen dat het altijd super super watm is.
fietsen varen vrouwelijk doen
Wehkamp zal ze vast hebben. (Driekwart leggings zijn wel uit by the way)
quote:duende12 schreef op 08 september 2016 @ 12:53:

Ik zoek de witte variant.

En ik draag leggings onder een jurkje of lange tuniek. Vind ik mooier dan mijn blote benen.Witte leggings kunnen echt niet.
Tip: als je geen blote bovenbenen in je jurkje wilt, dan kun je van die short leggings kopen. Een soort kort broekje. Zie je niks van en zit toch lekkerder dan zonder.
quote:Blondiie90 schreef op 12 september 2016 @ 10:48:

[...]

Witte leggings kunnen echt niet. Tja, dat is jammer dan.
alles kan
Thgrlai

Ja, ik ben er geweest!

En ik moet er niet aan denken daar zo'n zweetding aan te hebben.

Een dunne linnen of katoenen lange broek is dan meer comfortabel en neemt veel meer vocht op.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
quote:duende12 schreef op 08 september 2016 @ 12:53:

Ik zoek de witte variant.

En ik draag leggings onder een jurkje of lange tuniek. Vind ik mooier dan mijn blote benen.stop dit nu
l'état c'est moi
ik ben ook een legging liefhebber, maar in de zomer blijven ze in de kast alleen de korte wielrenner variant komt er uit
Vandaag had ik een jurk aan, zonder legging. Mijn buurvrouwen smeekten me om een legging aan te trekken. Sommige benen kun je niet in het openbaar vertonen.

En als je ziet hoe een skinny zit.. Een legging is een skinny zonder rits en knoop.
quote:LouisXIV schreef op 14 september 2016 @ 12:30:

[...]

stop dit nuWerkelijk, waar maken jullie je druk om.
quote:petra123456 schreef op 15 september 2016 @ 21:37:

Vandaag had ik een jurk aan, zonder legging. Mijn buurvrouwen smeekten me om een legging aan te trekken. Sommige benen kun je niet in het openbaar vertonen.

En als je ziet hoe een skinny zit.. Een legging is een skinny zonder rits en knoop.waar bemoeien ze zich mee?.. tis toch jou lijf
quote:nijntje021 schreef op 15 september 2016 @ 21:53:

[...]

waar bemoeien ze zich mee?.. tis toch jouw lijf

Klopt. En 95% van de tijd draag ik een legging onder die jurk. Ik ben het er mee eens dat mijn benen beter in een legging kunnen zitten voor het aanzicht.

En dat bemoeien gaat twee kanten op;)
Lijkt me juist heel normaal om in een voornamelijk islamitisch land je knieën en schouders te bedekken. Ik deed dat trouwens in de meeste landen in Azië (bv in Sri Lanka terwijl ik toen in boeddhistisch gebied was) en sommige in Afrika (is echt afhankelijk van het land) en dat wordt zeer op prijs gesteld door de bevolking. Vaak wordt het als heel disrespectvol ervaren door de bevolking als toeristen er erg bloot bijlopen. Dus lijkt me dus prima plan van TO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven