Mode & Beauty alle pijlers

Make-up workshop Randstad

13-04-2022 11:57 9 berichten
Hi,

Heeft iemand een tip voor een goede (en betaalbare) workshop om make-up te leren aanbrengen bij jezelf?

Ben nu midden-40 en heb me eigenlijk nooit echt met make-up bezig gehouden. Af en toe eyeliner en mascara... veel verder ben ik niet gekomen. Heb de laatste tijd naar allerlei youtube filmpjes gekeken, en dat is informatief, maar het lijkt me ook prettig om het "live" te zien en proberen.

Bedankt voor het meedenken.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of dit weer terugkomt qua corona maar in Haarlem waren er soms workshops bij Douglas. In de avond relaxt met een drankje erbij. Ik heb er ooit één cadeau gegeven van MAC. Dat kostte 60 euro, dan werkte je die hele avond met MAC producten en na afloop was je toegangsbewijs dan geldig voor 60 euro aan MAC spullen. Degene die hem van me kreeg was er erg enthousiast over. Volgens mij waren ze er ook van andere merken, maar heel kort na deze workshop kwam corona dus die hebben we nooit uitgeprobeerd.
Zeker Mettina Jager! Zoek haar maar eens op op Instagram.
Ik heb er ooit een gedaan (met een aantal vriendinnen die ik ken van hier op Viva) bij inglot. Ook hier krijg je de kosten van de workshop (60,-) terug als shoptegoed.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik ook bij Inglot, op Hoog Catherijne.

Maar mijn ervaring met van die cursussen is: je leert het, je denkt 'ik kan het nu', je koopt wat dure producten en daarna wordt het lockdown en duurt het twee jaar voor je je weer een keer opmaakt en ben je alles verleerd.
Lente-S schreef:
13-04-2022 11:57
Hi,

Heeft iemand een tip voor een goede (en betaalbare) workshop om make-up te leren aanbrengen bij jezelf?

Ben nu midden-40 en heb me eigenlijk nooit echt met make-up bezig gehouden. Af en toe eyeliner en mascara... veel verder ben ik niet gekomen. Heb de laatste tijd naar allerlei youtube filmpjes gekeken, en dat is informatief, maar het lijkt me ook prettig om het "live" te zien en proberen.

Bedankt voor het meedenken.
Bijenkorf heeft ze soms. Niet al te duur, en het betaalde bedrag kun je daarna besteden aan make-up van het desbetreffende merk. Ik heb er eens eentje van Charlotte Tilbury gedaan. Superleuk.

Ik weet niet wanneer ze er weer zijn.
Bedankt voor de tips! Ik ga ze allemaal bekijken.

Zo'n constructie met een waardebon lijkt me heel handig (vooral als het niet een al te duur merk is).

@Taskmasker, dat is wel veel pech indd.
Vera de Niet in Wateringen.
Katjaishier schreef:
13-04-2022 19:15
Vera de Niet in Wateringen.
Die ziet er ook heel goed uit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven