Mode & Beauty alle pijlers

Levertijd River Woods

31-01-2013 07:52 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iets moois gezien in de uitverkoop op de site van River Woods. Hartstikke leuk, maar ik krijg geen specificaties te zien qua levertijd. Maar het moet wel van ver komen denk ik en als er een lange levertijd op zit, heb ik er niet zo heel veel aan.

Dus: Heeft iemand ervaring met een bestelling via de site van River Woods zelf? Hoe lang duurde het voor je je item in huis had?

Thanks
Zelfontplooiing is wellicht ook goed voor je rimpels
Heeft riverwoods een online shop dan?? Dat is nieuw voor me! Ik ga gelijk kijken
hoezo heb je er dan niet veel aan? je kan het toch vaker dragen?
quote:Cookie-Dough schreef op 31 januari 2013 @ 07:55:

hoezo heb je er dan niet veel aan? je kan het toch vaker dragen?Omdat het nogal winters is, en ik het graag nu wil dragen en niet kan wachten tot volgend jaar, ik moet zoiets nu hebben
quote:bloesem1977 schreef op 31 januari 2013 @ 07:55:

Heeft riverwoods een online shop dan?? Dat is nieuw voor me! Ik ga gelijk kijken Jaa! Gewoon ff googelen op River Woods, dan vindt je 't wel
Iemand die ervaring heeft?
Nee, maar waarom neem je geen contact met ze op om te vragen waar je zending blijft en of ze een track & trace no. hebben?
Van hoever denk je dat het moet komen? Zoals ik op de site kan zien zit het gewoon in België.
Ja dat zag ik ook inderdaad. Maar ik weet niet waar het vandaan moet komen. Wellicht is er ook een distributiecentrum in Nederland.

Maar zag wel 'free shipping' staan..
Er zit wel een track en trace bij, maar als ik die invoer, krijg ik een foutmelding, omdat hij niet begint met de normale cijfers of iets dergelijks.

(Heb het inmiddels wel besteld dus)
Waarschijnlijk omdat het uit vermoedelijk Belgie moet komen, maar dat er dan geen site is voor pakketjes uit het buitenland, vind ik vreemd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven