Mode & Beauty alle pijlers

Leuke voedingskleding

14-03-2014 20:50 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik geef borstvoeding en blijf dit de komende maanden nog zeker doen. Daarom ben ik opzoek naar leuke voedings-shirts voor de zomer. Hebben jullie tips?
Jurkjes met overslagje of een gewoon shirtje en dan hemdje eronder. Ik heb nooit iets speciaals gekocht eigenlijk...
Ik lees mee!

Ik heb al wel een aantal jurkjes gekocht.
Ik heb voedings T-shirts gekocht vorig jaar bij H&M. Leuke gestreepte, in zwart wit. En verder heb ik shirtjes aan met een vestje, dat je dan open kan ritsen en dan trek ik mijn shirtje over mijn borst naar beneden en hup, drinken maar.
Niks bijzonders, ik flapte mijn borsten overal uit
Ik heb nooit voedingskleding gedragen en het ook niet gemist. Lijkt me niets om maanden (of bijna een jaar in mijn geval) in voedingsshirtjes of jurkjes te lopen.
quote:lilalinda schreef op 14 maart 2014 @ 22:27:

Niks bijzonders, ik flapte mijn borsten overal uit
Ik vind het ook niet leuk om in voedingskleding te lopen. Heb twee shirtjes en die zijn vrij saai. Daarom ben ik opzoek naar leuke voedingskleding. Ik draag meestal gewone kleding. Maar als ik weg ga vind ik het fijner om onopvallend te kunnen voeden.
Vorige week een voedingsshirtje gekocht bij [spam] De keuze is niet reuze, maar wel leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven