Mode & Beauty alle pijlers

makeup advies in de winkel

09-03-2011 20:06 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
van het weekend ga ik naar amsterdam om te winkelen tevens wil ik mij dan ook eens goed voor laten lichten wb makeup advies alleen in welke winkel? met welke hebben jullie goede ervaringen? iciparis, douglas, mac,rituals, bodyshop of een andere??
Shue Umura in de Magna Plaza. Heel fijn merk, en ze nemen echt alle tijd voor een goed advies.
Vaak moet je bij Douglas en Ici paris een afspraak maKen van te voren. Zeker in het weekend
Ik ben zelf erg tevreden over de MAC op de heiligeweg.

Aardige mensen en ze nemen de tijd voor je, ik zou wel op een beetje een rustig tijdstip gaan.
Hier nog iemand die zou kiezen voor MAC.
kan je bij mac gewoon zo binnen lopen?

wat is een beetje een rustig tijdstip?
quote:rowe schreef op 09 maart 2011 @ 20:09:

Shue Umura in de Magna Plaza. Heel fijn merk, en ze nemen echt alle tijd voor een goed advies.Volgens mij is die inmiddels weg.
iig niet de Douglas :S
Dan zou ik voor de MAC gaan in de heiligeweg. Weet niet of je al weet hoe laat je daar kunt zijn maar anders is het verstandig om even een afspraak te maken.Of je moet er s"ochtends om half tien, tien uur staan.
Dan ga ik zeker eens bij de mac kijken.

bedankt hoor!
Skin cosmetics in de Runstraat is ook een uitstekend adres. MAC adviseert ook goed.
Je kunt bij Mac een afspraak maken voor een make up advies, kost 40 euro en daarna kun je voor dat bedrag make up uitzoeken..

Is mij onwijs goed bevallen..
Als je vroeg bent kun je zo de MAC op de Heiligeweg inlopen en hebben ze alle tijd voor je.

Ben onlangs heel goed geholpen bij de Bobbi Brown counter in de Bijenkorf, maar dat was in Den Haag.

Gezien de reakties hier zou ik zeggen: MAC en anders kun je ook nog naar Make Up Store, die zit 2 pandjes verderop.
helaas helaas ging m'n dagje winkelen op het laatste moment niet door, vriendin is ziek maar wanneer we gaan, gaan we zeker naar de mac.
Jammer maar ja kan altijd wat tussen komen, de volgende keer

beter!

Groetjes SHV
quote:elina81 schreef op 09 maart 2011 @ 21:42:

iig niet de Douglas :SEn ook niet de ici paris..of je moet erbij willen lopen als Pippo de Clown zonder Mammaloe
Het ligt er m.i. ontzettend aan wie je treft, bij Sephora, Ici, Douglas, Bijenkorf stand enz.

Probeer het eens bij zo'n merkendemo bij de Bijenkorf, die mensen willen niets liever dan hun nieuwe produkten verkopen, en dat doe je pas als je tevreden bent met t resultaat.

(Zo ben ik nog steeds blij met mn Lancome Color Focus oogschaduw in mosgroen. De enige shimmer/glitter oogschaduw die de hele dag goed op zn plek blijft zitten bij mij.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven