make-up kwasten?
dinsdag 16 september 2014 om 10:15
Goedemorgen!
Ik heb onlangs wat make-up tutorials bekeken op YouTube en het valt me op dat de dames daar verschillende make-up kwasten gebruiken.
Ik wil graag zelf een setje aanschaffen van goede kwaliteit. Het lijkt alsof het toch wel belangrijk is als je je make-up mooi wilt aanbrengen, om daar bepaalde kwasten voor te gebruiken.
Zelf heb ik nu gewoon een blush kwastje van de Hema bijvoorbeeld maar dat is eigenlijk flut spul en het brengt niet fijn aan.
Dus voor de doorgewinterde kwast-gebruikers; wat is een goede betaalbare basis set?
Ik gebruik de volgende make-up:
-wenkbrauwpoeder (hier heb ik nu zo'n dubbel kwastje voor van de ici paris)
- BB foundation
- blush
- highlight poeder
- soms oogschaduw
Alvast bedankt!
Ik heb onlangs wat make-up tutorials bekeken op YouTube en het valt me op dat de dames daar verschillende make-up kwasten gebruiken.
Ik wil graag zelf een setje aanschaffen van goede kwaliteit. Het lijkt alsof het toch wel belangrijk is als je je make-up mooi wilt aanbrengen, om daar bepaalde kwasten voor te gebruiken.
Zelf heb ik nu gewoon een blush kwastje van de Hema bijvoorbeeld maar dat is eigenlijk flut spul en het brengt niet fijn aan.
Dus voor de doorgewinterde kwast-gebruikers; wat is een goede betaalbare basis set?
Ik gebruik de volgende make-up:
-wenkbrauwpoeder (hier heb ik nu zo'n dubbel kwastje voor van de ici paris)
- BB foundation
- blush
- highlight poeder
- soms oogschaduw
Alvast bedankt!
dinsdag 16 september 2014 om 21:20
Ecotools gebruik ik ook, en vind ze erg fijn. Ik koop ze hier bij Boots (londen).
Wel heb ik een paar jaar geleden een hele set van Dior gekocht (¤235) Wat vond ik het toch een fijne kwasten!! Ze verloren geen haren en waren makkelijk schoon te maken. Ik ben ze helaas kwijt geraakt.
Succes
Wel heb ik een paar jaar geleden een hele set van Dior gekocht (¤235) Wat vond ik het toch een fijne kwasten!! Ze verloren geen haren en waren makkelijk schoon te maken. Ik ben ze helaas kwijt geraakt.
Succes
Waar een wil is, is een weg
dinsdag 16 september 2014 om 22:05
quote:verginia84 schreef op 16 september 2014 @ 21:20:
Ecotools gebruik ik ook, en vind ze erg fijn. Ik koop ze hier bij Boots (londen).
Succes
Wat zonde!
Dior heeft vorig jaar kwasten vernieuwd en heel veel fijne kwasten aan het assortiment toegevoegd
Succes
Wat zonde!
Dior heeft vorig jaar kwasten vernieuwd en heel veel fijne kwasten aan het assortiment toegevoegd
woensdag 17 september 2014 om 20:11
Zit hier niet nog wat bij,ziet er wel goed uit.
http://www.miniinthebox.com/nl/make-up- ... 255/2.html
http://www.miniinthebox.com/nl/make-up- ... 255/2.html
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
woensdag 17 september 2014 om 22:23