Mode & Beauty alle pijlers

Mac - Ruby woo

15-11-2018 00:20 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik ben opzoek naar de perfecte rode lipstick en ik hoor van allerlei kanten over de Ruby Woo van MAC, iemand ervaring met deze kleur en is het inderdaad dé rode kleur die iedereen staat? Of hebben jullie andere suggesties?

Oja, ik heb al enkele rode in het bezit, beide zijn van L’oréal Paris 😉 die vind ik ook mooi maar wil er dus nog een bij
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Mac Ruby Woo is inderdaad DE perfect rode kleur. Maar een groot nadeel (voor mij) is dat de formule retro matte is. Extreem droog dus. Ik vind hem heel moeilijk om aan te brengen en juist omdat het zo’n opvallende kleur is moet dat wel perfect gebeuren. Voor mij een prachtige kleur maar gebruik hem nooit door de formule. Helaas :(
Alle reacties Link kopieren
Hallodhdh schreef:
15-11-2018 00:37
Mac Ruby Woo is inderdaad DE perfect rode kleur. Maar een groot nadeel (voor mij) is dat de formule retro matte is. Extreem droog dus. Ik vind hem heel moeilijk om aan te brengen en juist omdat het zo’n opvallende kleur is moet dat wel perfect gebeuren. Voor mij een prachtige kleur maar gebruik hem nooit door de formule. Helaas :(
Dit dus, helaas.
Internagelaktisch
Precies wat hier boven al wordt gezegd. De kleur is perfect maar het aanbrengen ontzettend lastig. Plus doordat hij zo mat is zie je alle velletjes etc van je lippen extra goed.
Rimmel heeft ook een fantastische kleur van provacalips, blijft zitten net zo lang tot je met olie gaat boenen.
Alle reacties Link kopieren
Feels so Grand van mac is mijn favoriet. Het is een matte liquid lip (die ‘bijna’ niet afgeeft!) alleen hij droogt ontzettend uit, nadat ik die heb gedragen doe ik lekker een balsem op, kan denk ik ook wel voor je hem op doet, niet geprobeerd 😁
Hallodhdh schreef:
15-11-2018 00:37
Mac Ruby Woo is inderdaad DE perfect rode kleur. Maar een groot nadeel (voor mij) is dat de formule retro matte is. Extreem droog dus. Ik vind hem heel moeilijk om aan te brengen en juist omdat het zo’n opvallende kleur is moet dat wel perfect gebeuren. Voor mij een prachtige kleur maar gebruik hem nooit door de formule. Helaas :(
Voor en na het aanbrengen een beetje lipgloss op je lippen smeren.
Alle reacties Link kopieren
De perfecte kleur is hij niet, maar ik ben dan ook donker. Ik raad de lipprimer van Mac aan, hoe droog de lippenstift ook is, met de primer blijven je lippen zacht en geen velletjes.

Eerst primer opdoen, even laten drogen en al hij goed kleverig is de kleur opdoen.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde hem kopen, maar ben in de winkel geswitcht naar Russian Red. Iets minder droog en voor mij was Ruby Woo net iets te fel om me prettig bij te voelen.
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
15-11-2018 08:45
De perfecte kleur is hij niet, maar ik ben dan ook donker. Ik raad de lipprimer van Mac aan, hoe droog de lippenstift ook is, met de primer blijven je lippen zacht en geen velletjes.

Eerst primer opdoen, even laten drogen en al hij goed kleverig is de kleur opdoen.
Ik heb al de lipprimer vaan douglas vanwege mn droge lippen en velletjes, die kan ook denk ik?
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
botanietje schreef:
15-11-2018 09:25
Ik wilde hem kopen, maar ben in de winkel geswitcht naar Russian Red. Iets minder droog en voor mij was Ruby Woo net iets te fel om me prettig bij te voelen.
Dat kan, ik heb ook al een mooie matte rode van l’oréal maar vind het wel leuk om te kunnen afwisselen
Self-love is the greatest middle finger of all time
Hema heeft een long lasting lipstick in knalrood. Weet zo niet welk nr het is, maar het is echt een perfecte kleur rood vind ik. En hij blijft lang zitten. Ik vind die heel fijn.
Alle reacties Link kopieren
Roodkaarsje schreef:
15-11-2018 09:27
Ik heb al de lipprimer vaan douglas vanwege mn droge lippen en velletjes, die kan ook denk ik?
Vast wel. Ik neem aan dat hij hetzelfde doet.
Alle reacties Link kopieren
Roodkaarsje schreef:
15-11-2018 09:27
Ik heb al de lipprimer vaan douglas vanwege mn droge lippen en velletjes, die kan ook denk ik?
Vast wel. Ik neem aan dat hij hetzelfde doet.
Alle reacties Link kopieren
Dé perfecte kleur bestaat natuurlijk niet, al was het maar omdat huidskleuren verschillen. Zelfs als je niet-getint bent heeft je huid een warme of koele ondertoon die bepaalt hoe en welke kleuren je staan.
Alle reacties Link kopieren
Douglas heeft ook de mini versie zag ik, dus die ga ik na werktijd even snel oppikken en eens kijken of het iets voor me is 😅

Rood staat mij over het algemeen wel goed dus ik ga er vanuit dat dit wel iets voor me gaat zijn
Self-love is the greatest middle finger of all time
Annelleke schreef:
15-11-2018 08:45
De perfecte kleur is hij niet, maar ik ben dan ook donker. Ik raad de lipprimer van Mac aan, hoe droog de lippenstift ook is, met de primer blijven je lippen zacht en geen velletjes.

Eerst primer opdoen, even laten drogen en al hij goed kleverig is de kleur opdoen.
Dit. Al lost een goede kleur lipliner veel op. Maar veel te droog idd.
Ik heb mijn Ruby Woo weggegeven om meerdere redenen:

- Hij is veel te droog en even snel aanbrengen zat er niet in.
- De kleur stond me niet. Dit zag ik niet in de winkel (ander licht), maar bij gewoon daglicht maakte het me nog bleker dan ik al ben. Ik heb een beige huid met een gele ondertoon en deze tint lipstick stond me niet.
Alle reacties Link kopieren
Van l’oreal gebruik ik de color riche haute rouge (347) en die is al best droog, ik breng hem ook het liefst aan met een kwastje. Scheelt een hoop vind ik zelf.

Leuk om zoveel meningen / ervaringen te kunnen lezen :) de mini versie is €10 dus voor dat geld durf ik de sprong wel te wagen, vind ik het top kan ik altijd nog de ‘grote’ versie a €19.50 gaan halen. Net al wel een extra lipkwastje gaan halen in mn lunch!
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik heb hem gehaald en gisteren gebruikt. Hoewel ik het een mooie kleur rood vind, is mijn L’oreal rode toch nét een flink tikkeltje mooier rood.

Opzich vond ik het aanbrengen ook niet lastig, met een kwastje was het prima..
Self-love is the greatest middle finger of all time

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven