Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
maandag 13 juli 2009 om 21:59
quote:elleinspe schreef op 13 juli 2009 @ 21:49:
[...]
Is dat ook een creme Jasmine?
Ja een moisturizer en je hebt er in de serie ook meer van.
klik hier!
En deze ben ik ook erg benieuwd naar, de reviews zijn erg goed:
vitamine C skin boost
Ik heb een proefje van de moisturizer en het maakt mijn huid zo glad, het lift wat en volgens mijn vriend ziet de huid er heel gezond uit. Er zit factor 15 in.
[...]
Is dat ook een creme Jasmine?
Ja een moisturizer en je hebt er in de serie ook meer van.
klik hier!
En deze ben ik ook erg benieuwd naar, de reviews zijn erg goed:
vitamine C skin boost
Ik heb een proefje van de moisturizer en het maakt mijn huid zo glad, het lift wat en volgens mijn vriend ziet de huid er heel gezond uit. Er zit factor 15 in.
anoniem_32824 wijzigde dit bericht op 13-07-2009 22:00
Reden: typo's
Reden: typo's
% gewijzigd
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
maandag 13 juli 2009 om 22:15
quote:elleinspe schreef op 13 juli 2009 @ 22:06:
Die zien er wel goed uit!!
Balen dat hier geen bodyshop meer zit.
Ik heb nu een creme gehaald van Vichy, kijken wat die doet.
Als ik de tube gehaald heb wil ik je wel een proefje toesturen. Ik hoop hem snel te halen maar ik beloof niet dat het deze week nog wordt want ik moet er ook voor naar Leeuwarden en hangt er maar net van af hoe ik me voel en hoe het met het weer zit want hond moet mee. Maar ik wil wel graag snel naar Leeuwarden...
Als je een proefje wilt mail me dan even.
Die zien er wel goed uit!!
Balen dat hier geen bodyshop meer zit.
Ik heb nu een creme gehaald van Vichy, kijken wat die doet.
Als ik de tube gehaald heb wil ik je wel een proefje toesturen. Ik hoop hem snel te halen maar ik beloof niet dat het deze week nog wordt want ik moet er ook voor naar Leeuwarden en hangt er maar net van af hoe ik me voel en hoe het met het weer zit want hond moet mee. Maar ik wil wel graag snel naar Leeuwarden...
dinsdag 14 juli 2009 om 17:14
De produkten zijn niet goedkoper dan in Nederland, maar de Britse Pond staat zo laag!
Verzendkosten zijn 6,95 of 9,95 Pond, ligt eraan hoe zwaar het is.
Je moet alleen wel een creditcard hebben!
www.lush.uk
www.lush.uk
dinsdag 14 juli 2009 om 17:17
quote:jasmine schreef op 13 juli 2009 @ 22:15:
[...]
Ik heb gisteren gewinkeld en ben bij Douglas geweest en heb de 1,2,3 stappen lijn van Clinique gehaald, speciaal voor mijn huid.
Ik probeer eerst die eens, als dat bevalt kan ik gewoon naar Douglas of ICI, maar dank je voor het aanbod, misschien kom ik er nog op terug
[...]
Ik heb gisteren gewinkeld en ben bij Douglas geweest en heb de 1,2,3 stappen lijn van Clinique gehaald, speciaal voor mijn huid.
Ik probeer eerst die eens, als dat bevalt kan ik gewoon naar Douglas of ICI, maar dank je voor het aanbod, misschien kom ik er nog op terug
dinsdag 14 juli 2009 om 17:31
quote:elleinspe schreef op 14 juli 2009 @ 17:17:
[...]
Ha Elle, ben benieuwd wat je van de Clinique vindt.
Er zit iets in waar ik allergisch op reageer.
[...]
Ha Elle, ben benieuwd wat je van de Clinique vindt.
Er zit iets in waar ik allergisch op reageer.
dinsdag 14 juli 2009 om 17:33
quote:elleinspe schreef op 14 juli 2009 @ 17:14:
De produkten zijn niet goedkoper dan in Nederland, maar de Britse Pond staat zo laag!
www.lush.ukKomt het dan niet ongeveer op hetzelfde neer, met die verzendkosten erbij? Geef eens een voorbeeld van jouw aankopen via Lush UK , vergeleken met als je ze in NL in een winkel zou kopen?
www.lush.ukKomt het dan niet ongeveer op hetzelfde neer, met die verzendkosten erbij? Geef eens een voorbeeld van jouw aankopen via Lush UK , vergeleken met als je ze in NL in een winkel zou kopen?
dinsdag 14 juli 2009 om 17:49
quote:LolitaLempicka schreef op 14 juli 2009 @ 17:33:
[...]
Komt het dan niet ongeveer op hetzelfde neer, met die verzendkosten erbij? Geef eens een voorbeeld van jouw aankopen via Lush UK , vergeleken met als je ze in NL in een winkel zou kopen?
Toevallig een lijstje van een vriendin hier liggen:
Lemony Flutter 5,14
Jungle 2x 7,74
Seanik 4,40
Karma Komba 4,40
Soak and Float 4,40
Squeaky Green 4,40
Fair Trade Foot Lotion 7,59
Is een totaal in de UK van 38,07 omgerekend naar euro's is dat ¤ 44,37
In NL was je ¤ 69,95 kwijt geweest.
De bezorgkosten vanuit NL zijn ook ¤ 6,75
[...]
Komt het dan niet ongeveer op hetzelfde neer, met die verzendkosten erbij? Geef eens een voorbeeld van jouw aankopen via Lush UK , vergeleken met als je ze in NL in een winkel zou kopen?
Lemony Flutter 5,14
Jungle 2x 7,74
Seanik 4,40
Karma Komba 4,40
Soak and Float 4,40
Squeaky Green 4,40
dinsdag 14 juli 2009 om 19:33
quote:elleinspe schreef op 14 juli 2009 @ 17:51:
[...]
Jammer van je allergie dan Jasmine, kun je vast een heleboel dingen niet proberen!
Nou ja, proberen nog wel, dan loop ik een tijdje met vlekken in het gezicht rond maar langere tijd gebruiken is dan af te raden.
Maar je hebt gelijk, ik vind het altijd best spannend om iets nieuws te proberen. Vaak probeer ik het eerst ergens in de holte van mijn elleboog of op de onderarm. Daarna op een klein stukje op het gezicht en dan pas helemaal. Toch gaat een flink aantal cremes wel goed. Met parfum is het een groter probleem want in veel parfums zit rozengeur in. Maar ook daarin staan nu heel veel ingredienten wel online dus ik probeer altijd zoveel mogelijk vooraf te kijken. Het mooie van Lush is dat zij ook de ingredienten erbij vermelden, daar ben ik erg blij mee!
[...]
Jammer van je allergie dan Jasmine, kun je vast een heleboel dingen niet proberen!
Nou ja, proberen nog wel, dan loop ik een tijdje met vlekken in het gezicht rond maar langere tijd gebruiken is dan af te raden.
Maar je hebt gelijk, ik vind het altijd best spannend om iets nieuws te proberen. Vaak probeer ik het eerst ergens in de holte van mijn elleboog of op de onderarm. Daarna op een klein stukje op het gezicht en dan pas helemaal. Toch gaat een flink aantal cremes wel goed. Met parfum is het een groter probleem want in veel parfums zit rozengeur in. Maar ook daarin staan nu heel veel ingredienten wel online dus ik probeer altijd zoveel mogelijk vooraf te kijken. Het mooie van Lush is dat zij ook de ingredienten erbij vermelden, daar ben ik erg blij mee!
woensdag 15 juli 2009 om 17:17
quote:elleinspe schreef op 14 juli 2009 @ 17:49:
[...]
Lemony Flutter 5,14
Jungle 2x 7,74
Seanik 4,40
Karma Komba 4,40
Soak and Float 4,40
Squeaky Green 4,40
oh die 69,95 euro is dat MET verzendkosten? Ik bedoelde als je ze in een winkel zou kopen. Maar zelfs zonder verzendkosten zie ik dat het nog duurder zou zijn dan die 44,37 euro!
leuk! Zie dat de prijzen van die zeepjes die jij vernoemd heb eigenlijk niet zoveel kosten. Hier in de winkel zag ik veel prijzen van boven de 15 euro en zo... maar ook evengoed prijzen rond de 7 euro. Dus hangt er van af wat je koopt denk ik. Weet jij toevallig de winkelprijzen van diezelfde zeepjes in NL?
[...]
Lemony Flutter 5,14
Jungle 2x 7,74
Seanik 4,40
Karma Komba 4,40
Soak and Float 4,40
Squeaky Green 4,40
oh die 69,95 euro is dat MET verzendkosten? Ik bedoelde als je ze in een winkel zou kopen. Maar zelfs zonder verzendkosten zie ik dat het nog duurder zou zijn dan die 44,37 euro!
leuk! Zie dat de prijzen van die zeepjes die jij vernoemd heb eigenlijk niet zoveel kosten. Hier in de winkel zag ik veel prijzen van boven de 15 euro en zo... maar ook evengoed prijzen rond de 7 euro. Dus hangt er van af wat je koopt denk ik. Weet jij toevallig de winkelprijzen van diezelfde zeepjes in NL?
woensdag 15 juli 2009 om 20:16
Kijk en vergelijk Lolita
www.lush.nl
www.lush.uk
Verzenden in NL is 6,95 euro
Verzenden UK 9,95 pond
Als je het in NL uit de winkel haalt ben je nog duurder uit dan in de UK!
www.lush.nl
www.lush.uk
Verzenden in NL is 6,95 euro
Verzenden UK 9,95 pond
Als je het in NL uit de winkel haalt ben je nog duurder uit dan in de UK!
woensdag 22 juli 2009 om 14:40
zondag 26 juli 2009 om 13:10
Vorige week in Amsterdam naar de Lush geweest en mij laten verleiden tot het kopen van iets nieuws, sugar scrub. Erg lekker spul!!! Het lijkt op een halve bruisbal (voor in bad) maar dan is het scrub. Heel handig onder de douche.
Ik heb wel een andere vraag aan jullie, ik merk dat, sinds ik veel lushzeepjes gebruik, mijn douche veel viezer en vettiger is dan voorheen. Ik krijg het wat moeilijker schoon. Hebben jullie dit ook? En wat voor schoonmaakmiddel gebruiken jullie om het goed schoon te krijgen? Nu heb ik grijze douchetegels op de vloer, dus het valt misschien wat extra op..
Verder ben ik verslaafd aan de karma cream.. wat is die lekker zeg!!!!
Ik heb wel een andere vraag aan jullie, ik merk dat, sinds ik veel lushzeepjes gebruik, mijn douche veel viezer en vettiger is dan voorheen. Ik krijg het wat moeilijker schoon. Hebben jullie dit ook? En wat voor schoonmaakmiddel gebruiken jullie om het goed schoon te krijgen? Nu heb ik grijze douchetegels op de vloer, dus het valt misschien wat extra op..
Verder ben ik verslaafd aan de karma cream.. wat is die lekker zeg!!!!
maandag 27 juli 2009 om 12:50