Mode & Beauty alle pijlers

Mega pukkel en een date..

07-02-2011 21:39 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaai!

Ik heb een gigantisch probleem, maar dan ook echt gigantisch.

Donderdag een date met een jongen die naar mijn idee perfect is en dan wil ik er natuurlijk goed uit zien.

En jaa hoor kijk ik net in de spiegel een GIGANTISCHE bult op mijn kin.

Hebben jullie nog snel werkende huis tuin en keuken tips! ?

Hellp!
Je kan ook allerlei spulletjes meenemen op date en vragen of hij hem wil verzorgen...
quote:Iwannalive schreef op 07 februari 2011 @ 21:49:

Er een strik om doen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Iwannalive schreef op 07 februari 2011 @ 22:05:

Je kan ook allerlei spulletjes meenemen op date en vragen of hij hem wil verzorgen...

haha, dat is ook nog een leuke optie!

Ik begin weer hoop te krijgen!

Thanks!
GEEN GEEN GEEN TANDPASTA OP SMEREN

Excuus voor het schreeuwen

Dat heb ik namelijk ooit eens gedaan (ook voor een eerste date)

Gevolg: een grote ontstoken bende, want ik moest er ook zo nodig even lekker aan peuren en knijpen

Het leek wel een krentenbaard toen ik de date had

MAAR, Quatrro heeft gelijk

Mannen kijken daar niet naar, want heb daarna 4 jaar een hele prima relatie met de beste meneer gehad

Maar mijn god wat schaamde ik me
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Foto?
quote:Sprinkling schreef op 07 februari 2011 @ 22:06:

[...]

haha, dat is ook nog een leuke optie!

Ik begin weer hoop te krijgen!

Thanks!Haha have fun!
quote:Summerdance schreef op 07 februari 2011 @ 22:08:

GEEN GEEN GEEN TANDPASTA OP SMEREN

Excuus voor het schreeuwen

Dat heb ik namelijk ooit eens gedaan (ook voor een eerste date)

Gevolg: een grote ontstoken bende, want ik moest er ook zo nodig even lekker aan peuren en knijpen

Het leek wel een krentenbaard toen ik de date had

MAAR, Quatrro heeft gelijk

Mannen kijken daar niet naar, want heb daarna 4 jaar een hele prima relatie met de beste meneer gehad

Maar mijn god wat schaamde ik me
quote:Iwannalive schreef op 07 februari 2011 @ 22:09:

[...]

En bedankt hè

Dat was by far de meest vreselijke avond uit mijn gehele date carrière

Uiteindelijk zat er een soort korst op, die ik natuurlijk heel vakkundig wilde weg plamuren

Wat dat weer niet lukte, met als gevolg dat er eerst een krater binnen kwam en daarna Summer pas
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 07 februari 2011 @ 22:12:

[...]

En bedankt hè

Dat was by far de meest vreselijke avond uit mijn gehele date carrière

Uiteindelijk zat er een soort korst op, die ik natuurlijk heel vakkundig wilde weg plamuren

Wat dat weer niet lukte, met als gevolg dat er eerst een krater binnen kwam en daarna Summer pasEn toch heb je hem toen die avond maar mooi aan de haak geslagen! Maar idd een leuke man kijkt daar toch niet naar joh, die kijkt naar je mooie tieten karakter.
Je kunt er het beste afblijven denk ik (maar om het zeker te weten moet ik m eigenlijk even zien ). Als je eraan gaat zitten of er spulletjes op gaat smeren irriteer je de boel en wordt het alleen maar roder.
quote:Iwannalive schreef op 07 februari 2011 @ 21:55:

[...]

Idd dat is echt vies. En dan samen eten en na het slagroomtoetje is de witte kop ineens weg. Ieeekkk.

Clinique heeft een gel die erg uitdrogend werkt of met een tea tree stick erover.En wat helemaal als een tierelier werkt maar is alleen op recept verkrijgbaar is Inderm.Verder er vanaf blijven aankomen verergert de boel alleen maar.
Quattro heeft wel een punt

Enorm decollete in combinatie met een pushup BH doet ook wonderen. Wat kan jouw date die kin nou schelen...
Oh en de huis tuin en keukenmiddel is weet niet of je een aardappel in huis hebt ,maar die schillen een plakje vanaf snijden En daarmee over de bult gaan.
Ik zou er een plakplaatje op plakken of een smurfenpleister
quote:Lucifer1983 schreef op 07 februari 2011 @ 22:49:

Ik zou er een plakplaatje op plakken of een smurfenpleister Dit is gevoel voor humor.
Azulen pasta! Werkt perfect. Droogt uit, smeer het met een wattestaafje op het plekje bijvoorbeeld voor je gaat slapen. Het is nl groen van kleur. Overdag is het daarom niet zo een succes dus. Na 2 of 3 keer gebruiken is je puist (ontsteking) weg.
quote:Superhuisvrouw schreef op 07 februari 2011 @ 22:48:

Oh en de huis tuin en keukenmiddel is weet niet of je een aardappel in huis hebt ,maar die schillen een plakje vanaf snijden En daarmee over de bult gaan.

Ik moest het echt even twee keer lezen, want ik dacht dat je bedoelde dat ze met een schilmes een plakje van de puist af moest snijden. :puke:

Maarre...in ieder geval zo min mogelijk aan zitten. Dat doe ik namelijk altijd wel (eraan zitten) en dat maakt de situatie er niet beter op. Meestal komt er dan zelfs nog eentje bij, vlak ernaast. Dus niet krabben, duwen, pulken of knijpen.

(terug duwen helpt ook niet, weet ik uit ervaring)
quote:viennas schreef op 07 februari 2011 @ 23:35:

(terug duwen helpt ook niet, weet ik uit ervaring)
Of, als het echt rampzalig is, toch voor die pleister gaan! Een smurfenpleister is dan niet echt nodig, :p maar neem gewoon een zo klein mogelijke gladde, huidskleurige pleister. Dus geen stoffen met stippen op het watje, maar zo'n waterbestendig hansaplast ding. En dan zeg je gewoon dat je kat je heeft gekrabd o.i.d. Of je bent eerlijk en zegt dat daar een walgelijke puist zit, waaraan je hem niet wilt blootstellen. Hoeft hij er in ieder geval niet de hele tijd tegen aan te kijken!

Maar goed, in het allerergste geval zou ik gewoon voor afzeggen gaan en hopen dat die puist een week later totaal verdwenen is...
Ik heb overigens zelf wel eens gezegd dat de kat me had gekrabd en dat het wondje ontstoken was: die dikke, rode, ontstoken plek. Dus.
De datee gaat waarschijnlijk niet meer door, dus ook geen paniek meer over de mega pukkel :(
quote:mimootje schreef op 07 februari 2011 @ 21:41:

bruine eyeliner, dan word het een moedervlek...

Uhm, tandpasta?En voor de 2de date heb je de moedervlek zeker weglaten halen, slimmerd.
hihi, tijdelijke moedervlek nog nooit van gehoord zeker ? ;)
aah waarom niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven