Lush!
maandag 18 oktober 2010 om 10:50
maandag 18 oktober 2010 om 10:54
VC, wanneer ga je de I Love Juicy kopen/gebruiken? Ik ken hem niet dus je mag wel een reviewtje schrijven hoor
Had je hier http://forum.lush.nl/viewtopic.php?f=19&t=886 trouwens al gekeken voor reviews?
Had je hier http://forum.lush.nl/viewtopic.php?f=19&t=886 trouwens al gekeken voor reviews?
maandag 18 oktober 2010 om 11:36
quote:elleinspe schreef op 18 oktober 2010 @ 10:32:
[...]Voor ons is het te laat, maar VC waarschuwt al dat ze niet op de link moeten klikken!Daarom vind ik ook dat dit topic eigenlijk onder Psyche hoort. Ik ga de mod even waarschuwen
[...]Voor ons is het te laat, maar VC waarschuwt al dat ze niet op de link moeten klikken!Daarom vind ik ook dat dit topic eigenlijk onder Psyche hoort. Ik ga de mod even waarschuwen
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
maandag 18 oktober 2010 om 16:10
nee, in tegenstelling tot de meeste lushies hou ik helemaal niet van limited editions, als ik iets fijn vind wil ik het altijd kunnen kopen. was dan ook razend toen mudflats eruit ging en nog niet in de retro was!!
ben hetzelfde bij kleren en servies enzo: basisstukken koop ik het liefst op de plekken waar ik weet dat ik ze over een tijd kan vervangen als het kan.
ben hetzelfde bij kleren en servies enzo: basisstukken koop ik het liefst op de plekken waar ik weet dat ik ze over een tijd kan vervangen als het kan.
maandag 18 oktober 2010 om 16:44
quote:Ikbenanoniem schreef op 18 oktober 2010 @ 16:42:
[...]
Prima. Ben ontslagen omdat ik ziek werd. En ga volgende week op vakantie naar de zon. Ik heb er zin in!
En hoe is het met jou?
Dat meen je?
Vakantie klinkt wel lekker, maar ben je weer beter?
Dus je bent weer werkzoekende?
Het zit jullie niet mee zeg
Waar ga je heen op vakantie?
Hier alles prima
[...]
Prima. Ben ontslagen omdat ik ziek werd. En ga volgende week op vakantie naar de zon. Ik heb er zin in!
En hoe is het met jou?
Dat meen je?
Vakantie klinkt wel lekker, maar ben je weer beter?
Dus je bent weer werkzoekende?
Het zit jullie niet mee zeg
Waar ga je heen op vakantie?
Hier alles prima