Mode & Beauty alle pijlers

Mega pukkel en een date..

07-02-2011 21:39 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaai!

Ik heb een gigantisch probleem, maar dan ook echt gigantisch.

Donderdag een date met een jongen die naar mijn idee perfect is en dan wil ik er natuurlijk goed uit zien.

En jaa hoor kijk ik net in de spiegel een GIGANTISCHE bult op mijn kin.

Hebben jullie nog snel werkende huis tuin en keuken tips! ?

Hellp!
bruine eyeliner, dan word het een moedervlek...

Uhm, tandpasta?
tandpasta

lekker uitdrogen die hap, dan issie donderdag wel weer geslonken, hoor!
quote:Sprinkling schreef op 07 februari 2011 @ 21:39:

Haaai!

Grapje toch? Gigantisch probleem?

Enige tip die ik heb is: blijf er af! Niet krabben, knijpen. (tenzij er een witte kop op komt natuurlijk) En misschien even langs de ici of iets dergelijks voor een goede cover make-up?
afblijven afblijven afblijven! Tea tree doet wonderen voor mij. De pure olie van de natuurwinkel op een wattenstaafje deppen op de pukkel. Gaat ie enorm snel van rijpen.
Het is nu maandag. AFBLIJVEN!!!!!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Morgen naar de apotheek en benzoylperoxide halen van 2 % of 5%. Een heel klein beetje op deppen (een wit puntje) en laten zitten. Dan droogt hij razendsnel uit.

Tubetje kost een euro of 3/4.

Of een beetje trekzalf erop doen en laten zitten, dan gaat hij sneller rijpen en komt de toelie er van zelf uit. Daarna beetje sudocreme erop. Tegen de roodheid! Werkt voor mij als een tierelier!
Niet aankomen! Vooral niet aankomen!

Vorige week had ik precies hetzelfde (pukkeltechnisch dan, ik ben ruim 9 maanden geleden aan mijn date blijven plakken ) en die pukkel was binnen 3 dagen helemaal weg!

En mocht die pukkel niet weg zijn donderdag. Tandpasta smile!

Dan ziet hij die pukkel niet eens!

Veel plezier!
Garnier heeft iets van een SOS stick, met alcohol, uitdrogend dus! Niks vettigs op smeren.

En koop voor het ergste geval vast een goede camouflage stick. Laat je adviseren want als het te donker of licht is valt het alleen maar meer op. Succes!
Is het trouwens zo'n grote bult, echt onder de huid of een rode plek/pukkel?
Oh ja,

mocht dit nou allemaal niet baten, kijk dan kritisch in de spiegel naar dat ding zonder make up en met make up verdoezeld. Negen van de tien keer is zo'n dikke puist besmeurd met een laag plamuur nog in het oog springender en ranziger dan een klein rood bultje.

Maar NOOIT ik herhaal NOOIT met zo'n witte kop op date gaan!
Ik heb van Vichy Normaderm een camouflerende stick, te koop bij de apotheek. Die kun je dus op je puist smeren. Al heb ik niet het idee, dat de puist daardoor eerder weggaat. Het is echt om te camoufleren.

Verder de reeds genoemde tandpasta een nachtje erop laten zitten.
Date uitstellen!
Washandje nat maken met lekker warm water en die erop doen. Rijpt 'ie sneller van, verweekt de huid en beetje en als 'ie dan rijp is, laat 'ie minder nare wondjes achter.
Er een strik om doen.
quote:papayaatje schreef op 07 februari 2011 @ 21:46:

Maar NOOIT ik herhaal NOOIT met zo'n witte kop op date gaan!

Haha nee precies, dan kan je beter afzeggen.

En op de dag zelf uitknijpen is ook geen optie want je krijgt een rode knoepert en in het ergste geval na een paar uur weer een witte kop..

Je moet hem echt zien uit te drogen! Sos stick ofzo. Goede reacties ook als je googelt!
' Is het trouwens zo'n grote bult, echt onder de huid of een rode plek/pukkel? '

Hij zit nog lekker onderhuids, grom!
quote:papayaatje schreef op 07 februari 2011 @ 21:46:

Oh ja,

mocht dit nou allemaal niet baten, kijk dan kritisch in de spiegel naar dat ding zonder make up en met make up verdoezeld. Negen van de tien keer is zo'n dikke puist besmeurd met een laag plamuur nog in het oog springender en ranziger dan een klein rood bultje.

Maar NOOIT ik herhaal NOOIT met zo'n witte kop op date gaan!Idd dat is echt vies. En dan samen eten en na het slagroomtoetje is de witte kop ineens weg. Ieeekkk.
Dan valt ie straks misschien niet eens op. Mits je niet gaat duwen, trekken en knijpen natuurlijk;)

Ik ben een x naar de Ici Paris geweest toen ik een feestje had waar Hij ook kwam en ik zo'n grote ontdekte ook op m'n kin. Ik kreeg een crème mee van Elizabeth Arden, 8 hour crème o.i.d. Werkte ook heel goed. En een klein tubetje van Lancome dat de rode kleur heel goed maskeerde.
quote:Sprinkling schreef op 07 februari 2011 @ 21:52:

' Is het trouwens zo'n grote bult, echt onder de huid of een rode plek/pukkel? '

Hij zit nog lekker onderhuids, grom!Dan heel dik een klodder masker er op smeren en mee naar bed gaan. Is ie morgen plat of rijp hahah.
Grapje van dat rijp. Meestal is ie na zo een nacht met masker plat... is mijn ervaring
Ik heb zo'n soort uitdrooggel van garnier pure (een sospen) en die werkt bij mij top! En idd, als hij onderhuids is, niet aankomen. (alleen dat spul erop smeren)
die onderhuidse zijn het ergst.

ff niks aan doen nog, misschien trekt ie weg. ik heb zo,n standaard pms bult. t beste is eraf blijven, heeeeeeeeeeel moeilijk, ik leef met je mee.
wij slapen nooit.
quote:Sprinkling schreef op 07 februari 2011 @ 21:39:

Donderdag een date met een jongen die naar mijn idee perfect is en dan wil ik er natuurlijk goed uit zien.

En jaa hoor kijk ik net in de spiegel een GIGANTISCHE bult op mijn kin.

Mannen letten vaak op andere lichaamsdelen, en misschien heeft hij ook wel zoiets......(Was heul lang geleden in een aflevering van The wonder Years ook zo.....:)

Als die date 's-avonds is ziet hij het sowieso niet. En mocht hij er over zeiken moet je hem acuut dumpen.
Etherische tea-treeolie aanbrengen met een wattenstaafje.

En verder er van afblijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven