Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
zondag 2 augustus 2009 om 14:44
quote:twentythree schreef op 02 augustus 2009 @ 14:15:
[quote]Kletsmajoor schreef op 02 augustus 2009 @ 13:55:
[...]
I should coco
Ik was gistereen bij iemand die een zeepje had liggen wat daar op lijkt, heb er even aan gesnuffeld maar ik rook geen kokos volgens mij.... is er nog een zeep wat daar op lijkt? Ook beetje oudroze van kleur en er zaten ook frutseltjes op de zijkant.
De andere roze zeep die ik ken is Rockstar maar die heeft geen frutsels voor zover ik weet.
Je hebt ook The Godmother is ook roze
Of een volgens mij wat oudere zeep met sterretjes aan de zijkant Angels Delight.
Maar de zeep op de foto is echt I should Coco
Ik denk dat Rockstar ook op die foto staat die je geplaatst hebt maar dan helemaal rechts onderin. Beetje donkerder dan in het echt.
Ik vind I should Coco ook niet een hele specifieke kokoslucht. Zeker als hij toevallig tegen een ander zeepje heeft gelegen hoeft het niet een hele erge kokoslucht te zijn. Maar je ruikt er toch ergens wel kokos in vind ik
[quote]Kletsmajoor schreef op 02 augustus 2009 @ 13:55:
[...]
I should coco
Ik was gistereen bij iemand die een zeepje had liggen wat daar op lijkt, heb er even aan gesnuffeld maar ik rook geen kokos volgens mij.... is er nog een zeep wat daar op lijkt? Ook beetje oudroze van kleur en er zaten ook frutseltjes op de zijkant.
De andere roze zeep die ik ken is Rockstar maar die heeft geen frutsels voor zover ik weet.
Je hebt ook The Godmother is ook roze
Of een volgens mij wat oudere zeep met sterretjes aan de zijkant Angels Delight.
Maar de zeep op de foto is echt I should Coco
Ik denk dat Rockstar ook op die foto staat die je geplaatst hebt maar dan helemaal rechts onderin. Beetje donkerder dan in het echt.
Ik vind I should Coco ook niet een hele specifieke kokoslucht. Zeker als hij toevallig tegen een ander zeepje heeft gelegen hoeft het niet een hele erge kokoslucht te zijn. Maar je ruikt er toch ergens wel kokos in vind ik
zondag 2 augustus 2009 om 15:10
zondag 2 augustus 2009 om 17:51
Dames,
Ik heb een vraagje en ik stel hem liever aan jullie dan de dames in de winkel. Anders sta je daar een half uur en jullie geloven het waarschijnlijk niet, maar ik word bij lush misselijk van de stank. Dus hoe korter ik er binnen ben, hoe beter.
De vraag: Ik heb psoriasis op m'n hoofdhuid. Daarom gebruik ik snakeoil, een shampoobar Soak and Float en de veganistische hairconditioner. Helemaal blij, want voor het eerst van m'n leven heb ik geen jeuk meer op m'n hoofd.
Maar...
Als ik dan een schuimversteviger gebruik om er een model in te krijgen, krijg ik natuurlijk weer jeuk.
Hoe zijn de stylingproducten van Lush?
En van welke denken jullie dat ik de minste jeuk krijg?
Alvast heel erg bedankt.
Ik heb een vraagje en ik stel hem liever aan jullie dan de dames in de winkel. Anders sta je daar een half uur en jullie geloven het waarschijnlijk niet, maar ik word bij lush misselijk van de stank. Dus hoe korter ik er binnen ben, hoe beter.
De vraag: Ik heb psoriasis op m'n hoofdhuid. Daarom gebruik ik snakeoil, een shampoobar Soak and Float en de veganistische hairconditioner. Helemaal blij, want voor het eerst van m'n leven heb ik geen jeuk meer op m'n hoofd.
Maar...
Als ik dan een schuimversteviger gebruik om er een model in te krijgen, krijg ik natuurlijk weer jeuk.
Hoe zijn de stylingproducten van Lush?
En van welke denken jullie dat ik de minste jeuk krijg?
Alvast heel erg bedankt.
zondag 2 augustus 2009 om 18:26
AbsoluteEinstein ik heb zelf totaal geen ervaring met de gel van de Lush. Wel weet ik dat in de winkel nu van die kleine proefmonstertjes te koop zijn. Zit wat meer in dan bij een proefje en volgens mij krijg je het aankoopbedrag als korting als je het product dan besluit te kopen. Een paar dagen geleden was dat nog fair trade foot lotion volgens mij maar het zou een van de gels worden. Misschien is dat ook een goede manier van testen voor je?
In het krantje staat volgens mij ook altijd een nummer dat je kan bellen voor vragen, advies en bestellingen. Misschien is het een idee om dat nummer te bellen of gewoon de winkel waar je normaal komt te bellen ipv langs te gaan?
Ik ruik de Lush nu trouwens niet heel erg meer sinds ik zelf alleen nog maar Lush producten gebruik
Op het forum van Lush zijn trouwens ook een aantal mensen te vinden met psoriasis. Als niemand het hier verder zou weten zou je het daar misschien ook nog eens kunnen proberen?
Ik dacht dat zeezout ook kon helpen trouwens voor psoriasis (iig voor eczeem)? Soak and float etc. is nou niet echt prettig qua geur vind ik dan. Zou Big als shampoo niet ook wat voor jou zijn (of ter afwisseling)?
sorry voor de lap!
In het krantje staat volgens mij ook altijd een nummer dat je kan bellen voor vragen, advies en bestellingen. Misschien is het een idee om dat nummer te bellen of gewoon de winkel waar je normaal komt te bellen ipv langs te gaan?
Ik ruik de Lush nu trouwens niet heel erg meer sinds ik zelf alleen nog maar Lush producten gebruik
Op het forum van Lush zijn trouwens ook een aantal mensen te vinden met psoriasis. Als niemand het hier verder zou weten zou je het daar misschien ook nog eens kunnen proberen?
Ik dacht dat zeezout ook kon helpen trouwens voor psoriasis (iig voor eczeem)? Soak and float etc. is nou niet echt prettig qua geur vind ik dan. Zou Big als shampoo niet ook wat voor jou zijn (of ter afwisseling)?
sorry voor de lap!
zondag 2 augustus 2009 om 18:30
quote:elleinspe schreef op 02 augustus 2009 @ 15:48:
[...]
Hahaha zo donkerroze dat het rood lijkt!
Vind hem trouwens tegenvallen.
Mijn angels was echt knalroze en niet donkerroze (maar dat was kerst 2007) die ik nu heb heeft idd een hele andere kleur
Ik vind die smerige Christmas cake slice pas echt tegenvallen. Zat in mijn 20 euro tasje en ik gebruik het wel om mijn handen te wassen, maar echt lekker vind ik hem zeker niet.
[...]
Hahaha zo donkerroze dat het rood lijkt!
Vind hem trouwens tegenvallen.
Mijn angels was echt knalroze en niet donkerroze (maar dat was kerst 2007) die ik nu heb heeft idd een hele andere kleur
Ik vind die smerige Christmas cake slice pas echt tegenvallen. Zat in mijn 20 euro tasje en ik gebruik het wel om mijn handen te wassen, maar echt lekker vind ik hem zeker niet.
zondag 2 augustus 2009 om 18:33
Ha Kletsmajoor,
Bedankt voor je uitgebreide antwoord.
Ja, soak en float stinkt nogal. Maar het helpt wel en dat is ook belangrijk nietwaar. Met psoriasis heb ik een beetje afscheid van lekkere geuren genomen. Smeer me in met Eucerin met Urea en dat ruikt zuur, ook niet lekker.
Zout zou inderdaad moeten helpen.
Ik ga eens kijken wat er in Big zit.
Bedankt voor je uitgebreide antwoord.
Ja, soak en float stinkt nogal. Maar het helpt wel en dat is ook belangrijk nietwaar. Met psoriasis heb ik een beetje afscheid van lekkere geuren genomen. Smeer me in met Eucerin met Urea en dat ruikt zuur, ook niet lekker.
Zout zou inderdaad moeten helpen.
Ik ga eens kijken wat er in Big zit.
zondag 2 augustus 2009 om 18:43
Einstein, mijn man gebruikt ook Soak and Float, ook altijd jeuk dus.
Sinds hij S and F gebruikt dus niet meer.
Volgens mij moet je dat na S and F gewoon stylingprodukten kunnen gebruiken zonder dat de jeuk terug komt.
Anders even proefjes vragen, dan kun je het uitproberen.
Als je in de winkel om een proefje vraagt krijg je ze wel hoor.
Ik heb anders wel 2 conditioners voor je om te proberen:
Coolaulin en Forever in Bloom.
Laat anders maar even weten!
Sinds hij S and F gebruikt dus niet meer.
Volgens mij moet je dat na S and F gewoon stylingprodukten kunnen gebruiken zonder dat de jeuk terug komt.
Anders even proefjes vragen, dan kun je het uitproberen.
Als je in de winkel om een proefje vraagt krijg je ze wel hoor.
Ik heb anders wel 2 conditioners voor je om te proberen:
Coolaulin en Forever in Bloom.
Laat anders maar even weten!
maandag 3 augustus 2009 om 09:46
Zooo ik ga vanavond een bestelling doen. Niet alleen voor mezelf hoor ook voor 3 andere collega's. Das wel zo makkelijk, kunnen we de verzendkosten delen.
Wat ik tot nu toe moet bestellen:
soak & float 2 x
a. sugar babe 4 x
sugar scrub 2 x
big
dreamwash
h'suan wen hua
jungle 4 x
trichomania
buffy 200 gr 2 x
ultimate shine shampoobar
helping hand
ocean salt 225 gr
Wat ik tot nu toe moet bestellen:
soak & float 2 x
a. sugar babe 4 x
sugar scrub 2 x
big
dreamwash
h'suan wen hua
jungle 4 x
trichomania
buffy 200 gr 2 x
ultimate shine shampoobar
helping hand
ocean salt 225 gr
maandag 3 augustus 2009 om 15:46
Oh, leuk lijstjes
Mijn bestelling uit Engeland:
The olive branch 500 ml
The blonde 100 gr
Ultimate shine 1x
American cream 250 ml
Retread 1x
Silky underwear 1x
Banana moon 100 gr
Vanilla de-lite 1x
BIG 1x
Angels on bare skin 1x
en een You're a Star pakket bij de Marie Claire
En omdat ik dacht dat het versturen wat langer zou gaan duren en mijn shampoo etc. zo goed als op waren, heb ik in de winkel nog een Hybrid en een klein flesje The Olive Branch gekocht.
Koopt in ieder geval dit hele jaar niets meer bij de Lush
Mijn bestelling uit Engeland:
The olive branch 500 ml
The blonde 100 gr
Ultimate shine 1x
American cream 250 ml
Retread 1x
Silky underwear 1x
Banana moon 100 gr
Vanilla de-lite 1x
BIG 1x
Angels on bare skin 1x
en een You're a Star pakket bij de Marie Claire
En omdat ik dacht dat het versturen wat langer zou gaan duren en mijn shampoo etc. zo goed als op waren, heb ik in de winkel nog een Hybrid en een klein flesje The Olive Branch gekocht.
Koopt in ieder geval dit hele jaar niets meer bij de Lush
maandag 3 augustus 2009 om 17:06
quote:kaatje_85 schreef op 03 augustus 2009 @ 16:58:
[...]
ik verslind Jungle. Of ja, mijn haar verslindt Jungle. Niet normaal meer, heb 100 gram per week nodig ongeveer.
Wow.........ik gebruik helemaal geen conditioner!
Ik had een flesje Coolaulin besteld, maar mijn haar zit net zo goed met als zonder coolaulin!
[...]
ik verslind Jungle. Of ja, mijn haar verslindt Jungle. Niet normaal meer, heb 100 gram per week nodig ongeveer.
Wow.........ik gebruik helemaal geen conditioner!
Ik had een flesje Coolaulin besteld, maar mijn haar zit net zo goed met als zonder coolaulin!
woensdag 5 augustus 2009 om 22:58
Hallo,
Ik ben op zoek naar proefjes van Lush-producten. Heb deze week namelijk een lush pakket ontvangen die ik bij een tijdschrift kado heb gekregen en ben erg benieuwd naar de andere producten van lush en aangezien ik in Friesland woon, ontvang graag van iemand wat proefjes (de verzendkosten betaal ik natuurlijk en bij veel proefjes wil ik ook wel een vergoeding betalen).
Ik hoop dat iemand me hieraan wil/kan helpen!
Groetjes,
M uit Leeuwarden
Ik ben op zoek naar proefjes van Lush-producten. Heb deze week namelijk een lush pakket ontvangen die ik bij een tijdschrift kado heb gekregen en ben erg benieuwd naar de andere producten van lush en aangezien ik in Friesland woon, ontvang graag van iemand wat proefjes (de verzendkosten betaal ik natuurlijk en bij veel proefjes wil ik ook wel een vergoeding betalen).
Ik hoop dat iemand me hieraan wil/kan helpen!
Groetjes,
M uit Leeuwarden
woensdag 5 augustus 2009 om 23:39
quote:elleinspe schreef op 04 augustus 2009 @ 13:47:
Wat zat er allemaal in je pakket goudvis?
Ik dacht dat jij die tip gaf van de Marie Claire, Ellen
Dat pakket is een You're a star cadeau:
http://www.lush.nl/you-re-a-star.2553.html
MeisjeuitLeeuwarden. Misschien is het wat voor je om je aan te melden op het Lush forum? Daar zou je de hele lush winkel zo ongeveer bij elkaar kunnen ruilen aan proefjes.
Ik heb eventueel ook wel wat dingen te ruil voor je maar ik weet niet of dat nou zo handig is.
Wat zat er allemaal in je pakket goudvis?
MeisjeuitLeeuwarden. Misschien is het wat voor je om je aan te melden op het Lush forum? Daar zou je de hele lush winkel zo ongeveer bij elkaar kunnen ruilen aan proefjes.
Ik heb eventueel ook wel wat dingen te ruil voor je maar ik weet niet of dat nou zo handig is.
donderdag 6 augustus 2009 om 12:57
quote:Kletsmajoor schreef op 05 augustus 2009 @ 23:39:
[...]
Voor meisjeuitLeeuwarden sluit ik mij aan bij Kletsmajoor, even aanmelden op het Lushforum en daar kun je alles ruilen!
Daar heb ik ook alles uitgeprobeerd
[...]
Voor meisjeuitLeeuwarden sluit ik mij aan bij Kletsmajoor, even aanmelden op het Lushforum en daar kun je alles ruilen!
Daar heb ik ook alles uitgeprobeerd
donderdag 6 augustus 2009 om 13:04
Ha Lushers, heb ook dankzij dit topic het MarieClaire abonnement afgesloten en vandaag mijn LUSH pakket gekregen.
Dus ook namens nmij bedankt voor de tip. Dit wordt mijn 1e LUSH ervaring!
De Floating Island Luxury Bath Melt en de Ceridwen Luxury Bath Melt geef ik aan mijn zus, omdat ik zelf toch geen bad heb. De Ma Bar Bubble Bar Slice kan ik ook onder de douche gebruiken, heb ik gelezen op het LUSH forum.
Ben heel benieuwd naar alles (en nu al bang voor een neiwue verslagving )
De Floating Island Luxury Bath Melt en de Ceridwen Luxury Bath Melt geef ik aan mijn zus, omdat ik zelf toch geen bad heb. De Ma Bar Bubble Bar Slice kan ik ook onder de douche gebruiken, heb ik gelezen op het LUSH forum.
Everytime you make a typo, the errorists win.
donderdag 6 augustus 2009 om 13:08
quote:infojunk schreef op 06 augustus 2009 @ 13:04:
Ha Lushers, heb ook dankzij dit topic het MarieClaire abonnement afgesloten en vandaag mijn LUSH pakket gekregen.
Reken maar op een nieuwe verslaving Info, alleen niet slecht voor je lijf maar wel voor je portomonnee
En als je dingen uit wil proberen, gewoon ruilen op het lushforum!
En als je dingetjes niet lekker vind ( ja het kan ) kun je ze daar ook slijten!
Reken maar op een nieuwe verslaving Info, alleen niet slecht voor je lijf maar wel voor je portomonnee
En als je dingen uit wil proberen, gewoon ruilen op het lushforum!
En als je dingetjes niet lekker vind ( ja het kan ) kun je ze daar ook slijten!