Mode & Beauty alle pijlers

Lipfillers

13-01-2019 19:17 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum maar heb een vraagje!

Binnenkort heb ik mijn consult staan voor lipfillers. Nu heb ik best n beetje zenuwen naar mate het consult dichterbij komt... Aangezien ik via internet niet veel wijzer word, heb ik vragen mbt lipfillers:

Zijn er mensen hier die hun ervaringen willen delen?
Welke kliniek ben je geweest?
Wat komt er voor de rest allemaal bij kijken?
Ben je tevreden?
Hebben jullie nog tips?

Mijn consult staat gepland bij Medisch Laser Centrum Amsterdam!

Alvast bedankt xx
Mijn tip... niet doen! Je ziet het altijd en het is geen gezicht.
Gewoon niet doen. Ziet er niet uit.
Ik heb het een paar keer laten doen. Zag er mooi uit omdat ik maar heel weinig fillers liet inspuiten. Het viel net niet op.

Bereid je voor op veel pijn, en flink opgezwollen lippen de eerste 2-3 dagen. Koelen helpt.
Fijn dat jullie reageren! Ik ga het zeker wel doen. Heb er 1,5 jaar over na gedacht dus het is geen impulsieve actie zeg maar...

Ik wil ook zeker niet teveel er in laten spuiten. Ik heb vrij dunne lippen van mezelf en dit komt omdat ik vroeger een mega overbeet had! Onderlip is dus bijna niet bestaand ;) .
Ik heb het in december laten doen bij City Clinics. 1 ml verdeeld over beide lippen. Ik kreeg eerst een intake gesprek, waarin werd uitgelegd hoe het werkte en wat ze ging doen. Daarna werd het verdoofd met een creme. Vervolgens begon het prikken, dit duurde ongeveer 7 minuten waar ik niets van voelde.
2-3 dagen erna was het nog stijf en gezwollen. Ik had extreem dunne lippen, dus ik ben super blij met het resultaat. Ze zijn wat voller en meer gevormd. Niemand ziet het, tenzij ze het weten..

In mijn geval is het dus natuurlijk en mooi geworden, maar ik heb ook gevallen gezien waar het echt een eend effect gaf. Lees je dus goed in wat voor arts je krijgt en of deze ervaringsfoto’s ed heeft.
Fragolisa schreef:
13-01-2019 19:27
Ik heb het een paar keer laten doen. Zag er mooi uit omdat ik maar heel weinig fillers liet inspuiten. Het viel net niet op.

Bereid je voor op veel pijn, en flink opgezwollen lippen de eerste 2-3 dagen. Koelen helpt.
Bij welke kliniek ben je toen geweest?
Inderdaad: beter te weinig als teveel. Het gaat anders zo onnatuurlijk krullen, zo'n tuitbekkie. Verder kan je vragen om een verdovende crème. Anders doet het inderdaad veel pijn. Ik heb een paar vriendinnen die het doen.
Elegantic schreef:
13-01-2019 19:33
Ik heb het in december laten doen bij City Clinics. 1 ml verdeeld over beide lippen. Ik kreeg eerst een intake gesprek, waarin werd uitgelegd hoe het werkte en wat ze ging doen. Daarna werd het verdoofd met een creme. Vervolgens begon het prikken, dit duurde ongeveer 7 minuten waar ik niets van voelde.
2-3 dagen erna was het nog stijf en gezwollen. Ik had extreem dunne lippen, dus ik ben super blij met het resultaat. Ze zijn wat voller en meer gevormd. Niemand ziet het, tenzij ze het weten..

In mijn geval is het dus natuurlijk en mooi geworden, maar ik heb ook gevallen gezien waar het echt een eend effect gaf. Lees je dus goed in wat voor arts je krijgt en of deze ervaringsfoto’s ed heeft.
Bedankt voor het delen van je ervaring!! Ik wil ook zeker geen 'duck face effect'. Hoeveel was je ongv kwijt (als ik vragen mag) en heb je misschien voor en na foto? :-D
Sjulia schreef:
13-01-2019 19:35
Inderdaad: beter te weinig als teveel. Het gaat anders zo onnatuurlijk krullen, zo'n tuitbekkie. Verder kan je vragen om een verdovende crème. Anders doet het inderdaad veel pijn. Ik heb een paar vriendinnen die het doen.
Ja idd en zo'n tuitbekkie wil ik ook zeker niet! Wil het zo natuurlijk mogelijk laten ogen en gelukkig kan dat met de hedendaagse technieken. Goeie tip van de verdovende crème! ga ik zeker om vragen.
Sprinkhels schreef:
13-01-2019 19:34
Bij welke kliniek ben je toen geweest?
Bij een bevriende dermatoloog. Ik kan je zijn nummer wel geven via pb. Hij werkt in Rotterdam en Eindhoven, oa bij City Clinics een betaalbaar mooier. Het is een leuke man, hij stelt je zeker op je gemak.
Fragolisa schreef:
13-01-2019 19:55
Bij een bevriende dermatoloog. Ik kan je zijn nummer wel geven via pb. Hij werkt in Rotterdam en Eindhoven, oa bij City Clinics een betaalbaar mooier. Het is een leuke man, hij stelt je zeker op je gemak.
Ah top! ALs je dat zou willen doen graag
Sprinkhels schreef:
13-01-2019 19:36
Bedankt voor het delen van je ervaring!! Ik wil ook zeker geen 'duck face effect'. Hoeveel was je ongv kwijt (als ik vragen mag) en heb je misschien voor en na foto? :-D
1 ml kostte €275 per ml maar dit was een kerstaanbieding dus normaliter €350 geloof ik.
Foto’s deel ik liever niet ivm herkenbaarheid :-)
Elegantic schreef:
13-01-2019 20:03
1 ml kostte €275 per ml maar dit was een kerstaanbieding dus normaliter €350 geloof ik.
Foto’s deel ik liever niet ivm herkenbaarheid :-)
Bedankt voor je info! snap dat je foto's liever niet deelt, heb ik begrip voor :-)
Vind het idioot staan. Een lip bestaat uit spier. Als er filler in zit dan zie je dat het immobiel is dus niet van spier.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ja je ziet inderdaad dat ze er altijd trots mee rondstappen maar de toeschouwers zijn intelligenter dan ze inschatten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
13-01-2019 22:30
Vind het idioot staan. Een lip bestaat uit spier. Als er filler in zit dan zie je dat het immobiel is dus niet van spier.
Ik weet niet of je het 'altijd' ziet. Bij mij denken mensen ook weleens dat ik lipfillers heb, en dat is toch echt niet zo. En bij mensen die het natuurlijk doen zal het ook niet zo opvallen. Het is de kylie jenner trend die zo afschrikt. Daardoor denk ik nu ook direct aan van die enorme tuitlippen.
Sprinkhels schreef:
13-01-2019 19:58
Ah top! ALs je dat zou willen doen graag
Ik heb je gepb't!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven