Mode & Beauty alle pijlers

Lipbalm spf 30?

10-06-2013 18:38 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,

Ik krijg in de zomer vaak een koortslip van de zon (niet dat die er nu is maar ok...)

Ik heb nu een lipbalm met spf 30 maar die laat een witte waas achter en je krijgt er echt een vieze smaak van in je mond :/ kruidvat/etos eigen merk is dat, gele verpakking.

Hebben jullie nog (budget) tips? Liefst de spf zo hoog mogelijk.
Internagelaktisch
Ja dat had ik ook, had het ook in eerste instantie niet door. Had niet in de spiegel gekeken. Kwam er achter toen een vriend vroeg of ik voor de Barbie look ging....

Ik had het bij de AH gekocht, maar volgens mij hebben ze het allemaal een beetje. Misschien kan je Yves Rocher proberen? Hebben vaak voor de zomer speciale producten.
Oh en wel echt zo'n draai stick zoek ik! Heb ook een blikje met factor er in maar die smelt als ik hem mee neem naar strand oid :D heb er wel een flinke vlek in m'n jurkje aan overgehouden omdat het vloeibaar werd haha
Internagelaktisch
Yavanna, ik woon in Alkmaar, we hebben hier geen Yves helaas.
Internagelaktisch
Bij Yves Rocher kun je ook online bestellen, maar dan kun je het natuurlijk niet uitproberen. Naar mijn ervaring laten sticks met spf allemaal zo'n witte waas achter. :(
Ik smeer een beetje zonnebrand voor het gezicht op mijn lippen.
Bij de Etos krijg je nu een Roc lipbalm (SPF 30) bij twee pakken Ob tampons, volgens mij is ie wel fijn.
dan kan ik die van de Hema in ieder geval afraden, want daar krijg je ook zo'n vieze smaak van in je mond..
Bedankt meiden.

Ik heb gewoon pech denk ik.. :( Waarom bestaat dat eigenlijk niet gewoon?! En waarom moet het zo ranzig smaken als het wel bestaat/witte waas achterlaten :(
Internagelaktisch
Gewoon van de Labello! Ik had eerst inderdaad ook eigen merk Etos of Kruidvat, weet niet meer welke, die liet inderdaad zo'n witte waas achter. Heel vies. Toen heb ik een euro (ongeveer) meer uitgegeven aan die van de Labello en die vind ik heel erg fijn! Naam is Labello sun protect, zit ook in een gelige verpakking. Geen witte waas, niet plakkerig, voelt gewoon als normale Labello. Lag vorig jaar gewoon bij de kassa bij de drogist.
AnnaRaven bedankt voor de tip, ik ga eens kijken
Internagelaktisch
Meiden die dit nog zoeken: ik heb net bij de tuinen voor 3,30 euro een lip balm stick gekocht van Dr. E.J. Swaab met factor 25 laat gaan waas achter!
Internagelaktisch
Australia Gold heeft er van SPF 30, gewoon op bol.com te koop en niet zo duur!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven