Linnen loopt uit...
maandag 28 juni 2010 om 19:21
Je moet linnen broeken juist niet een maat te klein kopen. Hoe kleiner, hoe meer je hem uitloopt en hoe meer bijv. je knieën zichtbaar worden.
Als je hem wat ruimer koopt, blijft hij beter.
Maar linnen loopt altijd wat uit en wordt altijd wat slobberig. Als je daar niet van houdt, dan beter geen linnen broek meer kopen.
Als je hem wat ruimer koopt, blijft hij beter.
Maar linnen loopt altijd wat uit en wordt altijd wat slobberig. Als je daar niet van houdt, dan beter geen linnen broek meer kopen.
maandag 28 juni 2010 om 19:41
Met dit weer doe ik zomerbroeken ook met een dag in de was hoor. Heb ik met fietsen enzo flink gezweet, dus vind ik wel zo fris. Rokjes soms twee dagen, maar langer echt niet. Met koeler weer kan het wel langer. Topjes gaan wel elke dag fris aan.
Was off-topic trouwens... Ik heb een linnen rokje en een linnen broek. De broek loopt meer uit dan het rokje. Maar het is wel linnen gemengd met katoen, dus valt mee. Doe je niks aan, het is nu eenmaal een eigenschap van linnen.
Was off-topic trouwens... Ik heb een linnen rokje en een linnen broek. De broek loopt meer uit dan het rokje. Maar het is wel linnen gemengd met katoen, dus valt mee. Doe je niks aan, het is nu eenmaal een eigenschap van linnen.
...