Magic minerals van Jerome Alexander
woensdag 6 oktober 2010 om 14:29
Al zappend kwam ik net op een teleshopzender en zag daar de Magic Minerals van Jerome Alexander.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Het ging om een soort compacte poeder met daarin kleurmineralen zodat de poeder 'zichzelf kleurt' naar je huidskleur.
Het zou een foundation, concealer, poeder in 1 zijn.
De hoeveelheid is ongeveer 3 x een 'normale' poederdoos.
Kosten 60 euro met nu erbij:
mascara (19,95)
kwast (9,95)
rouge op basis van dezelfde mineralen (prijs vergeten op te schrijven)
zijn make-up boek
Het sprak me aan/leek me wel wat.
Ik ben soms vatbaar voor dit soort filmpjes en dus erg benieuwd of iemand er al ervaring mee heeft!
Heeft iemand hier ervaring mee?
Het ging om een soort compacte poeder met daarin kleurmineralen zodat de poeder 'zichzelf kleurt' naar je huidskleur.
Het zou een foundation, concealer, poeder in 1 zijn.
De hoeveelheid is ongeveer 3 x een 'normale' poederdoos.
Kosten 60 euro met nu erbij:
mascara (19,95)
kwast (9,95)
rouge op basis van dezelfde mineralen (prijs vergeten op te schrijven)
zijn make-up boek
Het sprak me aan/leek me wel wat.
Ik ben soms vatbaar voor dit soort filmpjes en dus erg benieuwd of iemand er al ervaring mee heeft!
woensdag 6 oktober 2010 om 14:39
Een magisch poeder dat zichzelf kleurt en dan niet naar de lijkbleke/rode huid die je aan het poederen bent maar naar de gewenste kleur. Tsja volgens mij is alles wat aangeprezen wordt met Magic onzin, of in ieder geval heel gewoon: een heel strak broekje, een kipfiletje of een apparaat waar je toch echt oefeningen op moet doen om slank te worden.
woensdag 6 oktober 2010 om 14:48
quote:NevankaLetonja schreef op 06 oktober 2010 @ 14:39:
Leer er dan van en overweeg niet nogmaals zo'n miskoop.
Het product werkt op zich wel maar door combinatie van net burnout naar huis gestuurd in combinatie met mega flatrenovatie was betaling er even bij in geschoten, dus uiteindelijk stuk duurder uit. Jammer maar eigen schuld.
Het ging om een vloerstoomreiniger en een klein handexemplaar voor andere dingen.
Grinn, maar gezien jullie anonieme reacties niet bestellen dus.
Denk dat ik geboeid raakte door het filmpje omdat er de afgelopen 2 jaar zoveel couperose bij is gekomen. Dus denk dat ik daarom hoopte op positieve gebruikerservaringen. In dat geval had ik het geld er wel voor over gehad.
Leer er dan van en overweeg niet nogmaals zo'n miskoop.
Het product werkt op zich wel maar door combinatie van net burnout naar huis gestuurd in combinatie met mega flatrenovatie was betaling er even bij in geschoten, dus uiteindelijk stuk duurder uit. Jammer maar eigen schuld.
Het ging om een vloerstoomreiniger en een klein handexemplaar voor andere dingen.
Grinn, maar gezien jullie anonieme reacties niet bestellen dus.
Denk dat ik geboeid raakte door het filmpje omdat er de afgelopen 2 jaar zoveel couperose bij is gekomen. Dus denk dat ik daarom hoopte op positieve gebruikerservaringen. In dat geval had ik het geld er wel voor over gehad.
vrijdag 8 oktober 2010 om 12:12
vrijdag 8 oktober 2010 om 19:31
quote:pink11 schreef op 06 oktober 2010 @ 14:58:
Hoe weet het poeder nu dat het de kleur moet aannemen van je huid, en niet van de couperose?
Goede vraag trouwens.
Couperose is trouwens prima weg te werken met wat speciale groene poeder. Dan wat minerale foundation eroverheen en klaar. Volgens mij kun je dat tegenwoordig in iedere drogist als Etos, Kruidvat e.d. kopen. Catrice schijnen de meeste mensen nogal weg van te zijn. Ik weet alleen zo niet waar ze dat nu verkopen, bij Kruidvat of Trekpleister.
Hoe weet het poeder nu dat het de kleur moet aannemen van je huid, en niet van de couperose?
Goede vraag trouwens.
Couperose is trouwens prima weg te werken met wat speciale groene poeder. Dan wat minerale foundation eroverheen en klaar. Volgens mij kun je dat tegenwoordig in iedere drogist als Etos, Kruidvat e.d. kopen. Catrice schijnen de meeste mensen nogal weg van te zijn. Ik weet alleen zo niet waar ze dat nu verkopen, bij Kruidvat of Trekpleister.