Mode & Beauty alle pijlers

Leren jas gezocht!

16-10-2007 16:01 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee, misschien kunnen jullie me helpen!

Ik ben op zoek naar een korte, donkerbruine leren jas, capuchon hoeft niet per sé. Ik zie nu ook veel leren jassen met zo'n soort stoffen band aan de onderkant en bij de mouwen, dat vind ik ook wel leuk. Als 'ie maar niet zo bol gaat staan..

Ik heb al gekeken bij Vera Moda, H&M, Forecast maar heb nog niet kunnen vinden wat ik zoek...

Leer is best duur, maar ik hoop toch voor 100 euro een leuke jas te scoren!

Heeft iemand tips waar ik zo'n jas kan kopen?

Alvast bedankt
Ja, dat probleem had ik ook! Maar...een dagje shoppen in Barcelona deed wonderen: ik heb daar m'n droom-jas gevonden voor E60 :D En toevallig heb ik hem vorig weekend ook in Maatricht zien hangen bij Bershka, missch dat je hem daar kan scoren? :P
http://www.armaleder.nl/g...hoto=Dagmar-65L550.02.jpg

Alleen denk ik dat deze eerder tussen de twee- en driehonderd euro zal kosten.
Mlssa bedankt voor de tip! Ik ga van het weekend maar eens bij de bershka kijken...! Nu maar hopen dat ze em nog hebben..

Nikki, dat valt helaas buiten mijn budget... maar toch bedankt voor het meedenken
Ik heb hem gisteren toevallig ook in de etalage van de WE in Utrecht zien hangen
In Utrecht zijn wel meer bruine leren jassen die aan je eisen voldoen, kwam ik gisteren achter. Toen was ik daar namelijk met hetzelfde doel (alleen dan een grijze/zwarte jas). Die jas van de WE is inderdaad mooi, maar bij mij zat hij niet goed. Succes!

Weten jullie trouwens hoe lang je ongeveer doet met een leren jas van rond de 100 euro?
Heb er vandaag 1 gekocht bij een leer-winkeltje in Utrecht 98,- bij het leerwinketje tegenover de Mediamarkt!
mission completed!

heb er van het weekend ene gevonden in een leerwinkeltje in maastricht voor 100 euro! en hij is precies zoals ik zocht!
Gefeliciteerd! (wat voelt zo'n aankoop goed, he? :P Ik heb toen in Barcelona een kwartier in de winkel gelopen met de jas aan, óver mijn zomerjurkje, haha)
Haha ja zeg dat wel! Laat de winter maar komen ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven