Mode & Beauty alle pijlers

Mannen en laarzen

11-12-2011 00:27 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Volg het forum al een tijdje en hoop op jullie eerlijke mening. Ik kom er eerlijk voor uit dat ik laarzen bij de dames erg mooi vind staan. Had laatst een discussie met een vriendin die zei dat het wel mooi stond, maar soms ook niet meevalt om een dag op die hakken te moeten lopen. Eind van het verhaal was een weddenschap waarbij ik een dag op laarzen zou lopen om het tegendeel te bewijzen. Heb via marktplaats een paar dameslaarzen aangeschaft en er een dag mee rondgelopen. Aan het eind van de dag wel een hoop spierpijn, maar goed. Nu zou ik ze graag vaker willen dragen (draag ze gewoon onder een spijkerbroek) maar ben een beetje bang voor de reacties. Even voor de duidelijkheid, het gaat om normale laarzen met een net hakje, niks geen naaldhakken of andere extreme dingen.

Lok ik hiermee een hoop reacties uit of zal het wel meevallen ?
Het wordt wel een beetje Self-fulfilling zo.

Ben je al bang om uitgelachen te worden, ga je je uit protest zo kleden, om vervolgens weer alles en iedereen te wantrouwen omdat ze je kledingstijl misschien gek vinden.
quote:pliert schreef op 11 december 2011 @ 13:24:

[...]

kom op nou, je weet toch niet wat er in de geest van zo mens om gaat? waarom hij zich zo kleed? wat daar aan vooraf is gegaan? ik zeg niet dat voor alle mensen die zich wat aparter kleden zo is. maar het verhaal van maaique lijkt mij duidelijk een mens waar iets mee is.

Wees eerlijk, weinig mensen gaan zich bij hun eerste interpretatie afvragen wat er allemaal vooraf is gegaan aan zijn keuze om een pruik, oorbellen en weet ik wat te dragen.

Zou utopisch zijn, als iedereen zo respectvol is om eerst de achtergrond van iemands verschijning te analyseren.

Zo werkt het niet.
quote:Splinter02 schreef op 11 december 2011 @ 13:22:

@Pliert, ik weet niet waar jij leest dat de anderen iemand uitlachen of kwetsen.

Het is toch gewoon zo dat als iemand opvalt, daarnaar gekeken wordt? Het trekt gewoon de aandacht.

En dat uitlachen trek jij nu helemaal uit z'n verband.ik geloof het niet als er er wordt geschreven hahaha
@Pliert stel je niet zo aan zeg!

als men erom moet lachen so wat?

of bepaal jij dat?
Ach enter, altijd mensen die dingen uit hun verband(t?) trekken..

Lekker laten gaan, doe ik verder ook.
Internagelaktisch
quote:Artpiraat schreef op 11 december 2011 @ 13:24:

Het wordt wel een beetje Self-fulfilling zo.

Ben je al bang om uitgelachen te worden, ga je je uit protest zo kleden, om vervolgens weer alles en iedereen te wantrouwen omdat ze je kledingstijl misschien gek vinden.ja dat geloof ik ook. vandaar dat ik het meestal een beetje sneu vind...
quote:Artpiraat schreef op 11 december 2011 @ 13:25:

[...]

Wees eerlijk, weinig mensen gaan zich bij hun eerste interpretatie afvragen wat er allemaal vooraf is gegaan aan zijn keuze om een pruik, oorbellen en weet ik wat te dragen.

Zou utopisch zijn, als iedereen zo respectvol is om eerst de achtergrond van iemands verschijning te analyseren.

Zo werkt het niet.nee, je hebt ook gelijk jammer genoeg :-)
quote:maaique schreef op 11 december 2011 @ 13:27:

Lekker laten gaan, doe ik verder ook.het zal me een reet roesten verder, als ik lach dan lach ik geen Pliert die mij tegen houd
quote:maaique schreef op 11 december 2011 @ 13:27:

Lekker laten gaan, doe ik verder ook.volgens mij zei je net zelf dat je om die man moest lachen?!
quote:enter schreef op 11 december 2011 @ 13:30:

[...]

het zal me een reet roesten verder, als ik lach dan lach ik geen Pliert die mij tegen houd goh wat ben jij stoer!
Waar is TO eigenlijk gebleven?

Weggejaagd door de discussie of zit-ie lekker mee te lezen terwijl wij in een discussie verwikkeld waren
quote:pliert schreef op 11 december 2011 @ 13:31:

[...]

goh wat ben jij stoer!Enter is Enter. Enter is ook stoer.
quote:Artpiraat schreef op 11 december 2011 @ 13:31:

Waar is TO eigenlijk gebleven?

Weggejaagd door de discussie of zit-ie lekker mee te lezen terwijl wij in een discussie verwikkeld waren werd hem te heet onder de voeten
quote:pliert schreef op 11 december 2011 @ 13:32:

[...]

werd hem te heet onder de voeten Met die hak eronder?
quote:pliert schreef op 11 december 2011 @ 13:31:

[...]

goh wat ben jij stoer!Waarom?
Lol, ben je dom ofzo?! Ik leg het net uit.

Laat maar hangen, zonde van mn tijd.

Enter weetje wat ik altijd een leuke uitspraak vind?

'het zal me aan mn derriere oxideren' :p
Internagelaktisch
quote:maaique schreef op 11 december 2011 @ 13:35:

'het zal me aan mn derriere oxideren' :pdie had ik op de lijst laten zetten van het woord van 2011!
[quote]maaique schreef op 11 december 2011 @ 13:35:

'het zal me aan mn derriere oxideren' :p[

nee ben zeker niet dom. ik zou nog even kijken hoe alles hebt geschreven, praten dan verder ok?!
Ja? Haha! Cool!

Ik hou van die uitspraak (l)
Internagelaktisch
Nee pliert, lees JIJ alles nog maar eens en dan praten we niet meer verder ok?
Internagelaktisch
quote:enter schreef op 11 december 2011 @ 13:33:

[...]

Waarom?nouja je taal is niet echt vriendelijk ofzo, maakt mij niet zo heel veel uit hoor maar net zo als jij het recht hebt om te lachen heb ik het recht om er wat van te zeggen.
quote:maaique schreef op 11 december 2011 @ 13:39:

Nee pliert, lees JIJ alles nog maar eens en dan praten we niet meer verder ok?slim, heel slim
ik ga nu iets leuks doen! toedeledokie!
Ja ga aub weg ;)

Daaag

TO: heeft ons gewoon een hak gezet!

(whahahaha)
Internagelaktisch
In onze huidige tijd kijkt men gek op als een man hakken draagt terwijl dit bijv. in de Barok en Rococo doodnormaal was.

Tegenwoordig dragen alleen kleine mannetjes als Prince hakken terwijl ze schijt hebben aan de mening van anderen, maar als jij geen popster bent en/of niet uitgelachen wilt worden zijn mannenlaarzen misschien wel een beter idee voor je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven