Leggings
donderdag 8 september 2016 om 20:20
quote:croissantje schreef op 08 september 2016 @ 19:34:
Ik ben ook op zoek. Wel naar de zwarte variant. Mijn bovenbenen schuren stuk als ik ze niet draag
Vind zonder legging ook mooier (en koeler!) maar ja.... zonder legging kan ik geen stap zetten.mentol poeder, of een kort wielrenner broekje. heb et zelfde probleem
Ik ben ook op zoek. Wel naar de zwarte variant. Mijn bovenbenen schuren stuk als ik ze niet draag
donderdag 8 september 2016 om 20:23
quote:croissantje schreef op 08 september 2016 @ 19:34:
Vind zonder legging ook mooier (en koeler!) maar ja.... zonder legging kan ik geen stap zetten.Bij de Zeeman heb je korte leggings als een wielrenbroekje. Ideaal onder een jurkje of rok. Niet zichtbaar maar geen last van plakkende benen. En geen inkijk als je eens ontspannen zit
Klaar mee
donderdag 8 september 2016 om 21:30
quote:eva-luna schreef op 08 september 2016 @ 19:50:
[...]
Ja en? Dan sla je even een dunne sarong om. En 'actief zijn' houdt in 'bewegen'. Is warm worden. In een al warm land. Een legging is echt warm, juist omdat deze direct op je huid zit.
Goed alternatief (niet onder de jurk, maar in plaats van jurk met legging) is een katoenen flodderbroekje. Is veel luchtiger.
En ze schreef...
Ik ga op actieve vakantie naar Indonesië en dan is soms een legging onder een jurkje fijn.
Blijkbaar gaat het dus om het dragen van een jurkje en misschien zijn niet alle activiteiten met een sarong op te lossen...
[...]
Ja en? Dan sla je even een dunne sarong om. En 'actief zijn' houdt in 'bewegen'. Is warm worden. In een al warm land. Een legging is echt warm, juist omdat deze direct op je huid zit.
Goed alternatief (niet onder de jurk, maar in plaats van jurk met legging) is een katoenen flodderbroekje. Is veel luchtiger.
En ze schreef...
Ik ga op actieve vakantie naar Indonesië en dan is soms een legging onder een jurkje fijn.
Blijkbaar gaat het dus om het dragen van een jurkje en misschien zijn niet alle activiteiten met een sarong op te lossen...
zondag 11 september 2016 om 16:37
donderdag 15 september 2016 om 21:37
donderdag 15 september 2016 om 21:53
quote:petra123456 schreef op 15 september 2016 @ 21:37:
Vandaag had ik een jurk aan, zonder legging. Mijn buurvrouwen smeekten me om een legging aan te trekken. Sommige benen kun je niet in het openbaar vertonen.
En als je ziet hoe een skinny zit.. Een legging is een skinny zonder rits en knoop.waar bemoeien ze zich mee?.. tis toch jou lijf
Vandaag had ik een jurk aan, zonder legging. Mijn buurvrouwen smeekten me om een legging aan te trekken. Sommige benen kun je niet in het openbaar vertonen.
En als je ziet hoe een skinny zit.. Een legging is een skinny zonder rits en knoop.waar bemoeien ze zich mee?.. tis toch jou lijf
donderdag 15 september 2016 om 22:26
quote:nijntje021 schreef op 15 september 2016 @ 21:53:
[...]
waar bemoeien ze zich mee?.. tis toch jouw lijf
Klopt. En 95% van de tijd draag ik een legging onder die jurk. Ik ben het er mee eens dat mijn benen beter in een legging kunnen zitten voor het aanzicht.
En dat bemoeien gaat twee kanten op;)
[...]
waar bemoeien ze zich mee?.. tis toch jouw lijf
Klopt. En 95% van de tijd draag ik een legging onder die jurk. Ik ben het er mee eens dat mijn benen beter in een legging kunnen zitten voor het aanzicht.
En dat bemoeien gaat twee kanten op;)
vrijdag 16 september 2016 om 08:24
Lijkt me juist heel normaal om in een voornamelijk islamitisch land je knieën en schouders te bedekken. Ik deed dat trouwens in de meeste landen in Azië (bv in Sri Lanka terwijl ik toen in boeddhistisch gebied was) en sommige in Afrika (is echt afhankelijk van het land) en dat wordt zeer op prijs gesteld door de bevolking. Vaak wordt het als heel disrespectvol ervaren door de bevolking als toeristen er erg bloot bijlopen. Dus lijkt me dus prima plan van TO.