Mode & Beauty alle pijlers

Lichaamshaar bij de vrouw

31-07-2021 00:12 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom word dit als vies onvrouwelijk gezien eigenlijk ?

Elke vrouw groeit het. De een alleen meer/minder dan de ander.
Armen benen buik rug borst handen voeten nek oksels schaamstreek.
Donshaartjes dikke haartjes. Alle soorten en maten en overal kan het groeien.

Men zegt dat het iets vies. Is dat niet een kwestie van wassen ?
Waarom is het bij een man dan niet vies ?

Hoezo zou het onvrouwelijk zijn ? Elke vrouw groeit het. Sommigen hebben meer dan mannen met weinig haargroei.

Smaken verschillen. Respect daarvoor...

Lichaamshaar bij vrouwen moet genormaliseerd worden

Totaal aantal stemmen: 136

Ja (60%)
Nee (40%)
Alle reacties Link kopieren
San91 schreef:
01-08-2021 00:42
Een bericht aan de mensen die me herinneren aan het feit dat ik meerdere topics over dit onderwerp heb. Lief dat jullie me eraan herinneren maar daar ben ik me van bewust ;)

Het doel is ook om zoveel mogelijk mensen te bereiken en zo iets van positiviteit te proberen te delen. Vandaar dus ook meerdere topics.

Volgens mij is de topic titel verder overduidelijk. Mocht je dus ervan walgen of van mij walgen. Klik er dan vooral niet op zou ik zeggen
Maak dat de kat wijs...
yourlocalhero schreef:
01-08-2021 07:58
Maak dat de kat wijs...
Hair hair!! :-D
Kussensloop schreef:
01-08-2021 08:02
Hair hair!! :-D
:rofl:
Isabella98765 schreef:
31-07-2021 06:03
San91. Jouw fetisj is Behaardheid bij vrouwen, Beenharen vooral. Dit zeg je zelf in een eerder topic. Nou weet je. Ik scheer mijn benen elke dag, zodat een mannetje zoals jij niet daarop kan zitten geilen. Alleen daarom al.
Als je wilt dat zo min mogelijk mannen op je benen geilen kun je juist het beste zo veel mogelijk haar laten groeien. Of deze panties: https://www.ad.nl/bizar/harige-panty-s- ... ~a87be463/
Juist door dit soort morsige, smoezelige, ietwat viezige topics te openen maak je lichaamshaar in de "vies-hoek" wordt gemanoeuvreerd.

Het is ook precies de manier waarop jij over lichaamshaar praat/schrijft, dat ik álles, tot de laatste spriet weg-bonjour, juist om types als jij, te vermijden!
Alle reacties Link kopieren
MajaDB schreef:
03-08-2021 00:02
Juist door dit soort morsige, smoezelige, ietwat viezige topics te openen maak je lichaamshaar in de "vies-hoek" wordt gemanoeuvreerd.

Het is ook precies de manier waarop jij over lichaamshaar praat/schrijft, dat ik álles, tot de laatste spriet weg-bonjour, juist om types als jij, te vermijden!
Euhmmm ok
Alle reacties Link kopieren
San91 schreef:
31-07-2021 00:12
Waarom word dit als vies onvrouwelijk gezien eigenlijk ?

Elke vrouw groeit het. De een alleen meer/minder dan de ander.
Armen benen buik rug borst handen voeten nek oksels schaamstreek.
Donshaartjes dikke haartjes. Alle soorten en maten en overal kan het groeien.

Men zegt dat het iets vies. Is dat niet een kwestie van wassen ?
Waarom is het bij een man dan niet vies ?

Hoezo zou het onvrouwelijk zijn ? Elke vrouw groeit het. Sommigen hebben meer dan mannen met weinig haargroei.

Smaken verschillen. Respect daarvoor...
Zijn er hier vrouwen die het laten groeien ? Hoe voelen jullie je hierbij ?
Alle reacties Link kopieren
Niemand reageert ooit positief op je vraag. Waarom dringt niet door dat de manier waarop je dit doet als ongepast wordt ervaren?
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Ik reageerde wel positief. Maar TO gaat helemaal nergens serieus op in. Die komt hier alleen voor fap fap.
Bij een man vind ik het ook vies.

Edit ik had moeten loepen zie ik :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van Arabische afkomst en heb dikke stugge haren. Kan het best voor je laten staan hoor als je toch zo aan je trekken wil komen… Moet je echter wel wat meer je best doen, want met alleen praatjes en topics vervul je niks :euro:
Fap fap.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
16-04-2022 02:29
Ik reageerde wel positief. Maar TO gaat helemaal nergens serieus op in. Die komt hier alleen voor fap fap.
Als 95% van de reacties de woorden fap en fap bevatten dan zie ik het nut niet om ergens nog serieus op in te gaan.

Ik heb zo mijn redenen waarom ik me er zo mee bezig houd. Los van het feit natuurlijk dat ik het aantrekkelijk vind.

Maar.... Een nieuwe poging dan. Waar moet ik op ingaan ?
Alle reacties Link kopieren
San91 schreef:
16-04-2022 11:19
Als 95% van de reacties de woorden fap en fap bevatten dan zie ik het nut niet om ergens nog serieus op in te gaan.

Ik heb zo mijn redenen waarom ik me er zo mee bezig houd. Los van het feit natuurlijk dat ik het aantrekkelijk vind.

Maar.... Een nieuwe poging dan. Waar moet ik op ingaan ?

Ja hallo zeg, lees ff terug dan. Je topic is nog niet eens 2 pagina's lang. Maar als je toch het nut niet ziet om er serieus over te praten, dan houdt het wat mij betreft hier op.
Alle reacties Link kopieren
Je bent grappig
Alle reacties Link kopieren
ok laat maar
Alle reacties Link kopieren
Wat is fap?
Alle reacties Link kopieren
Furry as a pig?
Fluffy and pubic?
helena2 schreef:
16-04-2022 20:11
Wat is fap?
Het geluid van een pik waaraan getrokken wordt. Fappen = rukken.
Alle reacties Link kopieren
K0koro schreef:
16-04-2022 20:44
Het geluid van een pik waaraan getrokken wordt. Fappen = rukken.
Oh 😫
Alle reacties Link kopieren
Ik laat al mijn haren groeien. Het is heerlijk zacht om met je handen over het dons van je benen te wrijven. Daarna wrijf ik teder langs de haren rond mijn tepels. Langzaam krijg ik het warm en ga over mijn zachte buik richting mijn liezen. Dan komt mijn vriend thuis en hij ziet dat ik dieper begin te ademen.

Hij begrijpt het direct en pakt een pincet erbij. Daarmee maakt hij mij knettergek. Hij begint bij mijn neusharen, daarna plukt hij mijn snor (ik lijk op een Mexicaanse bandiet zonder zijn moves). Inmiddels is de wax op temperatuur en ga ik er eens goed voor liggen. Wat volgt is een onbeschrijfelijke sensatie die mij voldaan achterlaat.

Haar of haarloos. Allebei fijn.
"Wees gewoon jezelf....maar in jouw geval dringend een ander"
Alle reacties Link kopieren
San91 schreef:
16-04-2022 11:19
Als 95% van de reacties de woorden fap en fap bevatten dan zie ik het nut niet om ergens nog serieus op in te gaan.

Maar je vond het wel een goed idee je oude topic omhoog te halen. :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven