lipvergroting?
zondag 25 mei 2008 om 14:13
quote:ambrosia9 schreef op 24 mei 2008 @ 23:30:
[afbeelding]
Volgens mij was dit het resultaat van de lipvergroting van brittany MurphyIk zie nieteens meer dat dit dezelfde vrouw is, kijk eens naar die wenkbrauwen, totaal anders, neus is anders v vorm en gezicht is veel breder, weet je zeker dat dit 1 vrouw is??
[afbeelding]
Volgens mij was dit het resultaat van de lipvergroting van brittany MurphyIk zie nieteens meer dat dit dezelfde vrouw is, kijk eens naar die wenkbrauwen, totaal anders, neus is anders v vorm en gezicht is veel breder, weet je zeker dat dit 1 vrouw is??
zondag 25 mei 2008 om 14:33
quote:sarah2ndlife schreef op 25 mei 2008 @ 14:13:
[...]
Ik zie nieteens meer dat dit dezelfde vrouw is, kijk eens naar die wenkbrauwen, totaal anders, neus is anders v vorm en gezicht is veel breder, weet je zeker dat dit 1 vrouw is??Toen ze met d'r lippen bezig waren, hebben ze gelijk wat andere onderdelen aangepakt?
[...]
Ik zie nieteens meer dat dit dezelfde vrouw is, kijk eens naar die wenkbrauwen, totaal anders, neus is anders v vorm en gezicht is veel breder, weet je zeker dat dit 1 vrouw is??Toen ze met d'r lippen bezig waren, hebben ze gelijk wat andere onderdelen aangepakt?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zondag 25 mei 2008 om 14:36
quote:sarah2ndlife schreef op 25 mei 2008 @ 14:13:
[...]
Ik zie nieteens meer dat dit dezelfde vrouw is, kijk eens naar die wenkbrauwen, totaal anders, neus is anders v vorm en gezicht is veel breder, weet je zeker dat dit 1 vrouw is??T is r echt, staan nog veel meer foto's van haar voor en na al haar geknutsel op het net. Ongelofelijk, van een mooie vrouw naar een eend
[...]
Ik zie nieteens meer dat dit dezelfde vrouw is, kijk eens naar die wenkbrauwen, totaal anders, neus is anders v vorm en gezicht is veel breder, weet je zeker dat dit 1 vrouw is??T is r echt, staan nog veel meer foto's van haar voor en na al haar geknutsel op het net. Ongelofelijk, van een mooie vrouw naar een eend
zondag 25 mei 2008 om 15:36
Ik heb ervaring met lipvergroting en het is mij heeeeeeeel goed bevallen en ik heb zeker geen eendenbek. Het is heel subtiel gedaan maar heeft ook een heel mooi resultaat opgeleverd waar ik super maar dan ook super blij mee ben! Als ik ergens geen spijt van gehad heb dan is het daar van.
Ik ben bij Dr. Schoemacher in Scheveningen geweest. Mijn lippen zijn vergroot door middel van injecties. Ik zou ook niet zomaar iemand anders durven te adviseren want ook het gaat ook nogal eens mis. Nogmaals, ik ben uiterst tevreden!
Ik ben bij Dr. Schoemacher in Scheveningen geweest. Mijn lippen zijn vergroot door middel van injecties. Ik zou ook niet zomaar iemand anders durven te adviseren want ook het gaat ook nogal eens mis. Nogmaals, ik ben uiterst tevreden!
zondag 25 mei 2008 om 15:46
ik heb ook een injectable en ben erg tevreden, maar er is ook dan maar 0.3 ingegaan en kan meer gezien worden als opkrikken en renovatie van de verloren zwaartekracht, ik vind je karakeristieke trekken weghalen bijna altijd lelijk.
Jammer ook altijd dat de lelijke voorbeelden zo uitgelicht worden, maar wel begrijpelijk , omdat er veel lelijke voorbeelden zijn van mensen die erin doorslaan.
Jammer ook altijd dat de lelijke voorbeelden zo uitgelicht worden, maar wel begrijpelijk , omdat er veel lelijke voorbeelden zijn van mensen die erin doorslaan.
maandag 26 mei 2008 om 00:08
maandag 26 mei 2008 om 02:06
Ik ben ook benieuwd. Klinkt gek, maar ik was een keer erg verkouden, mijn lippen waren een beetje opgezwollen en ik vond dat ik er een stuk beter uitzag zo. Ik gebruik geen lippenstift omdat mijn tanden hierdoor geler lijken. Een subtiele lipvergroting klinkt goed, maar ik ben ook bang op Donald Duck te lijken.
dinsdag 1 juli 2008 om 09:57
Ik ben laatst van de trap gevallen en viel toen op de rand van de deur.. Daardoor had ik een opgezwolle bovenlip, maar ik vond het er eigenlijk best mooi uitzien.. jammer dat het weg is..
Even vraagje aan de mensen die het al hebben laten doen.. hebben jullie dit 1 keer laten inspuiten, of meer spuiten? ik heb gehoord dat je het namelijk minimaal 3 x moet laten doen wil je resultaat zien.. Een vriendin van me heeft het laatst ook laten doen met siliconeolie, maar ik zie het verschil totaal niet.
Even vraagje aan de mensen die het al hebben laten doen.. hebben jullie dit 1 keer laten inspuiten, of meer spuiten? ik heb gehoord dat je het namelijk minimaal 3 x moet laten doen wil je resultaat zien.. Een vriendin van me heeft het laatst ook laten doen met siliconeolie, maar ik zie het verschil totaal niet.
donderdag 22 juli 2010 om 08:01
Waar hebben jullie dit gedaan en welke methode is het beste? Ik overweeg het, maar ben altijd een beetje bang voor cosmetische ingrepen. En hoeveel kost het ongeveer? Ik zou eerst een tijdelijke vulling willen proberen om te kijken hoe het me staat. Mijn lippen zijn een beetje naar binnen gedraaid en las ook ergens dat je met een operatie de lippen naar buiten kunt draaien, iemand hier ervaring mee?
donderdag 22 juli 2010 om 08:42
Tegenwoordig doen ze (bijna) geen permanente injectables meer, alleen nog maar tijdelijke. je moet dan iedere 4 maanden ofzo terug.
Die permanente sillicone-olie kan namelijk bobbeltjes geven op de lange termijn en zeer lelijk worden, en dan kun je het niet zomaar verwijderen, daarom doen de meeste klinieken alleen nog maar tijdeljke
Die permanente sillicone-olie kan namelijk bobbeltjes geven op de lange termijn en zeer lelijk worden, en dan kun je het niet zomaar verwijderen, daarom doen de meeste klinieken alleen nog maar tijdeljke