Mode & Beauty alle pijlers

leren broek

28-11-2009 02:11 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een leren broek gekocht, is leuk en past verder goed, alleen is hij in de taille veel te wijd. Er zitten geen lusjes aan om een riem door te doen. Een riem eroverheen zakt af en deze lusjes eraan laten maken kost ook veel. Weet iemand een oplossing zodat de broek bij de taille niet te wijd zit...kan ik hem eindelijk met een gerust hart dragen.
Bretels ? :P
Aliquando et insanire lucundum est
dikker worden op die plek ? kun je met een gerust hart chocoladeletters en pepernoten eten halleluja !
Naar een kleermaker ermee?
Waarom heb je hem zo gekocht dan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zonde van je geld.
Misschien een hele brede elastische riem eroverheen doen?

Die hebben ze bijvoorbeeld bij Pieces, ook leuk voor op een jurkje/tuniek...

Of als je een beetje handig bent met naald en draad zelf aan de binnenkant elastiek aanbrengen zoals in een legging....
Ik zou hem toch proberen te (laten) vermaken. Misschien kan de schoenmaker je adviseren? De simpelste oplossing is natuurlijk teruggaan naar de winkel,die weten misschien wel een atelier dat het voor je kan doen?

Een leren broek is niet goedkoop en dan moet ie wel lekker zitten, anders trek je hem niet aan, da's zonde van je geld.
Ik snap niet dat je een *dure) leren broek koopt die eigenlijk niet past...
quote:dutchsuzanne schreef op 28 november 2009 @ 09:41:

Ik zou hem toch proberen te (laten) vermaken. Misschien kan de schoenmaker je adviseren? Lijkt me meer iets voor een kleermaker! Hoeveel te wijd is de broek? Als het meer dan één maat is, is het meestal problematisch. Anders zou het wel moeten kunnen lijkt me, als is leer geen makkelijk materiaal.
@nammma: Nee ik ook niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven