Mode & Beauty alle pijlers

make-up kwasten?

16-09-2014 10:15 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Ik heb onlangs wat make-up tutorials bekeken op YouTube en het valt me op dat de dames daar verschillende make-up kwasten gebruiken.

Ik wil graag zelf een setje aanschaffen van goede kwaliteit. Het lijkt alsof het toch wel belangrijk is als je je make-up mooi wilt aanbrengen, om daar bepaalde kwasten voor te gebruiken.

Zelf heb ik nu gewoon een blush kwastje van de Hema bijvoorbeeld maar dat is eigenlijk flut spul en het brengt niet fijn aan.

Dus voor de doorgewinterde kwast-gebruikers; wat is een goede betaalbare basis set?

Ik gebruik de volgende make-up:

-wenkbrauwpoeder (hier heb ik nu zo'n dubbel kwastje voor van de ici paris)

- BB foundation

- blush

- highlight poeder

- soms oogschaduw

Alvast bedankt!
Ecotools gebruik ik ook, en vind ze erg fijn. Ik koop ze hier bij Boots (londen).

Wel heb ik een paar jaar geleden een hele set van Dior gekocht (¤235) Wat vond ik het toch een fijne kwasten!! Ze verloren geen haren en waren makkelijk schoon te maken. Ik ben ze helaas kwijt geraakt.

Succes
Waar een wil is, is een weg
quote:verginia84 schreef op 16 september 2014 @ 21:20:

Ecotools gebruik ik ook, en vind ze erg fijn. Ik koop ze hier bij Boots (londen).

Wel heb ik een paar jaar geleden een hele set van Dior gekocht (¤235) Wat vond ik het toch een fijne kwasten!! Ze verloren geen haren en waren makkelijk schoon te maken. Ik ben ze helaas kwijt geraakt.

Succes

Wat zonde!

Dior heeft vorig jaar kwasten vernieuwd en heel veel fijne kwasten aan het assortiment toegevoegd
Sinds een half jaar MAC make-up en kwasten aangeschaft. Zeer prijzig maar kwalitatief de beste make-up en kwasten die ik ooit geprobeerd heb.
Either take me as I am, or watch me as I go.
Zit hier niet nog wat bij,ziet er wel goed uit.

http://www.miniinthebox.com/nl/make-up- ... 255/2.html
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Wat op mini in the box staat is gewoon ebay.

Goedkoper als je het zelf via ebay haalt.

Ik zie mijn set staat voor dikke ¤13. Heb daar dus bijna ¤10 minder voor betaalt.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
[..]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 30-09-2014 11:06
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven