Mode & Beauty alle pijlers

Mannen met geverfd haar.

06-12-2019 22:59 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk momenteel Beau en daar zit Rene Froger aan tafel die opeens bijna zwart haar heeft. Echt vreselijk. Nu houd ik sowieso niet van mannen met geverfd haar en zeker niet als het zo duidelijk is. Overigens vind ik het ook lelijk als vrouwen op leeftijd hun haar nog steeds donkerbruin tot zwart verven terwijl dat helemaal niet meer bij hun teint past.
O ja, en het haar van Gerard Joling is ook veel te donker maar zijn gezicht klopte al veel langer niet meer.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Had ie toevallig een blouse aan met een print?
Alle reacties Link kopieren
Krabbeltje123 schreef:
06-12-2019 23:05
Had ie toevallig een blouse aan met een print?
Nee, zonder is het al erg genoeg :-)
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het kapsel, erger dan de kleur.
Krabbeltje123 schreef:
06-12-2019 23:05
Had ie toevallig een blouse aan met een print?
:rofl:
Verder helemaal eens met TO.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik zei precies hetzelfde! Geen porem. Heb je zoveel geld, ga dan naar een goede kapper die je haar verft met wat kleurschakeringen erin. Nu is het net of Natasja het zelf heeft gedaan met een flesje in de douche.
Moet dan altijd aan Berlusconi denken.
Gerard zn hoofd matcht niet meer met zn nek. Laten ze wel hun hoofd strak trekken maar vergeten de nek.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Jeroen verft ook. Beau ook volgens mij
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Ik heb Rene Froger niet gezien en ik geloof je gelijk als je zegt dat het niet mooi was . Misschien iets te donker en onnatuurlijk? Ik vind het wel een mooie trend dat de mannen ook wat meer aan hun uiterlijk gaan doen. Veel mannen willen geen vrouwen met grijs haar maar ze gaan eindelijk beseffen dat ook mannen niet knapper worden naar mate ze ouder worden.
Blondie456 schreef:
06-12-2019 23:31
Ik heb Rene Froger niet gezien en ik geloof je gelijk als je zegt dat het niet mooi was . Misschien iets te donker en onnatuurlijk? Ik vind het wel een mooie trend dat de mannen ook wat meer aan hun uiterlijk gaan doen. Veel mannen willen geen vrouwen met grijs haar maar ze gaan eindelijk beseffen dat ook mannen niet knapper worden naar mate ze ouder worden.


O jawel hoor. Sommige mannen worden alleen maar mooier als ze ouder worden. Sexiër.
Snoetje-80 schreef:
06-12-2019 23:32
O jawel hoor. Sommige mannen worden alleen maar mooier als ze ouder worden. Sexiër.
Ik moet de eerste nog tegen komen.
Alle reacties Link kopieren
Dat worden we geacht te denken, een rimpelkop bij een man is sexy en bij een vrouw ben je een museum.
Blondie456 schreef:
06-12-2019 23:33
Ik moet de eerste nog tegen komen.


Ik ken er één die wordt alleen maar mooier en sexiër naarmate hij ouder wordt. Met grijs haar.
My Goodness wat is hij sexy.

Serieus. Ik zit niet te stangen ofzo.
Snoetje-80 schreef:
06-12-2019 23:34
Ik ken er één die wordt alleen maar mooier en sexiër naarmate hij ouder wordt. Met grijs haar.
My Goodness wat is hij sexy.

Serieus. Ik zit niet te stangen ofzo.
Ik vind sowieso de mens niet mooier worden naar mate hij of zij ouder wordt.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
06-12-2019 23:31
Ik heb Rene Froger niet gezien en ik geloof je gelijk als je zegt dat het niet mooi was . Misschien iets te donker en onnatuurlijk? Ik vind het wel een mooie trend dat de mannen ook wat meer aan hun uiterlijk gaan doen. Veel mannen willen geen vrouwen met grijs haar maar ze gaan eindelijk beseffen dat ook mannen niet knapper worden naar mate ze ouder worden.
Nou...dat is een understatement...
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Hahahah ik zeg net precies hetzelfde regen mijn man
Snoetje-80 schreef:
06-12-2019 23:34
Ik ken er één die wordt alleen maar mooier en sexiër naarmate hij ouder wordt. Met grijs haar.
My Goodness wat is hij sexy.

Serieus. Ik zit niet te stangen ofzo.
Hoe oud die die man dan nu?
Op npo 1 is Jamai met geverfd haar.

Ook superlelijk.
Blondie456 schreef:
06-12-2019 23:31
Ik heb Rene Froger niet gezien en ik geloof je gelijk als je zegt dat het niet mooi was . Misschien iets te donker en onnatuurlijk? Ik vind het wel een mooie trend dat de mannen ook wat meer aan hun uiterlijk gaan doen. Veel mannen willen geen vrouwen met grijs haar maar ze gaan eindelijk beseffen dat ook mannen niet knapper worden naar mate ze ouder worden.

Ja vooral mannen worden lelijk met grijs haar. Vrouwen hebben ondanks dat ze ouder vaak nog mooi dik haar en dan vind ik grijs niet zo'n punt. Maar bij mannen brr..
Blondie456 schreef:
06-12-2019 23:38
Hoe oud die die man dan nu?


50

Is altijd al heel knap geweest, maar naarmate hij ouder wordt...... serieus, alleen maar sexiër en knapper.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
06-12-2019 23:33
Ik moet de eerste nog tegen komen.
Ik heb een andere mening hoor. Vind george clooney en Richard gere bv knapper gewordenndoor jaren heen. En heb nog wel meer mannen die ik met grijs haar en wat ouder uiterlijk mooier vind.

Mezelf vind ik niet moii met grijs haar :hyper: ( vanaf mijn 17 de al :bonk: )
Alle reacties Link kopieren
Ik vind bepaalde mannen ook wel mooier worden naarmate ze ouder worden. Zolang als ze hun haar maar niet verven...
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Madeliefjees schreef:
06-12-2019 23:29
Nou, ik zei precies hetzelfde! Geen porem. Heb je zoveel geld, ga dan naar een goede kapper die je haar verft met wat kleurschakeringen erin. Nu is het net of Natasja het zelf heeft gedaan met een flesje in de douche.
Moet dan altijd aan Berlusconi denken.
Gerard zn hoofd matcht niet meer met zn nek. Laten ze wel hun hoofd strak trekken maar vergeten de nek.


Berlusconi verft zijn haar niet hoor. Heus niet....
Snoetje-80 schreef:
06-12-2019 23:40
50

Is altijd al heel knap geweest, maar naarmate hij ouder wordt...... serieus, alleen maar sexiër en knapper.
Dat kun jij vinden. Ik ben 54 en ik ken geen enkele man die na zijn 35ste er knapper op is geworden. Ook niet de mannen die ik alleen via de tv ken.
Alle reacties Link kopieren
Snoetje-80 schreef:
06-12-2019 23:43
Berlusconi verft zijn haar niet hoor. Heus niet....
Hoe weet jij dat zo zeker? Of begrijp ik de grap niet? Het ziet er in ieder geval behoorlijk onnatuurlijk uit.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven