Maten Miss Etam
dinsdag 26 januari 2010 om 13:43
Hallo!
Ik heb helemaal geen ervaring met de kleding van Miss Etam, maar ik zie nu bij Wehkamp een leuk jurkje voor een leuk prijsje. Alleen twijfel ik welke maat ik bestellen zal. Ik heb maat 42, maar soms ook 44. Soms M, soms L, ligt eraan hoe het valt. XL is eigenlijk altijd te groot, hoewel dat wel een overeen schijnt te komen met maat 44. Maar bij mijn lichaam blijkbaar niet Heb vrij groot bovenlichaam (boezem & buikje), maar geen groot onderlichaam (kont & benen). Kan iemand mij misschien een indicatie geven? Alvast dank!
Ik heb helemaal geen ervaring met de kleding van Miss Etam, maar ik zie nu bij Wehkamp een leuk jurkje voor een leuk prijsje. Alleen twijfel ik welke maat ik bestellen zal. Ik heb maat 42, maar soms ook 44. Soms M, soms L, ligt eraan hoe het valt. XL is eigenlijk altijd te groot, hoewel dat wel een overeen schijnt te komen met maat 44. Maar bij mijn lichaam blijkbaar niet Heb vrij groot bovenlichaam (boezem & buikje), maar geen groot onderlichaam (kont & benen). Kan iemand mij misschien een indicatie geven? Alvast dank!
dinsdag 26 januari 2010 om 17:49
Ze hebben als ik me niet vergis een eigen site met informatie.
Collecties <---ja, dus.
Ik ga altijd passen. Bij twijfel breng ik het terug.
Het kan verschil maken, maar dat ligt aan het model.
Bekijk de site maar eens. Misschien dat dat helpt.
Ik ben gaan twijfelen. Het is qua maat gelijk aan de Hema.
Collecties <---ja, dus.
Ik ga altijd passen. Bij twijfel breng ik het terug.
Het kan verschil maken, maar dat ligt aan het model.
Bekijk de site maar eens. Misschien dat dat helpt.
Ik ben gaan twijfelen. Het is qua maat gelijk aan de Hema.
dinsdag 26 januari 2010 om 21:59