Mega pukkel en een date..
maandag 7 februari 2011 om 21:39
Haaai!
Ik heb een gigantisch probleem, maar dan ook echt gigantisch.
Donderdag een date met een jongen die naar mijn idee perfect is en dan wil ik er natuurlijk goed uit zien.
En jaa hoor kijk ik net in de spiegel een GIGANTISCHE bult op mijn kin.
Hebben jullie nog snel werkende huis tuin en keuken tips! ?
Hellp!
Ik heb een gigantisch probleem, maar dan ook echt gigantisch.
Donderdag een date met een jongen die naar mijn idee perfect is en dan wil ik er natuurlijk goed uit zien.
En jaa hoor kijk ik net in de spiegel een GIGANTISCHE bult op mijn kin.
Hebben jullie nog snel werkende huis tuin en keuken tips! ?
Hellp!
maandag 7 februari 2011 om 22:08
GEEN GEEN GEEN TANDPASTA OP SMEREN
Excuus voor het schreeuwen
Dat heb ik namelijk ooit eens gedaan (ook voor een eerste date)
Gevolg: een grote ontstoken bende, want ik moest er ook zo nodig even lekker aan peuren en knijpen
Het leek wel een krentenbaard toen ik de date had
MAAR, Quatrro heeft gelijk
Mannen kijken daar niet naar, want heb daarna 4 jaar een hele prima relatie met de beste meneer gehad
Maar mijn god wat schaamde ik me
Gevolg: een grote ontstoken bende, want ik moest er ook zo nodig even lekker aan peuren en knijpen
Mannen kijken daar niet naar, want heb daarna 4 jaar een hele prima relatie met de beste meneer gehad
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 7 februari 2011 om 22:09
quote:Summerdance schreef op 07 februari 2011 @ 22:08:
maandag 7 februari 2011 om 22:12
quote:Iwannalive schreef op 07 februari 2011 @ 22:09:
[...]
En bedankt hè
Dat was by far de meest vreselijke avond uit mijn gehele date carrière
Uiteindelijk zat er een soort korst op, die ik natuurlijk heel vakkundig wilde weg plamuren
Wat dat weer niet lukte, met als gevolg dat er eerst een krater binnen kwam en daarna Summer pas
[...]
En bedankt hè
Uiteindelijk zat er een soort korst op, die ik natuurlijk heel vakkundig wilde weg plamuren
Wat dat weer niet lukte, met als gevolg dat er eerst een krater binnen kwam en daarna Summer pas
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 7 februari 2011 om 22:16
quote:Summerdance schreef op 07 februari 2011 @ 22:12:
[...]
En bedankt hè
Wat dat weer niet lukte, met als gevolg dat er eerst een krater binnen kwam en daarna Summer pasEn toch heb je hem toen die avond maar mooi aan de haak geslagen! Maar idd een leuke man kijkt daar toch niet naar joh, die kijkt naar je mooie tieten karakter.
[...]
En bedankt hè
Wat dat weer niet lukte, met als gevolg dat er eerst een krater binnen kwam en daarna Summer pasEn toch heb je hem toen die avond maar mooi aan de haak geslagen! Maar idd een leuke man kijkt daar toch niet naar joh, die kijkt naar je mooie tieten karakter.
maandag 7 februari 2011 om 23:13
maandag 7 februari 2011 om 23:35
quote:Superhuisvrouw schreef op 07 februari 2011 @ 22:48:
Oh en de huis tuin en keukenmiddel is weet niet of je een aardappel in huis hebt ,maar die schillen een plakje vanaf snijden En daarmee over de bult gaan.
Ik moest het echt even twee keer lezen, want ik dacht dat je bedoelde dat ze met een schilmes een plakje van de puist af moest snijden. :puke:
Maarre...in ieder geval zo min mogelijk aan zitten. Dat doe ik namelijk altijd wel (eraan zitten) en dat maakt de situatie er niet beter op. Meestal komt er dan zelfs nog eentje bij, vlak ernaast. Dus niet krabben, duwen, pulken of knijpen.
(terug duwen helpt ook niet, weet ik uit ervaring)
Oh en de huis tuin en keukenmiddel is weet niet of je een aardappel in huis hebt ,maar die schillen een plakje vanaf snijden En daarmee over de bult gaan.
Ik moest het echt even twee keer lezen, want ik dacht dat je bedoelde dat ze met een schilmes een plakje van de puist af moest snijden. :puke:
Maarre...in ieder geval zo min mogelijk aan zitten. Dat doe ik namelijk altijd wel (eraan zitten) en dat maakt de situatie er niet beter op. Meestal komt er dan zelfs nog eentje bij, vlak ernaast. Dus niet krabben, duwen, pulken of knijpen.
(terug duwen helpt ook niet, weet ik uit ervaring)
dinsdag 8 februari 2011 om 11:05
Of, als het echt rampzalig is, toch voor die pleister gaan! Een smurfenpleister is dan niet echt nodig, :p maar neem gewoon een zo klein mogelijke gladde, huidskleurige pleister. Dus geen stoffen met stippen op het watje, maar zo'n waterbestendig hansaplast ding. En dan zeg je gewoon dat je kat je heeft gekrabd o.i.d. Of je bent eerlijk en zegt dat daar een walgelijke puist zit, waaraan je hem niet wilt blootstellen. Hoeft hij er in ieder geval niet de hele tijd tegen aan te kijken!
Maar goed, in het allerergste geval zou ik gewoon voor afzeggen gaan en hopen dat die puist een week later totaal verdwenen is...
Maar goed, in het allerergste geval zou ik gewoon voor afzeggen gaan en hopen dat die puist een week later totaal verdwenen is...