Mode & Beauty alle pijlers

Maxi jurk voor bruiloft?

24-06-2014 21:19 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb volgende week een bruiloft van een nichtje van mijn vriend. Nu ben ik druk bezig met zoeken naar een mooie maxi jurk en mijn oog is op deze jurk gevallen. Aangezien het ruim tien jaar geleden is geweest dat ik voor het laatst op een bruiloft was, ben ik de kledingetiquette voor een bruiloft een beetje kwijt, dus wil ik graag jullie meningen horen.

Vinden jullie dat deze jurk kan of niet?
Door de print zie je daar niks van. En liever viscose dan zweterig polyester..
Het model van de jurk is mooi, maar ik dedat de jurk door de stof en de print wel wat goedkoop kan ogen/snel lelijk kan worden en dat is zonde, want zo goedkoop is hij niet. Je zou hem denk ik echt in het echt moeten zien. Misschien is het in deze stof mooier in een effen kleur, of met een print maar dan in een glad/zijdeachtig stofje.
Ik vind hem leuk en denk ik wel kunnen, afhankelijk van het type bruiloft. Als verder iedereen in chique cocktailjurkjes loopt, zou ik een maxi-jurk zoeken die ook wat chiquer is (effen kleur en chiffon bijv.).

En ook erg afhankelijk van hoe je het combineert. Met mooie pump/sleehak en evt. omslagdoek o.i.d. en een gave ring of oorbellen lijkt het me erg mooi.
Ben verliefd geworden op deze in de winkel maar vond m te duur(ik zocht er één voor dagelijks leven voor erbij) dus qua stof: heel mooie kwaliteit en zacht en netjes afgewerkt.

Dus snel bestellen die jurk! Hij is zooooooo mooi en als je m in 36 koopt en nog ooit weg doet moet je me mailen hahaha
Ik vind het meer iets voor een back to the 70" party.
Dank jullie wel voor alle reacties. Waardeer ik enorm! Zouden er bruine peeptoe pumps onder passen?
quote:DappereGerbera schreef op 24 juni 2014 @ 22:18:

Ben verliefd geworden op deze in de winkel maar vond m te duur(ik zocht er één voor dagelijks leven voor erbij) dus qua stof: heel mooie kwaliteit en zacht en netjes afgewerkt.

Dus snel bestellen die jurk! Hij is zooooooo mooi en als je m in 36 koopt en nog ooit weg doet moet je me mailen hahaha Aah, leuk, een ervaringsdeskundige! Ik zal zeker aan je denken, mocht ik hem ooit weg doen.
Ja hoor kan prima. Leuke jurk

Veel plezier!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:whopper schreef op 24 juni 2014 @ 21:37:

Ik had laatst nog een maxi jurk aan. Op de bruiloft van ons lief forumster TaQia kreeg veel complimenten. Gewoon doen. Is een hartstikke leuke jurk!

Wát? Is Taqia getrouwd? Wat leuk!

(heb geen contact meer maar altijd grappig om dit soort dingen nog te horen, echt leuk).

Sorry voor off topic.

On topic: leuke jurk hoor.
Ik vind het een mooie jurk en past ook zeker op een bruiloft. Misschien een mooi jasje er over voor als het frisser wordt s'avonds.

Mooie hakken er onder. Bruin kan volgens mij prima.
She needed a hero. So that's what she became.
quote:Nouschi schreef op 24 juni 2014 @ 21:41:

[...]

Wie??TaQia. Hoe lang loop jij hier rond? Misschien een generatiekloof
quote:.Ratatouille schreef op 24 juni 2014 @ 22:51:

[...]

Wát? Is Taqia getrouwd? Wat leuk!

(heb geen contact meer maar altijd grappig om dit soort dingen nog te horen, echt leuk).

Sorry voor off topic.

On topic: leuke jurk hoor. Ja! Léuke vent, en ze heeft inmiddels nog twee blakende zonen erbij voor wie Sami een geweldige grote broer is. Sami zag er trouwens uit om op te vreten in zijn rokkostuum op de bruiloft. Geweldig!
quote:whopper schreef op 26 juni 2014 @ 07:58:

[...]

Ja! Léuke vent, en ze heeft inmiddels nog twee blakende zonen erbij voor wie Sami een geweldige grote broer is. Sami zag er trouwens uit om op te vreten in zijn rokkostuum op de bruiloft. Geweldig!Met die man is ze alweer flink wat jaren samen dus. Leuk, ik heb TaQia gekend toen ze met hem begon te daten en het wat werd.
Ja. En nu dus getrouwd. Mooi stel.
Mooie jurk! Grappig dat sommigen hier zeggen dat ze de jurk te casual vinden en dan zelf voor een broek met een top zouden kiezen. Dat is mijn ogen juist casual

Wat ik persoonlijk zou doen is dan zo'n jurk in een effen kleur, maar dat is persoonlijke smaak!

Verder helemaal geschikt voor een bruiloft, stijlvol, elegant en je voelt je er lekker in en dat is het belangrijkste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven