Mode & Beauty alle pijlers

Lekker geurtje!

09-08-2012 18:46 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben op zoek naar een nieuw geurtje.

Nu lopen er soms vrouwen aan je langs en die

hebben een heerlijke geur om zich hangen alsof

ze zo net uit de douche zijn gestapt.

Dat geurtje zoek ik nou ook, maar heb dus geen

idee welke het is.

Is er iemand die begrijpt wat ik bedoel en welke

geur dit kan zijn??

Super bedankt alvast.
www.douglas.nl
Ja, dat is Light Blue. Zeker weten. Ik rook het vanmorgen ook.
tsja........ ff langs de parfumerie lijkt mij..... of gewoon vragen !
mijn vaste geur is light blue van D&G maar of dat die douche geur is ???
Yuck ik vind light blue echt stinken. Chanel chance is helemaal mn ding.
Ben vanmiddag al bij de Douglas geweest, maar dat zat het geurtje niet tussen, ze hadden er 5 in de aanbieding.

Light Blue van D&G zat er trouwens niet tussen.

Ga ik die morgen even ruiken.

Nog andere ideeen over wat het zou kunnen zijn??
Dat zou toch íedere geur kunnen zijn? Of heb ik nog een ouderwetse laptop zonder geurfunctie?
Oh, en als ik zelf iets ruik van iemand, dan vraag ik het gewoon. Dan heb je én het antwoord én de ander voelt zich prettig omdat ze een complimentje krijgt.
Wat de 1 "lekker fris" noemt, vindt de ander een penetrante lucht. De hiervoor genoemde Chance bijv; ik vind dat echt een veel te zware, allesbehalve subtiele lucht.

Ik vroeg laatst bij een parfumerie om een heel lichte en zachte lucht; raadt een vrouw me Cool Water aan van Davidoff "want dat was 1 van de lichtste geurtjes die ze kende".

Ze was echt verbaasd toen ik zei dat een misselijkmakend en véél te dominant parfum te vinden.
Gewoon vragen aan de dame als je het weer ruikt!! Heb ik ook weleens gedaan en is echt niet raar. De ander vindt dat juist leuk. En aan mij is het ook weleens gevraagd.
moon7*4, ikmaakt maar een grapje over light blue.

Het is onbegonnen werk om hier te vragen wat wij denken welk geurtje dat kan zijn geweest.
Ik heb op Schiphol DKNY gekocht...heerlijk! echt een zomers geurtje, net als die van Jill Sanders.
quote:datdus schreef op 09 augustus 2012 @ 19:18:

Gewoon vragen aan de dame als je het weer ruikt!! Heb ik ook weleens gedaan en is echt niet raar. De ander vindt dat juist leuk. En aan mij is het ook weleens gevraagd.Precies gewoon ter plekke vragen. Hier op het forum vragen lijkt mij 100% zinloos. Hoe kunnen wij nu weten wat je geroken hebt?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Wellicht dat iemand een A-Haaaaa moment zou hebben bij mijn omschrijving van de geur. Was mogelijk geweest, toch?? ;)
Zelf vind ik Tresor van Lancome op een voorbijgaande vrouw altijd lekker. Heb vroeger dan ook vaak gevraagd welk luchtje ze droeg. Maar als ik hem bij mij op doe: bleh, echt gruwelijk!

Maar op een ander... ja, kan het nog steeds lekker vinden. Maar zal hem dus nooit meer zelf op doen!

En Moon? Heb je wat aan alle tips? Of wacht je nog op reacties totdat hét luchtje erbij zit? Trouwens, hoe weet jij dat degene die wíj noemen het luchtje is wat jij bedoelt?
Dior
quote:moon7x4 schreef op 09 augustus 2012 @ 19:25:

Wellicht dat iemand een A-Haaaaa moment zou hebben bij mijn omschrijving van de geur. Was mogelijk geweest, toch?? ;)Ja, had gekund. Maar er zijn duizenden geurtjes, ik zou echt niet weten welke jij bedoelt.
quote:molly74 schreef op 09 augustus 2012 @ 19:25:

Zelf vind ik Tresor van Lancome op een voorbijgaande vrouw altijd lekker. Heb vroeger dan ook vaak gevraagd welk luchtje ze droeg. Maar als ik hem bij mij op doe: bleh, echt gruwelijk!

Maar op een ander... ja, kan het nog steeds lekker vinden. Maar zal hem dus nooit meer zelf op doen!

En Moon? Heb je wat aan alle tips? Of wacht je nog op reacties totdat hét luchtje erbij zit? Trouwens, hoe weet jij dat degene die wíj noemen het luchtje is wat jij bedoelt? Ga ik morgen lekker nog een keer shoppen, dan heb ik wat namen van geurtjes en kom ik wellicht verder.
Jill Sander - Sun of Sun Delight. Echt zomers.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:lilyrose2012 schreef op 09 augustus 2012 @ 19:26:

Dior

Welke van Dior? Zo zegt het zo weinig

J'adore, Poison, Addict, Miss Dior, Dune....ze hebben er nogal wat bij Dior.
Een parfum ruikt na een half uurtje ook anders dan wanneer je de geur net hebt opgespoten, dus je moet altijd een proefje vragen bij de parfumerie. En een geur ruikt bij iedereen anders.
-DKNY new york, ruikt alsof je net uit de doucht komt.. heel fris. niet veel van nodig.

-Diore pure poison..heerlijk!

- Alien van thierry mugler vind ik ook super! maar daar moet je echt van houden.

-The one van d&g

- Gucci rush 2, alleen vind ik dat deze niet zo lang ruikt
Pure poison en sun
Als ik aan fris denk, dan denk ik aan.

Chanel-chance, maar dan de 'groene' eau fraiche

Jill sander-pure

Bvlgari, naam kwijt maar ook de groene

Gucci-flora de edt versie

Dkny- die ronde potjes... Wederom de groene is het frist!

Succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven