Mode & Beauty alle pijlers

Mega H&M shop op de Dam

27-07-2010 14:09 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.weloveshopping ... erfeed&utm_medium=twitter

Las dit berichtje net. Ik vind H&M erg leuk, maar het wordt wel erg veel zeg. Iedere stad bestaat alleen nog maar uit dezelde winkels. Erg jammer hoor.
Lijkt me niks. Je kleding wordt uit het magazijn gehaald? Dus je kan niet eens passen? Je kan niet eens de afwerking checken? Voor mij een reden om er nooit te gaan winkelen/
Nee volgens mij geldt dat alleen voor die Home afdeling of lees ik verkeerd?
Ik begrijp ook niet helemaal hoe ze dat willen doen. H&M Home vind ik trouwens wel leuk. Hoop dat ze wat andere filialen in de stad gaan sluiten, maar dat zal wel niet gebeuren .
quote:Dipper schreef op 27 juli 2010 @ 14:11:

Nee volgens mij geldt dat alleen voor die Home afdeling of lees ik verkeerd?Je hebt gelijk .
Hoeveel H&M's zitten er al in het centrum. Van mij hoeft er ècht niet nog 1 bij.
Oh verkeerd gelezen dan. Leek me ook al heel; apart voor een kledingwinkel!
nee maar 1 verdieping word te beschikking gesteld voor de home afdeling, de rest word kleding etc....maar hoe moet je het passen dan, via magneet plaatjes halen ze alles voor je uit het magazijn.....misschien kan je het dan passen en wat je niet leuk vind gaat weer terug het magazijn in?

EDIT: . Een gigantisch pand met maar liefst zes verdiepingen! Één zo’n verdieping zal compleet voor H&M Home beschikbaar gesteld worden
Anyway ik ben sowieso niet echt een enorme H&M fan dus van mij had het niet gehoeven.
quote:Dipper schreef op 27 juli 2010 @ 14:15:

Anyway ik ben sowieso niet echt een enorme H&M fan dus van mij had het niet gehoeven.ze hebben af ent oe best leuke dingen als je in de catalogus kijkt....alleen kan je het nooit meer terug vinden in de winkels omdat alles daar altijd 1 grote rotzooi en chaos is!!!!!
Fast fashion & fast food: welkom in de Amsterdamse binnenstad!
Dat is het inderdaad lil_star het is zo'n bende vaak in 'mijn' H&M. En de webshop schijnt er lang over te doen dus al met al koop ik er niet zo vaak.
.
anoniem_85056 wijzigde dit bericht op 18-08-2010 15:09
Reden: .
% gewijzigd
Waar komt ie dan? In het pand van de P&C? Ergens anders kan ik hem niet plaatsen.
Misschien waar de ABN (of was 't Rabo?) heeft gezeten Patti. Aan de kant van de Nieuwe kerk.
Ik denk idd in het pand van de ABN Amro als ik zo naar het plaatje kijk. Jammer dat er nou niet eens een andere leuke winkel bij komt. Ik vind H&M echt wel leuk, maar dit is wel heel erg veel.
Ah, ze zijn ook aan het verbouwen in dat pand dus dat is opzich wel logisch ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven