Mangotti handtassen?
donderdag 1 mei 2014 om 14:44
Ik ben geintrigeerd.
Op Vente Exclusive verkopen ze momenteel handtassen van Mangotti.
Nooooit van gehoord.
Google geeft alleen de website van het merk zelf (waar geen tassen op staan maar alleen leren jassen) en verder alleen links naar Vente Exclusive-achtige sites.
Wie oh wie weet hoe het zit?
Waarom is het merk verder niets te krijgen en kent iemand dit merk? Ervaring ermee? Heb een mooie tas gezien maar ik ga me natuurlijk niet laten flessen omdat het een aanbieding lijkt
Op Vente Exclusive verkopen ze momenteel handtassen van Mangotti.
Nooooit van gehoord.
Google geeft alleen de website van het merk zelf (waar geen tassen op staan maar alleen leren jassen) en verder alleen links naar Vente Exclusive-achtige sites.
Wie oh wie weet hoe het zit?
Waarom is het merk verder niets te krijgen en kent iemand dit merk? Ervaring ermee? Heb een mooie tas gezien maar ik ga me natuurlijk niet laten flessen omdat het een aanbieding lijkt
668, the neighbour of the Beast
donderdag 1 mei 2014 om 14:46
http://www.modnique.com/s ... -Italy/18340/seeac/gseeac
donderdag 1 mei 2014 om 14:48
Dat bedoel ik dus Nina, ook dit is een website die ze zogenaamd tegen dumpprijzen verkoopt.
Ik heb nog geen uren besteed aan googlen (ik heb meer te doen), maar ik vind op het eerste zicht dus alleen maar sites die beweren dat die tassen 250 euro moeten kosten maar ze wel voor 50-80 euro weg doen.
Ik heb nog geen uren besteed aan googlen (ik heb meer te doen), maar ik vind op het eerste zicht dus alleen maar sites die beweren dat die tassen 250 euro moeten kosten maar ze wel voor 50-80 euro weg doen.
donderdag 1 mei 2014 om 14:56
donderdag 1 mei 2014 om 15:04
Nee, niet omdat het een "merk" is, dat interesseert me niet zo.
Wel omdat ik van een tas van 250 euro meer kwaliteit verwacht dan van een tas van 60 euro. Ik houd van handtassen uit het duurdere segment omdat die vaak kwalitatief zoveel mooier zijn dan tassen van rond de 60 euro ofzo.
En dan vind ik het leuk als ik die tas die ik anders 250 euro zou betalen voor 60 euro zou kunnen kopen. Dus om die betere kwaliteit voor weinig geld te hebben.
Vandaar dat ik vraag naar ervaringen met het merk
Niet merkgeil dus, maar koopjesgeil denk ik
Heb eigenlijk geen nieuwe tas nodig maar als ie zoveel goedkoper is vind ik het wel interessant, ofzo.
En het ging me eigenlijk niet eens meer om de tas op zich, maar meer dat ik het zo bizar vind dat je ze nergens ziet behalve op van die verkoopsites. Omdat ze dus allemaal beweren dat die tassen 250 euro zouden moeten kosten, maar er nergens een site is waar ze er dat ook effectief voor vragen.
Wel omdat ik van een tas van 250 euro meer kwaliteit verwacht dan van een tas van 60 euro. Ik houd van handtassen uit het duurdere segment omdat die vaak kwalitatief zoveel mooier zijn dan tassen van rond de 60 euro ofzo.
En dan vind ik het leuk als ik die tas die ik anders 250 euro zou betalen voor 60 euro zou kunnen kopen. Dus om die betere kwaliteit voor weinig geld te hebben.
Vandaar dat ik vraag naar ervaringen met het merk
Niet merkgeil dus, maar koopjesgeil denk ik
Heb eigenlijk geen nieuwe tas nodig maar als ie zoveel goedkoper is vind ik het wel interessant, ofzo.
En het ging me eigenlijk niet eens meer om de tas op zich, maar meer dat ik het zo bizar vind dat je ze nergens ziet behalve op van die verkoopsites. Omdat ze dus allemaal beweren dat die tassen 250 euro zouden moeten kosten, maar er nergens een site is waar ze er dat ook effectief voor vragen.
donderdag 1 mei 2014 om 15:05
donderdag 1 mei 2014 om 15:20
quote:pink11 schreef op 01 mei 2014 @ 15:16:
Aha, Marels, dan begrijp ik het wel.
Ik kan je verder niet helpen, maar het klinkt wel als oplichterij.
Het is vooral vaag.
Vooral omdat Vente Exclusive normaal wel echte merken verkoopt, zeg maar.
Ik kom wel heel véél van die verkoopsites tegen die allemaal die tassen van Mangotti aanbieden, maar niet één gewone site tegen de volle mep.
Dubieus dus.
En dat intrigeert me
Aha, Marels, dan begrijp ik het wel.
Ik kan je verder niet helpen, maar het klinkt wel als oplichterij.
Het is vooral vaag.
Vooral omdat Vente Exclusive normaal wel echte merken verkoopt, zeg maar.
Ik kom wel heel véél van die verkoopsites tegen die allemaal die tassen van Mangotti aanbieden, maar niet één gewone site tegen de volle mep.
Dubieus dus.
En dat intrigeert me
donderdag 1 mei 2014 om 15:25
quote:sinnombre schreef op 01 mei 2014 @ 15:20:
Vente exclusive moet je niet bij kopen.
Die aanbiedingen zijn geen aanbiedingen.
Ze hebben een hele slechte service.
Ik vond het ooit ook interessant wat ze hadden, maar het is een prut site.
Heb ook nog nooit wat gekocht, en als ik iets interessants zie check ik altijd eerst "reguliere" webshops om te kijken wat de gangbare prijs is van het artikel.
Dat wilde ik nu ook doen, om te checken of de aanbieding echt wel de moeite is, maar helaas, niets te vinden
Kennisje heeft trouwens vaker bij Vente Exclusive besteld en is wel tevreden. Smaken verschillen.
Vente exclusive moet je niet bij kopen.
Die aanbiedingen zijn geen aanbiedingen.
Ze hebben een hele slechte service.
Ik vond het ooit ook interessant wat ze hadden, maar het is een prut site.
Heb ook nog nooit wat gekocht, en als ik iets interessants zie check ik altijd eerst "reguliere" webshops om te kijken wat de gangbare prijs is van het artikel.
Dat wilde ik nu ook doen, om te checken of de aanbieding echt wel de moeite is, maar helaas, niets te vinden
Kennisje heeft trouwens vaker bij Vente Exclusive besteld en is wel tevreden. Smaken verschillen.
donderdag 1 mei 2014 om 23:24
vrijdag 2 mei 2014 om 20:46
quote:et-2013 schreef op 01 mei 2014 @ 23:24:
Er is een rijtje merken vanuit Italië waarbij dit voorkomt. In principe zijn de tassen het bedrag waard wat de zogenaamde voordeel prijs is. Dit is te merken aan de afwerking en voering. Je ziet ze op allerlei internationale outlet sites in de verkoop.
Mja, maar dan motten ze ze niet verkopen als zijnde superaanbieding.
Ik wist het niet, maar er zijn dus meer zogenaamde dure merken? Die althans voor duur verkocht worden op van die outlet sites, maar die nergens voor de "echte" prijs te krijgen zijn?
Er is een rijtje merken vanuit Italië waarbij dit voorkomt. In principe zijn de tassen het bedrag waard wat de zogenaamde voordeel prijs is. Dit is te merken aan de afwerking en voering. Je ziet ze op allerlei internationale outlet sites in de verkoop.
Mja, maar dan motten ze ze niet verkopen als zijnde superaanbieding.
Ik wist het niet, maar er zijn dus meer zogenaamde dure merken? Die althans voor duur verkocht worden op van die outlet sites, maar die nergens voor de "echte" prijs te krijgen zijn?
vrijdag 2 mei 2014 om 22:46
Yep! Made in Italia, Giulia, Ore 10 (tassen lijken op elkaar en geïnspireerd door duurdere merken) en een mooie is Silvio Tossi uit CH. Die staan vaak als aanbieding, maar dat is de normale prijs als je op hun eigen site lid wordt. Prijs van de tas op de site bv 800 euro, als lid wordt het bv 200 euro. En voor die 200 euro staan ze dan te koop als superaanbieding nu van/voor op Zalando Lounge etc.