Mode & Beauty alle pijlers

Maten Miss Etam

26-01-2010 13:43 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik heb helemaal geen ervaring met de kleding van Miss Etam, maar ik zie nu bij Wehkamp een leuk jurkje voor een leuk prijsje. Alleen twijfel ik welke maat ik bestellen zal. Ik heb maat 42, maar soms ook 44. Soms M, soms L, ligt eraan hoe het valt. XL is eigenlijk altijd te groot, hoewel dat wel een overeen schijnt te komen met maat 44. Maar bij mijn lichaam blijkbaar niet Heb vrij groot bovenlichaam (boezem & buikje), maar geen groot onderlichaam (kont & benen). Kan iemand mij misschien een indicatie geven? Alvast dank!
.
Je kan ook meerdere maten bestellen en dan thuis passen.

Wat niet goed zit kun je weer thuis laten ophalen en dat kost niks.
Miss is dat wel de beste oplossing ja Maar ben sowieso wel benieuwd naar de Miss Etam maten... Iemand ervaring?
.
Mijn indruk is dat bij de Miss Etam een maat 44 ook maat 44 is en niet maat 40 als in zoveel andere winkels. Als ik het daar koop heb ik bijna al mijn kleren wel in dezelfde maat en grijp ik niet vaak mis voor het passen.
Ze hebben als ik me niet vergis een eigen site met informatie.

Collecties <---ja, dus.

Ik ga altijd passen. Bij twijfel breng ik het terug.

Het kan verschil maken, maar dat ligt aan het model.

Bekijk de site maar eens. Misschien dat dat helpt.

Ik ben gaan twijfelen. Het is qua maat gelijk aan de Hema.
De maten van MissEtam zijn goed. Ik heb maat 48 en maat 48 van ME is ook echt maat 48.

Misschien kan je eens naar de winkel gaan en een aantal kledingstukken passen? Dan weet je ongeveer hoe de maten vallen en is het makkelijker online kleding te kopen.
Bedankt voor de uitleg! Als het qua maten gelijk is aan HEMA heb ik waarschijnlijk M nodig, Hema valt vrij groot vind ik. Nu zijn ze vanavond komen bezorgen, was ik erg niet, kan ik nog niet passen.. Ik laat het weten als ik gepast heb!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven