Lipfillers
zondag 13 januari 2019 om 19:17
Hey allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum maar heb een vraagje!
Binnenkort heb ik mijn consult staan voor lipfillers. Nu heb ik best n beetje zenuwen naar mate het consult dichterbij komt... Aangezien ik via internet niet veel wijzer word, heb ik vragen mbt lipfillers:
Zijn er mensen hier die hun ervaringen willen delen?
Welke kliniek ben je geweest?
Wat komt er voor de rest allemaal bij kijken?
Ben je tevreden?
Hebben jullie nog tips?
Mijn consult staat gepland bij Medisch Laser Centrum Amsterdam!
Alvast bedankt xx
Ik ben nieuw op dit forum maar heb een vraagje!
Binnenkort heb ik mijn consult staan voor lipfillers. Nu heb ik best n beetje zenuwen naar mate het consult dichterbij komt... Aangezien ik via internet niet veel wijzer word, heb ik vragen mbt lipfillers:
Zijn er mensen hier die hun ervaringen willen delen?
Welke kliniek ben je geweest?
Wat komt er voor de rest allemaal bij kijken?
Ben je tevreden?
Hebben jullie nog tips?
Mijn consult staat gepland bij Medisch Laser Centrum Amsterdam!
Alvast bedankt xx
zondag 13 januari 2019 om 19:32
Fijn dat jullie reageren! Ik ga het zeker wel doen. Heb er 1,5 jaar over na gedacht dus het is geen impulsieve actie zeg maar...
Ik wil ook zeker niet teveel er in laten spuiten. Ik heb vrij dunne lippen van mezelf en dit komt omdat ik vroeger een mega overbeet had! Onderlip is dus bijna niet bestaand
.
Ik wil ook zeker niet teveel er in laten spuiten. Ik heb vrij dunne lippen van mezelf en dit komt omdat ik vroeger een mega overbeet had! Onderlip is dus bijna niet bestaand
zondag 13 januari 2019 om 19:33
Ik heb het in december laten doen bij City Clinics. 1 ml verdeeld over beide lippen. Ik kreeg eerst een intake gesprek, waarin werd uitgelegd hoe het werkte en wat ze ging doen. Daarna werd het verdoofd met een creme. Vervolgens begon het prikken, dit duurde ongeveer 7 minuten waar ik niets van voelde.
2-3 dagen erna was het nog stijf en gezwollen. Ik had extreem dunne lippen, dus ik ben super blij met het resultaat. Ze zijn wat voller en meer gevormd. Niemand ziet het, tenzij ze het weten..
In mijn geval is het dus natuurlijk en mooi geworden, maar ik heb ook gevallen gezien waar het echt een eend effect gaf. Lees je dus goed in wat voor arts je krijgt en of deze ervaringsfoto’s ed heeft.
2-3 dagen erna was het nog stijf en gezwollen. Ik had extreem dunne lippen, dus ik ben super blij met het resultaat. Ze zijn wat voller en meer gevormd. Niemand ziet het, tenzij ze het weten..
In mijn geval is het dus natuurlijk en mooi geworden, maar ik heb ook gevallen gezien waar het echt een eend effect gaf. Lees je dus goed in wat voor arts je krijgt en of deze ervaringsfoto’s ed heeft.
zondag 13 januari 2019 om 19:34
zondag 13 januari 2019 om 19:36
Bedankt voor het delen van je ervaring!! Ik wil ook zeker geen 'duck face effect'. Hoeveel was je ongv kwijt (als ik vragen mag) en heb je misschien voor en na foto?Elegantic schreef: ↑13-01-2019 19:33Ik heb het in december laten doen bij City Clinics. 1 ml verdeeld over beide lippen. Ik kreeg eerst een intake gesprek, waarin werd uitgelegd hoe het werkte en wat ze ging doen. Daarna werd het verdoofd met een creme. Vervolgens begon het prikken, dit duurde ongeveer 7 minuten waar ik niets van voelde.
zondag 13 januari 2019 om 19:38
Ja idd en zo'n tuitbekkie wil ik ook zeker niet! Wil het zo natuurlijk mogelijk laten ogen en gelukkig kan dat met de hedendaagse technieken. Goeie tip van de verdovende crème! ga ik zeker om vragen.
zondag 13 januari 2019 om 19:55
Bij een bevriende dermatoloog. Ik kan je zijn nummer wel geven via pb. Hij werkt in Rotterdam en Eindhoven, oa bij City Clinics een betaalbaar mooier. Het is een leuke man, hij stelt je zeker op je gemak.
zondag 13 januari 2019 om 19:58
zondag 13 januari 2019 om 20:03
1 ml kostte €275 per ml maar dit was een kerstaanbieding dus normaliter €350 geloof ik.Sprinkhels schreef: ↑13-01-2019 19:36Bedankt voor het delen van je ervaring!! Ik wil ook zeker geen 'duck face effect'. Hoeveel was je ongv kwijt (als ik vragen mag) en heb je misschien voor en na foto?![]()
Foto’s deel ik liever niet ivm herkenbaarheid
zondag 13 januari 2019 om 21:04
zondag 13 januari 2019 om 23:42
Ik weet niet of je het 'altijd' ziet. Bij mij denken mensen ook weleens dat ik lipfillers heb, en dat is toch echt niet zo. En bij mensen die het natuurlijk doen zal het ook niet zo opvallen. Het is de kylie jenner trend die zo afschrikt. Daardoor denk ik nu ook direct aan van die enorme tuitlippen.
maandag 14 januari 2019 om 14:45
Ik heb je gepb't!