Louis Vuitton Speedy
woensdag 4 januari 2012 om 19:29
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en dacht ik plaats gelijk een nieuw subject! Ik ben weg van het merk: Louis Vuitton,daarnaast houdt ik ook van merken zoals: chanel,gucci en mulberry..
Graag zou ik willen weten wie van jullie allemaal een speedy monogram bezit van louis vuitton,en hoe je die verzorgt en hoe je ermee omspringt.zelf heb ik de tas nog maar net,teminste gekocht vorig jaar sept en hij is nog steeds spik en span,haha. Ben altijd bang dat als ik hm mee neem het ineens gaat regenen,hebben jullie dat ook het gevreesde moment als de tas iets kan overkomen Ik zou er meer gebruik van moeten maken,maar vindt het alleen wel lastig als ik de tas draag dat deze dan moeilijk open valt te ritsen,dat gepriegel met je arm enzo,hebben jullie dat nou ook? Of ben ik de enige hier die daar zo last van heeft?! Nou brandt los en bedankt voor het lezen van mijn bericht..Groetjes Fairy26
Graag zou ik willen weten wie van jullie allemaal een speedy monogram bezit van louis vuitton,en hoe je die verzorgt en hoe je ermee omspringt.zelf heb ik de tas nog maar net,teminste gekocht vorig jaar sept en hij is nog steeds spik en span,haha. Ben altijd bang dat als ik hm mee neem het ineens gaat regenen,hebben jullie dat ook het gevreesde moment als de tas iets kan overkomen Ik zou er meer gebruik van moeten maken,maar vindt het alleen wel lastig als ik de tas draag dat deze dan moeilijk open valt te ritsen,dat gepriegel met je arm enzo,hebben jullie dat nou ook? Of ben ik de enige hier die daar zo last van heeft?! Nou brandt los en bedankt voor het lezen van mijn bericht..Groetjes Fairy26
woensdag 11 januari 2012 om 19:24
quote:nikki_28 schreef op 08 januari 2012 @ 17:34:
Ja ik heb een LV een neverfull en ook van canvas net als de speedy.
Deze tassen hoeven niet speciaal verzorgd te worden hoor en kunnen gewoon goed tegen een buitje.
Zelf vind ik ze juist mooier worden als ze ouder worden want dan worden de leren gedeeltes wat donkerder.
Gewoon lekker overal gebruiken meid!
En ik vind het ook mooie tassen hoor (;@nikki_28 maar het leer van de louis vuitton tassen bijv bij mijn speedy moet deze niet speciaal ingesmeerd worden of verkleurd deze vanzelf naar patina? Was vandaag ff in de regen met de tas,nou ja motregen,en er kwamen wel wat druppels op het leder maar ik ga niet vegen want dan maak ik het erger,ze verdwijnen vanzelf en je ziet na het opdrogen niks meer..ik had iets gekocht en was blij dat ik een grote plastic tas erbij kreeg,daar deed ik ff mijn speedy in,want die was al lang genoeg in de regen geweest..hoor graag even je antwoord nikki_28
Ja ik heb een LV een neverfull en ook van canvas net als de speedy.
Deze tassen hoeven niet speciaal verzorgd te worden hoor en kunnen gewoon goed tegen een buitje.
Zelf vind ik ze juist mooier worden als ze ouder worden want dan worden de leren gedeeltes wat donkerder.
Gewoon lekker overal gebruiken meid!
En ik vind het ook mooie tassen hoor (;@nikki_28 maar het leer van de louis vuitton tassen bijv bij mijn speedy moet deze niet speciaal ingesmeerd worden of verkleurd deze vanzelf naar patina? Was vandaag ff in de regen met de tas,nou ja motregen,en er kwamen wel wat druppels op het leder maar ik ga niet vegen want dan maak ik het erger,ze verdwijnen vanzelf en je ziet na het opdrogen niks meer..ik had iets gekocht en was blij dat ik een grote plastic tas erbij kreeg,daar deed ik ff mijn speedy in,want die was al lang genoeg in de regen geweest..hoor graag even je antwoord nikki_28
woensdag 11 januari 2012 om 19:29
quote:shoegall66 schreef op 08 januari 2012 @ 19:36:
Dit jaar heb ik van mijn partner een Gucci zonnebril gekregen, een LV-mapje voor mijn visitekaartjes, een Max-Mara winterjas, Laptop, Coco Mademoiselle parfum, een Furla sleutelhanger, Wolford vest en...een cursus Frans Vooral dat laatste was hard nodig .
Voornemens: aan een (betere) baan komen en gezond en happy blijven.Geef mij ook maar zo,n partner
was het een camel kleur max mara jas? ik moet jammer genoeg zelf alles kopen,mijn vriend verklaard me voor gek met mijn dure smaak! Ik vindt het gewoon mooi,kan er niks aan doen,het geeft me wat zekerheid en dat beetje is al genoeg voor mij,niet dat ik dat moet verwachten van mijn vriend,dat hij me ooit eens zal stimuleren om iets te kopen van Louis Vuitton of wat dan ook van merk,maar goed..ik mag mezelf best weleens verwennen,dat heeft een vrouw nodig af en toe,niemand doet het voor jou dus dan moet je het zelf doen,toch..
Dit jaar heb ik van mijn partner een Gucci zonnebril gekregen, een LV-mapje voor mijn visitekaartjes, een Max-Mara winterjas, Laptop, Coco Mademoiselle parfum, een Furla sleutelhanger, Wolford vest en...een cursus Frans Vooral dat laatste was hard nodig .
Voornemens: aan een (betere) baan komen en gezond en happy blijven.Geef mij ook maar zo,n partner
woensdag 11 januari 2012 om 19:51
Heb onlangs het "genoegen" gehad een pracht exemplaar van LV in mijn hand te mogen houden. Was een dagje in de PC Hooftstraat en bij LV binnen gestapt. Daar zag ik een juweel van een handtas,hardpaars met de bekende logo stempels erin gestanst. Ultrazacht leer...prachtig. Ik ben dol op mooie handtassen.
Als ik het geld zou hebben zou ik hem zeker hebben gekocht en er meer dan heel zuinig op zijn.
Anderzijds vind ik 1800 euro (dat kostte ie) wel een heel bizar bedrag voor iets waar je je spullen in stopt en met je meedraagt.
Maar ach, een mens mag zijn of haar "gevoeligheden" hebben toch?
De een houdt van dure gadgets (geef ik geen drol om), dure kunst aan de muur of reizen van duizenden euro's.
Ik heb ook een lichtelijk zwak voor mooie schoenen, kleding en tassen.
Omdat ik deze vaker niet dan wel kan en of wil betalen kies ik meestal de middenweg, wel mooi spul maar dan in een lager segment qua merk en prijs.
Sowieso moeten schoenen en tassen altijd leder zijn anders koop ik het niet maar ik beperk mij bv dan tot Claudio Ferrici in de uitverkoop o.i.d.
Heb nog even overwogen voor een LV te gaan sparen maar heb de komende jaren nog zoveel financiele verplichtingen dat dat wat mij betreft echt prioriteit 80 is.
Ben echter wel benieuwd naar jouw tas fairy...kun je een plaatje plakken?
Als ik het geld zou hebben zou ik hem zeker hebben gekocht en er meer dan heel zuinig op zijn.
Anderzijds vind ik 1800 euro (dat kostte ie) wel een heel bizar bedrag voor iets waar je je spullen in stopt en met je meedraagt.
De een houdt van dure gadgets (geef ik geen drol om), dure kunst aan de muur of reizen van duizenden euro's.
Omdat ik deze vaker niet dan wel kan en of wil betalen kies ik meestal de middenweg, wel mooi spul maar dan in een lager segment qua merk en prijs.
Sowieso moeten schoenen en tassen altijd leder zijn anders koop ik het niet maar ik beperk mij bv dan tot Claudio Ferrici in de uitverkoop o.i.d.
Heb nog even overwogen voor een LV te gaan sparen maar heb de komende jaren nog zoveel financiele verplichtingen dat dat wat mij betreft echt prioriteit 80 is.
Ben echter wel benieuwd naar jouw tas fairy...kun je een plaatje plakken?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
woensdag 11 januari 2012 om 20:38
quote:sprokkelientje schreef op 11 januari 2012 @ 19:51:
Heb onlangs het "genoegen" gehad een pracht exemplaar van LV in mijn hand te mogen houden. Was een dagje in de PC Hooftstraat en bij LV binnen gestapt. Daar zag ik een juweel van een handtas,hardpaars met de bekende logo stempels erin gestanst. Ultrazacht leer...prachtig. Ik ben dol op mooie handtassen.
Ben echter wel benieuwd naar jouw tas fairy...kun je een plaatje plakken?@ sprokkelientje.. leuk trouwens dat je benieuwd naar mijn tas bent,hihi! Ben erg zuinig op! Weet alleen even niet hoe je een plaatje plaatst in een forum,heb geen link ja wel van de Louis Vuitton site maar wil graag ''mijn'' tas laten zien..weet jij hoe??
Ben echter wel benieuwd naar jouw tas fairy...kun je een plaatje plakken?@ sprokkelientje.. leuk trouwens dat je benieuwd naar mijn tas bent,hihi! Ben erg zuinig op! Weet alleen even niet hoe je een plaatje plaatst in een forum,heb geen link ja wel van de Louis Vuitton site maar wil graag ''mijn'' tas laten zien..weet jij hoe??
woensdag 11 januari 2012 om 20:54
quote:sprokkelientje schreef op 11 januari 2012 @ 20:44:
Fairy, ik kan zelf ook nooit plaatjes plakken als digibeet.
Maar wellicht heb je een link naar de LV site o.i.d.???
Of beschrijf hem gewoon in woorden.
Haai, nou hierbij de link van de speedy 30 die ik gekocht heb,wel prijzig maar wel betaalbaarder dan de tas die jij beschreef,maar goed die van jou is wel van leder helemaal,en de speedy is meer van canvas en leer. Ben benieuwd wat je ervan vindt?Hierbij de link.
http://www.louisvuitton.de/front/#/deu_ ... RAM-M41526
Groetjes fairy26 (R.I.P. oma) 11-01-2012
Fairy, ik kan zelf ook nooit plaatjes plakken als digibeet.
Maar wellicht heb je een link naar de LV site o.i.d.???
Of beschrijf hem gewoon in woorden.
Haai, nou hierbij de link van de speedy 30 die ik gekocht heb,wel prijzig maar wel betaalbaarder dan de tas die jij beschreef,maar goed die van jou is wel van leder helemaal,en de speedy is meer van canvas en leer. Ben benieuwd wat je ervan vindt?Hierbij de link.
http://www.louisvuitton.de/front/#/deu_ ... RAM-M41526
Groetjes fairy26 (R.I.P. oma) 11-01-2012
woensdag 11 januari 2012 om 20:58
In woorden beschrijven: In het echt mooier dan op de foto! het canvas glanst mooi,de tas heeft meer een idee van een reistas,maar ik vindt zelf persoonlijk de monogram mooier dan de damier,de damier vindt ik zo vervelen met al die blokjes,de monogram is klassiek en herkenbaar aan het merk LV. Ik wil nog gaan sparen voor een LV portemonnee enz..zolang het uit kan met geld doe ik het,af en toe snoepen van de mooie dingen in het leven!
woensdag 11 januari 2012 om 21:18
woensdag 11 januari 2012 om 21:21
woensdag 11 januari 2012 om 23:01
Gecondoleerd met je oma en ik vind het knap hoe je je staande hebt gehouden bij die ontzettende kinderachtige, niet grappige afzeikreacties van het begin. Pure klasse!
Ik ben zelf niet van LV, maar wel dol op Mulberry en buitengewoon blij met hun agenda die ik al jaren gebruik:
Ik droom van een tas van dit merk, maar dat wordt nog even sparen .
Ik ben zelf niet van LV, maar wel dol op Mulberry en buitengewoon blij met hun agenda die ik al jaren gebruik:
Ik droom van een tas van dit merk, maar dat wordt nog even sparen .
woensdag 11 januari 2012 om 23:09
Ik vind het erg jammer dat het logo er zo opzichtig opstaat. Beetje jammer dat dit merk zo vaak is nagemaakt en bontkraagjes ermee rondlopen met 1 uit Turkije, maakt het merk een beetje tokkie. Maar als jij er blij mee bent, prima toch? Maar deze vraag had je vast ook wel op de site van LV kunnen vinden of kunnen vragen toen je die dure aankoop deed. Lijkt me dat je dan wel advies krijgt toch?
woensdag 11 januari 2012 om 23:17
donderdag 12 januari 2012 om 09:57
ik vindt de eerste 3 mulberry tassen het mooiste,houdt persoonlijk niet zo van lakleder..@ iris1969 wie weet kun je ooit je droomtas kopen voor een zacht prijsje,kijk is op www.designer-vintage.com daar kan je voor minder een originele mulberry kopen of evt ebay/marktplaats afstruinen voor een authentieke mulberry uiteraard,heb zelf een mulberry sumerset tas gehad,erg mooi maar niet veel gebruikt,en daarnaast met pijn in mijn hart mijn mulberry baywater beltbag weg moeten doen(verkopen) aangezien ik het geld hard nodig had,dus voor een goed doel! Ik koop zeker weten nog wel een keer mulberry tas..die blijvend is,laten we hopen!
donderdag 12 januari 2012 om 10:08
Poeh, jullie kopen wel meer dure spullen dan ik merk ik al haha! Buiten mijn LV heb ik een tas van Tommy Hilfiger en dus 11 paar uggs. Maar da's alles
voor 2012 staan er zeker geen dure uitgaves meer op de planning. Ben hoogzwanger en volgende maand krijgen we dus een uk! Dan is het echt gedaan met de grote uitgaven. Maar moet wel zeggen dat ik ook voor de kleine wel luxe dingen koop. Zo word hij straks heerlijk rondgereden in zijn stokke xplory, manlief vond het niet zo leuk dat ik nou net verliefd ben op de duurste wagen van allemaal haha! En dan kan je natuurlijk niet met een goedkope luiertas aankomen, dus ook die is van stokke. Nog een dure tas ook! 129 Euro voor een luiertas! Maar goed, die kan ik dan wel met speciale haakjes aan de wagen hangen dus dat is het waar haha!
donderdag 12 januari 2012 om 10:15
@ Fairy: Allereest gecondoleerd met Oma. Hing het al in de lucht of was het totaal onverwacht? Hoe dan ook: veel sterkte.
Voor wat betreft je vraag in het topic: Nee het is geen camel Max Mara: meer een sportieve / anthracite zwarte jas. Had bij wijze van spreken een Moncler kunnen zijn, maar niet zo glimmend en zonder bont kraag. Heb je nu een beetje een idee? Afgelopen kerst ben ik idd behoorlijk verwend. Maar mijn partner heeft het ook wel eens gehad met mijn hang naar luxe hoor...Enerzijds begrijpt hij het wel, anderzijds vind hij het wel genoeg zo met de collectie. Heb vanaf januari nog maar een ding gekocht en dat was een wintersjaal bij Wolford: ik probeer echt goed op te letten nu hoor...Het gaat zo hard met het geld...
@ Iris: De Mulberry Bayswaters zijn top: erg leuk. Wel duur overigens. De enige twee Mulberry tassen die ik heb, zijn van die Scotch Grain bags: de wat oudere modellen. Ze liggen ook al tijden in de dustbags moet ik zeggen. Heb jij zelf een Mulberry en zo ja welke?
Voor wat betreft je vraag in het topic: Nee het is geen camel Max Mara: meer een sportieve / anthracite zwarte jas. Had bij wijze van spreken een Moncler kunnen zijn, maar niet zo glimmend en zonder bont kraag. Heb je nu een beetje een idee? Afgelopen kerst ben ik idd behoorlijk verwend. Maar mijn partner heeft het ook wel eens gehad met mijn hang naar luxe hoor...Enerzijds begrijpt hij het wel, anderzijds vind hij het wel genoeg zo met de collectie. Heb vanaf januari nog maar een ding gekocht en dat was een wintersjaal bij Wolford: ik probeer echt goed op te letten nu hoor...Het gaat zo hard met het geld...
@ Iris: De Mulberry Bayswaters zijn top: erg leuk. Wel duur overigens. De enige twee Mulberry tassen die ik heb, zijn van die Scotch Grain bags: de wat oudere modellen. Ze liggen ook al tijden in de dustbags moet ik zeggen. Heb jij zelf een Mulberry en zo ja welke?
donderdag 12 januari 2012 om 10:21
donderdag 12 januari 2012 om 10:35
quote:shoegall66 schreef op 12 januari 2012 @ 10:15:
@ Fairy: Allereest gecondoleerd met Oma. Hing het al in de lucht of was het totaal onverwacht? Hoe dan ook: veel sterkte.
@ Iris: De Mulberry Bayswaters zijn top: erg leuk. Wel duur overigens. De enige twee Mulberry tassen die ik heb, zijn van die Scotch Grain bags: de wat oudere modellen. Ze liggen ook al tijden in de dustbags moet ik zeggen. Heb jij zelf een Mulberry en zo ja welke?@shoegall66 Dankje! nee het overlijden van mijn oma,was totaal onverwacht..ze had de avond van tevoren pijn op haar borst en kreeg daarvoor een parcatamol,en toen is ze gaan slapen en overleden
wel een mooie dood opzich,lekker warm in haar bedje..ik wil haar graag terug zien,maar dat komt nog! Het is zo onwerkelijk en zag het ook niet aankomen,totaal niet! Dus het kwam hard binnen gisteren ochtend toen mijn ma het vertelde..maar ja..ik moet het nog even laten bezinken,nu vandaag wordt al het financiele geregeld en al zo snel allemaal,dat geld ook altijd!!! BAH! Zo is deze wereld,bestaat puur uit de één zijn brood de ander zijn dood of zoiets..
@ Iris: De Mulberry Bayswaters zijn top: erg leuk. Wel duur overigens. De enige twee Mulberry tassen die ik heb, zijn van die Scotch Grain bags: de wat oudere modellen. Ze liggen ook al tijden in de dustbags moet ik zeggen. Heb jij zelf een Mulberry en zo ja welke?@shoegall66 Dankje! nee het overlijden van mijn oma,was totaal onverwacht..ze had de avond van tevoren pijn op haar borst en kreeg daarvoor een parcatamol,en toen is ze gaan slapen en overleden
donderdag 12 januari 2012 om 11:31
Plaatje plakken:
- Je moet met je rechtermuisknop op de foto gaan staan;
- Dan moet je Eigenschappen indrukken;
- Vervolgens moet je de URL kopieren;
- En die zet je dan in het blokje dat rechtsbovenaan de 4e van rechts is in je reactiescherm;
- Maar je kunt de URL ook gewoon tussen [img] en [/img] zetten.
En noem me maar Iris hoor, dat doet iedereen hier .
- Je moet met je rechtermuisknop op de foto gaan staan;
- Dan moet je Eigenschappen indrukken;
- Vervolgens moet je de URL kopieren;
- En die zet je dan in het blokje dat rechtsbovenaan de 4e van rechts is in je reactiescherm;
- Maar je kunt de URL ook gewoon tussen [img] en [/img] zetten.
En noem me maar Iris hoor, dat doet iedereen hier .