Mode & Beauty alle pijlers

Make-up verwijderen?

12-06-2008 11:14 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik wilde op deze manier even vragen op wat voor manier jullie allemaal je make-up verwijderen. Ik heb namelijk in Amerika gezichtreiniginsdoekjes gekocht van micro-fiber en ze zijn daar echt HELEMAAL populair, zelfs J.Lo doet mee in een reclame. Je hebt er alleen maar water voor nodig om je gezicht te reinigen en ze peelen ook direct je huid. Ze zijn echt super en gewoon uitwasbaar.

Heb echt weken lopen zoeken naar deze doekjes om ze in NL te kopen en heb ze eindelijk kunnen vinden. heb ze gekocht op bypure.nl geloof ik. Je kan ook op google gewoon bypure intypen en dan is het de eerste link.

Als iemand ook ervaringen heeft met deze doekjes zou ik het graag willen weten!:)

Laat allemaal maar weten!

Groetjes Chantal

Gezichtsreinigingsdoekjes bypure.nl

Totaal aantal stemmen: 7

Klinkt super! (14%)
Ken ik nog niet (29%)
Ken ik wel Geen stemmen
Hoef ik niet (57%)
De beste reclame is reclame die echt bijna echt lijkt. Tot je ontdekt dat dit Chanties eerste post is.

Chantie, vanwaar dit altruisme?
Beste chantie,

de beste gezichtsreiniger met peelingeffect is een hoop stront, met veel zemelen erin. Zemelen eten, even wachten, kakkie doen en dan je gezicht reinigen en peelen tegelijk met deze dampende bolus . Regelmatig komen de dames uit mijn buurt vragen of ik al gepoept heb, ze jatten de keutels zowat onder mijn bips weg. En het mooie is: het is puur natuur en gratis bovendien. Ik gun je graag deze oer-natuur ervaring, hou je geld in je zak, en vertel binnenkort hoe vreselijk puur natuur je je voelde na deze oerscrub.
Weet niet precies wat je hiermee bedoelt, maar als je bedoelt dat ik reclame aan het maken ben is dat voltstrekte onzin! Ik ben gewoon oprecht nieuwsgierig naar andere ervaringen en/of manieren van make-up verwijderen. Hoop dus dat dit niet als reclame overkomt, is iig niet de bedoeling.
Graag alleen serieuze reacties en geen broodje poep verhalen
Chantie, het heeft er heel veel van weg dat je hier reclame probeert te maken. Je bent niet de eerste, velen gingen je voor (tot een beauty clinic van een beroemde ex zangeres aan toe), maar je hebt hier nul credit tot nu toe. Als ik dit zou zeggen was het anders. Bovendien is het gezichtsreinigen onder de dames geen big deal, ze redden zich wel. Libidoklachten, kanker, relatieproblemen, dat houdt vrouwen wakker, niet hoe ze morgen hun gezicht willen reinigen.
quote:Antonio schreef op 12 juni 2008 @ 11:31:

Chantie, het heeft er heel veel van weg dat je hier reclame probeert te maken. Je bent niet de eerste, velen gingen je voor (tot een beauty clinic van een beroemde ex zangeres aan toe), maar je hebt hier nul credit tot nu toe. Als ik dit zou zeggen was het anders. Bovendien is het gezichtsreinigen onder de dames geen big deal, ze redden zich wel. Libidoklachten, kanker, relatieproblemen, dat houdt vrouwen wakker, niet hoe ze morgen hun gezicht willen reinigen.Damn, Antonio, ik heb het niet vaak maar, diep respect. Rete-goeie post!
Chantie, als het geen reclame is, haal dan de naam van het product en de website weg. Dan kom je een stuk geloofwaardiger over.
Ik vind het diep triest om jullie reacties te mogen aanschouwen, waande mij in de gedachten dat de achterliggende gedachte van een forum het delen van ervaringen/meningen is. Blijkbaar wordt dit door een aantal kortzichtige mensen gezien als reclame vanwege het feit dat er niet voldoende posts op mijn naam staan.

Erg jammer en nog veel succes met jullie leven op het forum....
....
Niet alleen vanwege het feit dat dit je eerste post is hoor, ook vanwege het feit dat je de naam noemt van een product en linkt naar een website. Iets wat op dit forum overigens verboden is, maar dat heb je natuurlijk wel gezien toen je net je account aanmaakte. Dat je willens en wetens toch productnamen en websites noemt is niet erg netjes. Dat je ook nog hysterisch reageert als er negatieve reacties komen, is de druppel. Probeer het fijn op het Yes-forum.
Oke zoals je wilt, hierbij dan mijn mening over de doekjes: ik vind het waardeloze doekjes, ik krijg er puitsjes van, make-up zit na hard boenen toch nog op mijn gezicht! Ik raad iedereen af de doekjes te kopen.

Tevreden?
dit is gewoon een oproepje, jammer dat je schrikt als mensen dat door hebben.

Die doekjes zijn echt niet zo nieuw, ik vind het rotdingen. En ze zijn slecht voor je huid, al dat gepeel en gschuur en geschaaf. Waarom komt jouw enthousiasme, naast commerciele interesse. voor deze dingen vandaag?
Die doekjes zijn een terroristisch complot. Er zit anthraxpoeder in, dat geactiveerd wordt als je het natmaakt. Je wrijft je gezicht ermee in en twee dagen later heb je miltvuur.
Ellen, mag ik je quoten in het kattige opmerkingen topic? Hij is geweldig!
Wow, je kan er ook die snailcream kopen waar we het hier laatst over hadden..... (misschien moet ik dat topic even uppen)

en je raad het nooit....

Twee gratis reinigingsdoekjes bij de puresnailcream!!!!!

en dan ook nog zo lekker verontwaardigd reageren om toch maar net te doen alsof het geen oproepje is...
quote:Onderdezon schreef op 12 juni 2008 @ 12:48:

Ellen, mag ik je quoten in het kattige opmerkingen topic? Hij is geweldig! Zeer vereerd *buigt*
quote:chantie1986 schreef op 12 juni 2008 @ 11:14:

heb ze gekocht op bypure.nl geloof ik.

Gelóóf je? Je weet verdeurie toch zeker wel waar je iets zogenaamd besteld hebt? Dan word ik koopverslaafd genoemd en ik heb nog een slecht geheugen ook, maar ik weet tenminste nog al te goed wat ik vandaag bij het Kruidvat en wat ik vandaag bij de DA gekocht heb. Lekker overtuigende reclame "heb het daar en daar gekocht geloof ik". Je hoeft mensen denk ik ook niet te vertellen hoe ze moeten Googlen.

Ik hoef die doekjes niet, ik gebruik liever facewash (gel of schuim, boeit me niet zoveel) en water. Trouwens als je toch doekjes wilt: bij Etos (andere merken hebben het ook wel hoor) heb je van die doekjes met reinigingsmiddel er al in, hoef je geen eens water bij te gebruiken en supergoedkoop.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-10-2014 20:41
Reden: Spam
% gewijzigd
Heb ze ooit gehad. Na het schoonmaken van mijn gezicht zat ik onder de rode vlekken die 3 dagen nodig hadden om weg te trekken. En na met een vochtig gezichtsdoekje nog eens over mijn gezicht te gaan bleek mijn gezicht helemaal nog niet schoon.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven