Mode & Beauty alle pijlers

Maxi jurk voor bruiloft?

24-06-2014 21:19 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb volgende week een bruiloft van een nichtje van mijn vriend. Nu ben ik druk bezig met zoeken naar een mooie maxi jurk en mijn oog is op deze jurk gevallen. Aangezien het ruim tien jaar geleden is geweest dat ik voor het laatst op een bruiloft was, ben ik de kledingetiquette voor een bruiloft een beetje kwijt, dus wil ik graag jullie meningen horen.

Vinden jullie dat deze jurk kan of niet?
Mooie jurk hoor, kan prima.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ben zelf meer van de cocktailjurkjes... En ik vind deze een beetje een strandjurkje. Niet zo mooi voor een bruiloft.
Ik vind maxi jurken niet geschikt voor een bruiloft.

Vind het ook zelden mooi staan.
Ik wil bewust voor een maxi jurk gaan. Ik heb heel veel last van psoriasis op mijn benen en mijn benen zitten vol littekens. Ik voel me mooier en meer op mijn gemak in een lange jurk.
Ik vind hem mooi! Kan prima
Prima jurk, prachtige print. Doen! (wel met hoge hakken er onder, he!)
Panty geen optie? Dat verbergt best veel toch?
Mooi hoor! Leuke schoenen erbij en gaan.
Maar een maxijurk moet je vooral aantrekken hoor als je dat wilt!
Ik vind ook dat hij best kan.

Jasje of vestje mee als het fris is.

Paar hakken erbij.

Prima.
Huts!
Waar vindt de trouwerij plaats? Ik vind het jurkje een tikkeltje casual, maar op een strandbruiloft bijvoorbeeld zou dit jurkje beter passen dan in een kerk. De stof van een maxi jurk kan trouwens ook nog invloed hebben op het "chic-gehalte". Ik vind wel dat als je je prettiger voelt in een maxi ivm je benen, dat je daar gewoon voor moet gaan.
Ik denk dat het kan bij de meeste bruiloften, mooie jurk! Niet doen als het een orthodoxe bruiloft is of als er expliciet een andere dresscode opgegeven is. Veel plezier!
Ik voel me zo moedellooos
Doen! Ik zou deze wel combineren met een mooie zijden omslagdoek-sjaal. Ecru-kleurig!
Ik had laatst nog een maxi jurk aan. Op de bruiloft van ons lief forumster TaQia kreeg veel complimenten. Gewoon doen. Is een hartstikke leuke jurk!
quote:whopper schreef op 24 juni 2014 @ 21:37:

Ik had laatst nog een maxi jurk aan. Op de bruiloft van ons lief forumster TaQia kreeg veel complimenten. Gewoon doen. Is een hartstikke leuke jurk!Wie??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hoe lekkerder jij je voelt in je kleding hoe leuker de bruiloft wordt. Een jurk is toch eigenlijk altijd goed? Ik zie ze tegenwoordig ook met spijkerbroeken verschijnen, vind ik persoonlijk een stuk minder mooi.
Mooie jurk en kan zeker! Zou over de schouders een effen sjaal doen, maakt het sjieker als een vestje of bolero vind ik zelf.

Verder mooie nette sieraden en niemand die het met een strandjurk zal associeren
Ik vond hem te casual, meer iets voor op het strand. Zou dan eerder een nette broek met een mooie top aantrekken, die gewoon chique is.
Mooi hoor. Ik vind hem helemaal niet te casual, maar dat ligt misschien heel erg aan het type mensen waarmee je bent.
Mooi!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Mooie jurk, maar je moet geen zwaar postuur hierbij hebben, kan snel ook een echt foute jurk worden. Dan wordt het Miss Etam gehalte erg hoog, met rode korte lokken en ballerina's erbij. Dat dus echt niet.

Wel hoge pumps, panty.
Ik vind hem ook erg mooi! Vooral met een paar hakken en voor 's avonds een leuk vestje of een omslagdoek.
I've got nothing to do today but smile.
Ik vind hem prachtig en vind hem met wat leuke accessoires uitermate geschikt voor een bruiloft. Ik ga binnenkort trouwen en zou graag mijn gasten in zoiets zien.
I choose happy!
Het is trouwens 100% viscose, kreukt dus wel als een gek. Weet niet of je dat mooi vind op een bruiloft, zo'n gekreukte bips in je jurk als je opstaat na het zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven