Mode & Beauty alle pijlers

Make up klets topic

14-06-2021 22:46 2 berichten
Na wat pagina’s doorscrollen in deze pijler, kwam ik nog geen gezellig klets topic over make-up tegen. Dus bij deze:

Deel hier je favoriete merken qua make up en verzorgingsproducten. Deel je ervaringen en nieuwste aankopen. En natuurlijk horen we graag wat je van bepaalde producten fijn vind of juist niet.

Vergeet niet: respecteer elkaars mening, niet iedereen heeft dezelfde huid en smaak en niet iedereen heeft de zelfde inhoud van portemonnee. Reacties als: “wat een hoop geld geef je eraan uit” zijn dus niet nodig. Ieder z’n ding! Waar de ene zweert bij merken als Dior en Chanel, is de ander helemaal idolaat van Kruidvat producten. Laat elkaar dus in de waarde.

Ik zal aftrappen:

Gezichtverzorging: La Rouche-Posay wasgel en toner. Voor de ogen Clinique oogreiniger, omdat deze lekker vettig is en niet schuurt en trekt. Ik sluit af met een dagcreme uit dezelfde La Rouche-Posay effaclar lijn.

Primer: onlangs gekocht om te proberen: Sace Lady all matte primer. Erg fijn, niet vette en geeft een mooi matte eindresultaat.

Foundation heb ik een paar favo’s: Chanel Le Teint ultra (matte) 30 beige. Clinique anti blemish solutions CN 70 Vanilla. En als poeder: M.A.C medium plus B38.

Voor het “bakken” gebruik ik Clinique stay matte cheer pressed powder 101 invisible. En als ik iets verfrissend wil, dan spray ik lekker met M.A.C prep en prime lavendel.

Wenkbrauwen: Chanel: Stylo Sourcils waterproof 808

Eyeliner: Chanel duo Eyeliner en Kohl in 1 pen.

Lippenstiften heb ik eigenlijk van alles wat.. veel M.A.C in verschillende kleuren en soorten, Maybeline, Chanel, Catrice, L’Oréal.

Mascara is mijn favoriet van Clarins, 4D wonder perfect mascara Waterproof.

En dan last but not least: oogschaduw paletten. Mijn favo’s Morphe 35C everyday chic, Morphe 35S sweet oasis, M.A.C. Solar glow times nine, Chanel Les 4 Ombres.

Ik ben heeeel erg benieuwd naar jullie favorieten merken!
Alle reacties Link kopieren
mode-beauty/het-algemene-make-up-topic/ ... 446008/101#

Dit topic liep prima maar is nu ff naar beneden gezakt. Wel een topic wat door vaste meeschrijvers opgezocht wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven