Mode & Beauty alle pijlers

Leuke herenkleding??

28-03-2021 12:01 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man koopt nooit kleding voor hemzelf, behalve voetbalshirts dan.. ;-)
Ik wil graag wat online voor hem bestellen, heeft iemand een tip voor een leuke website? Hij heeft een sportieve stijl? Bedankt vast!
Ik wil niet spammen met de link. Google eens op, Kelly Jeans, op de website shop Heren. Is allemaal casual kleding: Gstar, Replay, ...etc ook nog wel mogelijkheden voor een combi met een jasje.

Ze hebben ook een insta, ff door de eerste 3 rijen dameskleding scrollen en dan zie ook heren: www.instagram.com/explore/locations/142 ... ellyjeans/
viva-amber wijzigde dit bericht op 28-03-2021 12:14
29.30% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Is hij 20? 80? Wat draagt hij als hij geen voetbalshirts draagt? Wat voor type is het? Anders wordt het lastig links geven.
Man slaagt bij WE altijd goed. Sportief maar toch netjes.
Budget?
WE

Maar koopt hij/ jij nu voor het eerst kleding voor hem dan ? Waar kocht je eerder?
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 28-03-2021 12:36
15.23% gewijzigd
Wat wil hij dragen? Mijn man draagt overhemden voor het werk van het merk Olymp. Voor casual thuis draagt hij H&M. Voor ertussenin draagt hij WE. Jeans van Wrangler. Schoenen zijn meestal van Hub.
Waarom wil jij kleding voor hem gaan bestellen? Hij zal toch zelf wel weten wat hij mooi vindt? En anders ga je sámen online snuffelen.
Eurus schreef:
28-03-2021 12:06
Wat voor type is het?
Die is in ieder geval makkelijk: hij is het type dat aantrekt wat zijn vrouw koopt en/of klaarlegt.
Jufjoke schreef:
28-03-2021 12:32
Die is in ieder geval makkelijk: hij is het type dat aantrekt wat zijn vrouw koopt en/of klaarlegt.
:rofl: Je hebt gelijk.
www.castiron-clothing.com

www.italian-style.nl
WE, Sissy Boy
The Sting, Jack & Jones, slaagt mijn man meestal wel.
Ik heb net bij zalando lounge de hele scotch en soda leeggekocht voor man, is nu een actie.
Bedankt voor de tips, hij heeft nu iets gevonden van Jack en Jones en G-Star!
Jufjoke schreef:
28-03-2021 12:32
Haha de mijne ook! Ik gooi t gewoon in zn kast. Hij vind dat fijn, heeft een bloedhekel aan shoppen en passen.
ik geef mn bek ook maar een douw
H&M !
Mijn vriend vind het zelf leuk om te shoppen. Soms koop ik wat stukken voor hem en dat vind hij ook prima. Hij heeft voornamelijk kleding van PME legend (in Amsterdam Osdorp zit een mooie outlet met veel keuze) shirts wil hij ook nog weleens bij Jack and jones halen of zoals vele zeggen de WE.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven