Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Ik heb mijn Wiccy Magic Muscles nog niet zo lang, dus ik kan nog niet zeggen hoe hij er na intensief gebruik uitziet (ik kan me voorstellen dat hij op termijn gewoon uit elkaar valt, omdat er losse boontjes inzitten), maar ik kan je wel vertellen dat hij heel makkelijk in gebruik is - je houdt 'm vast en wrijft 'm over het te masseren lichaamsdeel. Dan komt er olie vrij, die je eventueel nog verder kunt inmasseren.
Zolang je een massagebar hebt waar geen chocolade in zit valt het met gesmeer op zich wel mee. Van de chocolade kan je natuurlijk vlekken krijgen. En zoals al gezegd, door de warmte van je huid smelt de bassagebar langzaam en komt er olie vrij. Ik was degene waarbij ze uiteindelijk in bad eindigen. :D. Vooral omdat ze ook kunnen bederven (er zit vet in en dat kan ranzig worden. Stinkt heeeeel erg!!!) en mijn ervaring is dat vooral een klein stukje sneller bederft.....

In bad smelt het door de warmte helemaal en trekt het zo in je huid, ook lekker ;)
Op het forum van de website van Lush staan heel veel gebruikers ervaringen en productreviews (was al genoemd hier geloof ik) maar ik heb daar veel aan gehad bij het maken van mijn keuze bij wat ik zou gaan bestellen...
2weken terug heb ik besteld, nu nog steeds niets binnen :(

Heb op het laatst van de actie besteld, dus hoop wel dat ik nog mee word geteld.
Ik had ook op de laatste dag van de actie besteld, en ik kreeg nog een cadeau erbij, dus ze houden wel de besteldatum aan gelukkig. Maar wel gek dat je het nog niet binnen hebt, ik had het na 3 dagen al binnen (en zelfs nog met een vers masker wat ik had besteld). Misschien is iets niet op voorraad wat je hebt bestleld? Je kan ze altijd nog even mailen anders. Ik heb zelf met Creditcard besteld trouwens, misschien gaat dat sneller...
Up!
Ik ben nog altijd hard aan het testen... ik heb veel dingen gekocht, ook veel dingen geruild met mensen (kleine proefjes) om zo te zien wat me beviel. En ik heb al een hoop favorieten!!! De Gorgeous dagcreme is heerlijk. Ook de Smitten handcreme, ruikt super. Ik heb nu nog een bestelling met 3 verse maskers geplaatst. De American Cream cremespoeling is ook heel fijn en de Big is echt geweldig.
Big is fijn hè? Ik ben echt dol op het effect, gebruik 'm om de wasbeurt om er wat langer mee te kunnen doen, en toch komt het einde van de pot al aardig in zicht... Welke verse maskers heb je besteld? En ga je ze invriezen? Mijn Love Lettuce was nl. na anderhalve week in de koelkast al aan 't schimmelen (hij heeft waarschijnlijk een nacht op het postdistributiecentrum o.i.d. moeten doorbrengen voor ik 'm kreeg, en dat was juist toen het zo warm was)...
Big is inderdaad heerlijk, ik gebruik hem alleen bij speciale gelegenheden als ik uitga ofzo. Hij gaat inderdaad wel heel snel op. Ik heb met een paar mensen proefjes geruild en hem zelf amper gebruikt en ik ben al op de helft nu.

Ik heb qua verse maskers tot nu toe Cup Cake en Love Lettuce gebruikt. Ik vond Cup Cake wel lekker ruiken en op zich ook wel fijn werken maar ik kreeg erna enorm veel pukkels en een enorm vette huid. het leek wel of hij mijn huid helemaal ontvetten en mijn huid dus eventjes mooi schoon was maar daarna des te vetter werd.

De Love Lettuce heb ik ook geprobeerd en deze vond ik heelrijk ruiken en ook heerlijk goed scrubben. Als je hem op hebt lijkt het of hij niks doet, maar als je dan afgescrubt en afgespoeld en opgedroogd bent is je huidje gewoon superzacht.

Ik heb nu de BB Seawead, Catastrophic Cosmetic Bio Fresh masker en Crash Course Bio Skin Care besteld, ik denk dat ik die volgend weekend in huis heb.

Ik ben bijna jarig en een vriendin van me uit Haarlem zou dan ook nog maskers voor me meenemen want ik wil uiteindelijk alle verse maksers een keer geprobeerd hebben. Maar omdat ze vrij snel beschimmelen neem ik er steeds 1 of 2 tegelijk. Ik heb ze tot nu toe nog niet ingevroren maar als ik die 3 dit weekend krijg kan ik dat beter misschien wel doen, ook al heb ik de CupCake 5 weken in de koelkast gehad en is daar niks mee gebeurd en die Love Lettuce staat er nu 2 of 3 weken en is ook nog goed.
Ja, proefjes maken is funest voor Big! Ik heb dat één keer gedaan maar toen snel besloten het daarbij te laten, want ik wil het allemaal voor mezelf :D Lekkere maskers heb je besteld, ik ben vooral benieuwd naar Catastrophe Cosmetic en Crash Course, die lijken me zo lekker ruiken. Love Lettuce vond ik ook heel fijn. Jammer dat-ie niet zo lekker ruikt en niet zo mooi oogt ;) Ik denk dat ik gewoon pech heb gehad met het potje dat ik gekregen heb, want ik heb er eerder een proefje van gehad en die bleef veel langer goed. Als ik nog eens een masker wil kopen in warme tijden ga ik wel zelf naar de winkel met een koelblok in m'n tas haha.

Laat je even weten hoe die maskers je bevallen?

Ik heb trouwens door ruilen Snowcake weten te bemachtigen en als het goed is krijg ik binnenkort Snowfairy. Snowcake is lekker maar onverwacht kaneelachtig (misschien heeft-ie tegen Bob Soap aangelegen in een kerstpakket ;)) en naar Snowfairy ben ik echt heeeel benieuwd. Ik hou op zich meer van fris dan van zoet, maar Snowfairy spreekt wel erg tot de verbeelding...
quote:

Ja, proefjes maken is funest voor Big! Ik heb dat één keer gedaan maar toen snel besloten het daarbij te laten, want ik wil het allemaal voor mezelf :D Lekkere maskers heb je besteld, ik ben vooral benieuwd naar Catastrophe Cosmetic en Crash Course, die lijken me zo lekker ruiken. Love Lettuce vond ik ook heel fijn. Jammer dat-ie niet zo lekker ruikt en niet zo mooi oogt ;) Ik denk dat ik gewoon pech heb gehad met het potje dat ik gekregen heb, want ik heb er eerder een proefje van gehad en die bleef veel langer goed. Als ik nog eens een masker wil kopen in warme tijden ga ik wel zelf naar de winkel met een koelblok in m'n tas haha.

Laat je even weten hoe die maskers je bevallen?

Ik heb trouwens door ruilen Snowcake weten te bemachtigen en als het goed is krijg ik binnenkort Snowfairy. Snowcake is lekker maar onverwacht kaneelachtig (misschien heeft-ie tegen Bob Soap aangelegen in een kerstpakket ;)) en naar Snowfairy ben ik echt heeeel benieuwd. Ik hou op zich meer van fris dan van zoet, maar Snowfairy spreekt wel erg tot de verbeelding... Ik ben eigenlijk nog wel benieuwd naar alle maskers... dus uiteindelijk wil ik ze allemaal wel getest hebben. Ik laat het je weten!!

je kan trouwen in Duitsland alle kerstproducten nog gewoon bestellen, mocht je deze nog willen. Ik vond zelf Snowcake wel lekker ruiken, precies zoals Smitten,en hij is lekker romig. De Snowfairy was mij iets TE zoet, het leek wel cake-glazuur (zo zag het er ook uit) maar als je ervan houdt is dat wel lekker. Verder ben ik soort van allergisch voor Kaneel dus alle kerstprodukten waar dat in zat, vond ik niks. De Champaigne Shower Jelly vond ik wel erg lekker ruiken, ook wel een beetje naar citroen maar toch ook wel andere dingen erdoorheen.
Up voor Isola!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Even gekopied uit het andere topic:Ik heb al een aantal producten geprobeerd, en ik moet zeggen alles bevalt mij errug goed, zelf zo goed dat ik al die chemishe producten weg doe, en overstap naar deze ' natuurlijke ' producten.Bv: voor het reinigen van het gezicht: Herbalisme, heerlijk! Wel ietsjes meer grof van textuur dan bv. Angels Bare Skin en Seaweed. Coalface is goed, minder scruberig maar persoonlijk vind ik het minder effectief dan iets met een lichte scrub erin. Ook maakt het mijn huis wat droog (terwijl ik combi huid heb)Zepen: Honey I washed the Kids! fantastisch lekker! Miranda, ook super.. mijn hele badkamer ruikt nu heerlijk, grijns..Voor de handen: Helping hands.. erg handig voor in mijn tasje.. vooral als het wat kouden is..Voor de rest lijken mij de deodoranten (vooral die van Coconut poeder) mij ook wel wat om te proberen..iemand ervaring?? En hoe bevallen de haarproducten?? Ik las hieronder redelijk negatieve dingen? Ik ben vooral geintereseerd in de maskers.
Na jullie enthousiaste verhalen en al een aantal keer verlekkerd naar de site te hebben gekeken, heb ik gisteren maar mijn eerste bescheiden bestelling geplaatst. Ik heb de Honey I wash the kids zeep en de gezichtszeep met het gezichtje erop besteld. Ik ben benieuwd....
Honey I Washed the Kids is echt heeerlijk. Ik heb 'm inmiddels wel bij de kraan liggen en gebruik 'm niet meer onder de douche, omdat hij m'n huid toch wel uitdroogt, net als alle zeep eigenlijk. Welk gezichtszeepje met gezichtje heb je besteld, Babyface of Sweet Japanese Girl? 

Ik ben mijn verzameling trouwens aan het uitbreiden Heb een tijdje geleden Angels on Bare Skin, Tea Tree Water, Seanik en The Olive Branch gekocht, en heb nu een reuzebestelling geplaatst (want sale!), met een aantal bruisballen, bodybutters en wat haarspulletjes. Lekker, hoop dat ik het snel in huis heb!
Sale? Ik ga meteen kijken!

Nog een economische tip: wrijf de zeep van Lush over zo'n ...het is geen spons, maar zo'n geval met allemaal netten aan elkaar aan een touwtje..ik heb geen idee hoe het heet maar het is overal te koop..dan begint het als een gek te schuimen en kan je je meteen met een klein beetje helemaal insmeren. erg handig!

ik ben dol op big. ik heb fijn futloos haar waar geen enkele volumeshampoo tegen op kan. behalve die van lush! je moet wel big nemen en niet die blauwe zeep want die werkt niet echt.

de bruine henna van lush is ook niet aan te raden. daar werd mijn haar groen van. maar dat ligt niet echt aan lush, dat gebeurt vaak bij bruine henna, had beter na moeten denken..
Ja, sale! Ze hebben producten in de aanbieding die 'aan de datum' zijn (minder dan drie of zes maanden houdbaar). Lang niet alles, maar wel wat leuke dingen!

En die blauwe zeep, bedoel je Seanik? Die helpt idd niet tegen futloos haar (ook al werd me dat in de winkel wel verteld), maar hij ruikt best prima en ik gebruik er meestal Big na, en dan komt alles toch nog goed
Maarruhm.. wat doet Big nou precies?

Wil ook wat gaan bestellen, maar via de site is me niet echt duidelijk wat 't precies doet. En gebruik je het na het wassen?

Thanks!..
Ik heb de babyface gekocht.
Big is shampoo in een pot en is een soort gel-met-grove-zeezoutkorrelssubstantie. Je kunt het het beste gebruiken nadat je eerst je haar met een andere shampoo hebt gewassen, omdat het anders niet zo goed schuimt (schijnt, ik heb deze tip meteen de eerste keer toegepast en nooit anders geprobeerd). Je hebt aan iets van 2 vingertoppen Big genoeg, dat masseer je in je natte haar, vervolgens spoel je het goed uit (zorg dat er geen zoutkorrels achterblijven) en tadaa... 'glanzend, verkeersstoppend haar' (of wat is het dat er op de pot staat ;)).

Ik ben trouwens in de Lush-hemel, mijn pakje is gisteren al bezorgd. Vandaag uitgebreid getut met Marilyn (sale!), I Love Juicy (idem), Veganese, The Olive Branch, King of Skin en Mirror Mirror. Fijne nieuwe spulletjes O+
Verkeersstoppend, dat klinkt interessant

Dan ga ik me zo ook maar eens tegoed doen aan een riante bestelling.

Die webshop is echt heaven..
Nou, bestelling is geplaatst. Auw portemonnee...

Big Shampoo + Jungle Conditioner

Champagne Supernova

Ring of Roses Butter Cream

Bathos Bubble Bar Slice

Melting Marshmallow Moments

Mask of Magnaminty

Wiccy Magic Muscles Massage Bar

Chelsea Garden Ballistic

Ben zo benieuwd!! Zag nog zoveel andere lekkere dingen, eerst dit maar eens proberen.

Hopelijk is de bestelling snel binnen...!
Jungle en Big ruiken ZOO lekker

ben aan het twijfelen.. bestel ik online? of ga ik langs de winkel?

online = voordeel; uitverkoop.. nadeel; verzendkosten

winkel = voordeel; stempels. nadeel; ik moet er dan wel HEEN.. (met het risico dat ik nog veel meer leuke dingen tegen kom in de stad.. Hmm..)
Hallo,

Even een vraagje wat via de site kom ik er niet echt achter..

Wat is het verschil bij de lush producten tussen

bathmelt

bubble bar

jelly

zeep
Poison Ivy: lekker! Hou je van bloemengeuren? ;)

Wolkje, here we go:

- Een bathmelt is een blokje dat je in warm badwater kunt laten smelten. Het geeft geen schuim, maar wel een geurtje en een verzorgende werking aan je water (misschien ook een kleur, maar ik heb alleen nog maar You've Been Mangoed gebruikt en die doet dat niet). Je kunt zo'n blokje in een paar stukjes snijden of in één keer gebruiken. Floating Island (en misschien Melting Marshmellow Moment ook) geven wel een klein schuimlaagje op je water.

- Een bubble bar (of vroeg je bruisbal? nou ja, ik leg allebei wel even uit) is een blok dat je onder de stromende kraan kunt verkruimelen om je bad een geurtje, kleurtje en schuim (en verzorgend effect?) te geven. Je kunt meerdere keren met één bar doen, ze geven al snel heel veel schuim. Sommige mensen gebruiken ook een klein stukje verkruimeld onder de douche, dat schijnt ook goed te gaan.

- Een bruisbal is een, euh, bal die je in je bad gooit en die dan gaat bruisen, voor kleur, geur, en eventueel verzorgend effect (geen schuim). De grotere (geloof alles behalve Butterball, Waving Not Drowning en Ickle Baby Baff) kun je met een hamer op de 'breuklijn' doormidden slaan en dan kun je er dus twee keer mee in bad. Je kunt ze ook helemaal tot moes slaan en er dan nog vaker mee badderen, maar de kans is aanwezig dat het effect dan een beetje magertjes is

- Een jelly is gelei om mee te douchen. Sommigen bewaren die in de koelkast of vriezen ze in voor een verkoelend effect. Je kunt een klein stukje gebruiken met een douchebloem (puff/showerlily/fluffy spons :D) en dan gaan 't schuimen.

- Zeep is gewoon zeep. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven