Mode & Beauty alle pijlers

Leuke webshops

08-05-2013 11:19 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog even gaan zoeken, ik blijf erbij dat een mooi ingepakt pakketje bijvoorbeeld lintje erom heen iets meer waarde geeft aan je product. Een goodie als armbandje of iets is toch leuk als je sieraden besteld op een webshop?

Laatst zei iemand Selected Labels als webshop die geven dus zo'n armbandje als goodie zag ik best leuk toch? Heeft iemand ervaring met deze webshop?
Bij http://style4.nl kreeg ik bij mijn bestelling een groot proefje (30ml) van clarins en ook nog wat geur monsters.

De geur monsters waren niet die standaard parfums maar Ellie Saab en Viktor & Rolf Flowerbomb!

Ici geeft ook proefjes bij de bestelling.

Het beste kan je een eigen blog beginnen, ik weet dat je dan altijd van alles opgestuurd krijgt om te testen.
Hoi Bellefleur.

Ik lees net pas jou oproep en wilde even reageren.

Bij Atelier Hobbekol krijg je er altijd een kleinigheidje bij, plus een gratis goodiebag van andere webshops.
quote:bellefleur3 schreef op 11 juni 2013 @ 19:59:

Ik ben nog even gaan zoeken, ik blijf erbij dat een mooi ingepakt pakketje bijvoorbeeld lintje erom heen iets meer waarde geeft aan je product. Een goodie als armbandje of iets is toch leuk als je sieraden besteld op een webshop?

Laatst zei iemand Selected Labels als webshop die geven dus zo'n armbandje als goodie zag ik best leuk toch? Heeft iemand ervaring met deze webshop?

Vroeg me al af wanneer je een webshop zou noemen.

Mijn ervaring is dat de prijzige items vaak ontzettend mooi verpakt zijn. Nog nooit een dure tas tegen gekomen die niet in een dustbag en lagen papier zat. Bij net- a-porter of designer shops is alles ook goed ingepakt.
Ik krijg wel eens handgeschreven kaartjes, dat vind ik leuk en persoonlijk.

Ik bestel hurraw bij misslipgloss.nl daar krijg ik vaak een bedank kaartje.

en bij http://www.evewild.com/ pakken ze het ook mooi in en ik kreeg een leuke waardebon.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-10-2016 16:10
Reden: spam
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-10-2016 18:13
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven