Mode & Beauty alle pijlers

Leuke pyjama gezocht!

02-01-2013 16:50 19 berichten
Ik ben een echte koukleum, maar ik wil er in bed nog wel een beetje aantrekkelijk uitzien. Liever geen flanellen pýjama's dus. Maar in een beetje leuk nachthemd kan ik de slaap niet vatten door veel te koude benen.

Zijn er ook leuke pyjama's te krijgen? Of is dit een onmogelijke zoektocht? Tips?
Alle reacties Link kopieren
Zoiets?

Die van hunkemoller vallen nog wel mee.
Ik weet natuurlijk niet wat jij onder een 'leuke' pyjama verstaat, maar misschien zoiets:

V&D heeft ook wat leuks.
@Stripes. Dat is inderdaad een leuke pyjama

@Lebowski. Dat vind ik meer iets voor 16-jarige meisjes. Ik zoek iets dat er volwassener en liefst ook sexier uitziet.
@Stripes. De pyjama van de V&D is qua model wel ongeveer wat ik zoek, maar niet van polyester, dan drijf ik mij bed uit
H&M?
Een elektrische deken aan jouw kant van het bed?

Ik heb er een en daar een tijdschakelaar opgezet,springt aan om 7uur,uit om 11(ik ga rond half10 naar bed) heerlijk!

(Ben single,en kan dus niet tegen iemand aankruipen om het warm te krijgen)

Kan je toch in je sexy pyama naast je kerel liggen...
Zo'n Shirt en dan met een leuke pyjamabroek.
Bij America Today hebben ze ook leuke pyjamabroeken!
De homewear van bonaparte (nee geen aandelen)

Of pyjama

Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ik heb een hele leuke pyjama van Esprit. Het shirt is zo leuk dat je het haast als vestje overdag kan dragen. Wat je natuurlijk niet doet, maar dat terzijde. Het lijkt op een gewoon vestje.
Bonaparte, daar kocht ik idd vroeger ook wel eens iets. Ik ga meteen kijken!
Ik zag in het krantje van de H&M ook wel leuke pyjama's staan.
Charliechoe.com
Mijns inziens wordt je sneller warm met zo min mogelijk aan in bed. Dus als ik jou was, zou ik gewoon in een T-shirt en onderbroekje slapen, maar wel investeren in een dik donzen dekbed (warmteklasse 4 of 5) en een lekker zwaar wollen deken erop. En een elektrisch deken! (kan ook in de vorm van een man )
Ik ben ook een koukleum en als ik het koud heb helpt een flanellen pyama ook niet echt en ik vind die broeken vaak irritant als ik veel aan het draaien ben in bed. Ik gebruik dan eerder mijn elektrische deken of gooi een extra deken / beddensprei over mijn bed en trek dikke sokken aan.
Zalando heeft ook veel leuks! Meest wel wat duurder.

(Wat mij helpt om snel warm te worden in bed is eerst op mijn buik gaan liggen. Je buik is het warmste lichaamsdeel en warmt dan het matras op. Maar daar vroeg je niet om )
quote:vivaflamenco schreef op 02 januari 2013 @ 17:16:

Bonaparte, daar kocht ik idd vroeger ook wel eens iets. Ik ga meteen kijken!de meeste artikelen zijn in de sale!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven