Louis Vuitton Speedy
woensdag 4 januari 2012 om 19:29
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en dacht ik plaats gelijk een nieuw subject! Ik ben weg van het merk: Louis Vuitton,daarnaast houdt ik ook van merken zoals: chanel,gucci en mulberry..
Graag zou ik willen weten wie van jullie allemaal een speedy monogram bezit van louis vuitton,en hoe je die verzorgt en hoe je ermee omspringt.zelf heb ik de tas nog maar net,teminste gekocht vorig jaar sept en hij is nog steeds spik en span,haha. Ben altijd bang dat als ik hm mee neem het ineens gaat regenen,hebben jullie dat ook het gevreesde moment als de tas iets kan overkomen Ik zou er meer gebruik van moeten maken,maar vindt het alleen wel lastig als ik de tas draag dat deze dan moeilijk open valt te ritsen,dat gepriegel met je arm enzo,hebben jullie dat nou ook? Of ben ik de enige hier die daar zo last van heeft?! Nou brandt los en bedankt voor het lezen van mijn bericht..Groetjes Fairy26
Graag zou ik willen weten wie van jullie allemaal een speedy monogram bezit van louis vuitton,en hoe je die verzorgt en hoe je ermee omspringt.zelf heb ik de tas nog maar net,teminste gekocht vorig jaar sept en hij is nog steeds spik en span,haha. Ben altijd bang dat als ik hm mee neem het ineens gaat regenen,hebben jullie dat ook het gevreesde moment als de tas iets kan overkomen Ik zou er meer gebruik van moeten maken,maar vindt het alleen wel lastig als ik de tas draag dat deze dan moeilijk open valt te ritsen,dat gepriegel met je arm enzo,hebben jullie dat nou ook? Of ben ik de enige hier die daar zo last van heeft?! Nou brandt los en bedankt voor het lezen van mijn bericht..Groetjes Fairy26
woensdag 4 januari 2012 om 19:35
quote:fairy26 schreef op 04 januari 2012 @ 19:29:
Ben altijd bang dat als ik hm mee neem het ineens gaat regenen,hebben jullie dat ook het gevreesde moment als de tas iets kan overkomen
Mijn tas iets overkomen?
Nee daar ben ik niet zo bang voor
En nu, heb je een evacuatieplan voor je tas de komende dagen?
Het wordt nogal slecht weer...
Ben altijd bang dat als ik hm mee neem het ineens gaat regenen,hebben jullie dat ook het gevreesde moment als de tas iets kan overkomen
Mijn tas iets overkomen?
Nee daar ben ik niet zo bang voor
En nu, heb je een evacuatieplan voor je tas de komende dagen?
Het wordt nogal slecht weer...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 4 januari 2012 om 19:38
woensdag 4 januari 2012 om 19:39
ja overkomen in de zin van,toevallig langs een ruwe muur gelopen,of de tas valt/wordt nat door regen,jullie reageren hier nogal lacherig over maar die tassen kosten nogal een fortuin,en daar doe ik dus niet makkelijk over..maar mischien zijn diegenen hier gewend om alles te kopen wat hun hartje begeerd waarschijnlijk
woensdag 4 januari 2012 om 19:40
Fairy, omdat je nieuw bent, 2 tips:
1. ga niet zeggen wie wel en wie niet mogen reageren. Da's niet handig op een openbaar forum (maar dat merk je vanzelf, waarschijnlijk).
2. ook niet handig om je echte naam te noemen.
Verder heb ik geen LV en hou ik daar ook helemaal niet van, dus geen bijdrage daarover.
1. ga niet zeggen wie wel en wie niet mogen reageren. Da's niet handig op een openbaar forum (maar dat merk je vanzelf, waarschijnlijk).
2. ook niet handig om je echte naam te noemen.
Verder heb ik geen LV en hou ik daar ook helemaal niet van, dus geen bijdrage daarover.
woensdag 4 januari 2012 om 19:41
quote:fairy26 schreef op 04 januari 2012 @ 19:39:
ja overkomen in de zin van,toevallig langs een ruwe muur gelopen,of de tas valt/wordt nat door regen,jullie reageren hier nogal lacherig over maar die tassen kosten nogal een fortuin,en daar doe ik dus niet makkelijk over..maar mischien zijn diegenen hier gewend om alles te kopen wat hun hartje begeerd waarschijnlijk of die kopen gewoon niks wat je niet makkelijk kunt gebruiken.....
ja overkomen in de zin van,toevallig langs een ruwe muur gelopen,of de tas valt/wordt nat door regen,jullie reageren hier nogal lacherig over maar die tassen kosten nogal een fortuin,en daar doe ik dus niet makkelijk over..maar mischien zijn diegenen hier gewend om alles te kopen wat hun hartje begeerd waarschijnlijk of die kopen gewoon niks wat je niet makkelijk kunt gebruiken.....
woensdag 4 januari 2012 om 19:43
Wat dacht je van een tas om je tas in te doen?
Misschien een domme vraag, maar als je zo allejezus bang bent dat er wat mee gebeurd, dan kan je toch helemaal niet genieten van je spullen?
Ik ben zuinig op mijn spullen, maar bang dat het iets overkomt?
Neuh...hoe ik het ook bekijk, het blijft een dooie koe (of althans een deel ervan)
Misschien een domme vraag, maar als je zo allejezus bang bent dat er wat mee gebeurd, dan kan je toch helemaal niet genieten van je spullen?
Ik ben zuinig op mijn spullen, maar bang dat het iets overkomt?
Neuh...hoe ik het ook bekijk, het blijft een dooie koe (of althans een deel ervan)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 4 januari 2012 om 19:43
woensdag 4 januari 2012 om 19:44
quote:fairy26 schreef op 04 januari 2012 @ 19:41:
ik geef het op..ik heb nu al spijt dat ik erover ben begonnen en uberhaupt lid ben geworden hier,hoe oud zijn jullie?40+ en dus oud genoeg om te weten dat je voor het fortuin wat je voor een Luis Vui-ton neertelt ook zalig op vakantie kunt gaan. Wekenlang!
ik geef het op..ik heb nu al spijt dat ik erover ben begonnen en uberhaupt lid ben geworden hier,hoe oud zijn jullie?40+ en dus oud genoeg om te weten dat je voor het fortuin wat je voor een Luis Vui-ton neertelt ook zalig op vakantie kunt gaan. Wekenlang!
woensdag 4 januari 2012 om 19:45
Jep meldt zich, kan alles kopen wat mijn hartje begeert. Maar no f*cking way dat ik met een LV tas ga lopen vrijwillig. Al zou ik hem cadeau krijgen, Ik kom niet uit een woonwagenkamp! ik heb een hekel aan het enorm protserige van de merken die je noemt.
Heb eeniets andere stijl.....godzijdank.
Ik koop dus mooie tassen en ja hoor, die neem ik mee de regen in, ik spuit ze goed in vooraf en klaar.
Met echt mooie leren tassen is het nu eenmaal zo dat ze mooier worden naarmate ze meer gebruikt worden.
Heb eeniets andere stijl.....godzijdank.
Ik koop dus mooie tassen en ja hoor, die neem ik mee de regen in, ik spuit ze goed in vooraf en klaar.
Met echt mooie leren tassen is het nu eenmaal zo dat ze mooier worden naarmate ze meer gebruikt worden.
woensdag 4 januari 2012 om 19:46
jeetje ik wordt gewoon raar van jullie reacties,ik bedoel het niet verkeerd en tuurlijk mogen mensen reageren als zij iets anders hebben dan louis vuitton..maar ik had gewoon niet verwacht dat er zo heftig gereageerd wordt,mijn excuces dan! Ik wou gewoon een keer weten hoe het is om een louis vuitton tas te kopen,maar blijkbaar ben ik verkeerd om het hier te vragen,