Mode & Beauty alle pijlers

Mannen en laarzen

11-12-2011 00:27 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Volg het forum al een tijdje en hoop op jullie eerlijke mening. Ik kom er eerlijk voor uit dat ik laarzen bij de dames erg mooi vind staan. Had laatst een discussie met een vriendin die zei dat het wel mooi stond, maar soms ook niet meevalt om een dag op die hakken te moeten lopen. Eind van het verhaal was een weddenschap waarbij ik een dag op laarzen zou lopen om het tegendeel te bewijzen. Heb via marktplaats een paar dameslaarzen aangeschaft en er een dag mee rondgelopen. Aan het eind van de dag wel een hoop spierpijn, maar goed. Nu zou ik ze graag vaker willen dragen (draag ze gewoon onder een spijkerbroek) maar ben een beetje bang voor de reacties. Even voor de duidelijkheid, het gaat om normale laarzen met een net hakje, niks geen naaldhakken of andere extreme dingen.

Lok ik hiermee een hoop reacties uit of zal het wel meevallen ?
speiaal voor maaique, hier ben ik weer! hoop dat het je niet te heet onder de voeten werd

eens met iris :-)
quote:h2013 schreef op 11 december 2011 @ 00:27:

Hallo dames,

Volg het forum al een tijdje en hoop op jullie eerlijke mening. Ik kom er eerlijk voor uit dat ik laarzen bij de dames erg mooi vind staan. Had laatst een discussie met een vriendin die zei dat het wel mooi stond, maar soms ook niet meevalt om een dag op die hakken te moeten lopen. Eind van het verhaal was een weddenschap waarbij ik een dag op laarzen zou lopen om het tegendeel te bewijzen. Heb via marktplaats een paar dameslaarzen aangeschaft en er een dag mee rondgelopen. Aan het eind van de dag wel een hoop spierpijn, maar goed. Nu zou ik ze graag vaker willen dragen (draag ze gewoon onder een spijkerbroek) maar ben een beetje bang voor de reacties. Even voor de duidelijkheid, het gaat om normale laarzen met een net hakje, niks geen naaldhakken of andere extreme dingen.

Lok ik hiermee een hoop reacties uit of zal het wel meevallen ?
En...?

Je hebt dus niet genoeg reacties uitgelokt in 2011?
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Al bij al heb ik ongeveer dezelfde interesses, met dat verschil dat ik er een SM-tintje in probeer te houden wat toch een toegevoegde waarde biedt. Een lederen of PVC catsuit, en daar boven crotch boots in leder met een vrij lage hak. Een alternatief ? Ook beziens, daar twijfel je toch niet aan ?
Hier zie ik ook al die afzichtelijke Uggs voor mannen langskomen, wéér datzelfde plaatje
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
TO zal inmiddels wel vertrokken zij,. toch wil ik er nog wat over zeggen.

Ik loop ook in schoen/laarzen met hakken en ja mensen kijken.

Maar ik heb nog geen nare opmerkingen meegemaakt.

Ik vind het gewoon leuk en voel me er prettig bij.

Vrouw en kinderen accepteren het wat de rest van de wereld ervan denkt is niet van belang.
Hoi ik had even een vraag ik ben een man en ik wil ook graag vrouwenlaarzen kopen en heb ze wel is gepassen in de winkenl maar ik krijg bij de meeste laarzen de rits niet dus weten jullie meschien een laars die wel zou passen????????
er zijn winkels voor dragqueens
Wat een toeval al die oude topics over niet passende laarzen.

Oh hoi Klaas!
ik heb korte dameslaarsjes gekocht met een ritssluiting

omdat ik eerst de rits niet dicht kreeg heb ik hele dunne sokken aan gedaan en nu lukt het wel

jammer dat ik hier geen fotos kan plaatsen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven