Mode & Beauty alle pijlers

mijn kleur is weg!

02-02-2013 17:17 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Ik heb vorige week donderdag mijn haren felrood gekleurd met loreal majicontrast 9%.

Ik heb na de eerste keer wassen meteen al een verschil gemerkt in mijn punten. De kleur was al iets minder fel, maar nog steeds mooi.

Heb het nu in totaal 3x gewassen en het werd steeds iets minder maar nog niet storend.

Nou ben ik vanmorgen lekker in bad gegaan zo'n uur half in het water gehangen met mijn haar.

Ik stap uit bad en föhn mijn haar droog en heel me rood is weg uit mijn punten! het is gewoon bruin geworden!

Het ziet er niet uit! en me aanzet is nog wel mooi rood zoals het op het begin eruit zag!

Hoe kan dit?

Heeft iemand ervaring met dit merk?

of überhaupt de kleur rood?
Vandaag is Roooooodddddddd

De kleur van mijn Badwater.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Rood vervaagt heel snel, dus het valt te verwachten. Zeker als je het een half uur laat weken.
quote:Very__Cherry schreef op 02 februari 2013 @ 17:19:

De kleur van mijn Badwater.
quote:Very__Cherry schreef op 02 februari 2013 @ 17:19:

De kleur van mijn Badwater.Subliem! Hahahhaha
I'm not offended by all the dumb blonde jokes because I know I'm not dumb... and I also know that I'm not blonde.
Rood gaat er altijd heul snel uit. Heeft volgens de kapster te maken met de grootte van de pigmenten. Als je speciale shampoo voor gekleurd haar gebruikt, scheelt dat wel, maar een half uur weken is zeg maar niet handig.
lullig maar idd waar rood gaat heel snel uit je haar en behoeft heel veel verzorging.

Als ik in bad ga heb ik een staart bovenop mn hoofd en de losse plukjes speld ik op mn hoofd vast.Mijn haar gaat dus niet in het water.

Ik was 1 x in de week mijn haren met sulfaatvrije shampoo en daarna heb ik een soort kleurversterker die er 10 minuten in moet blijven zitten.

Zo blijft mijn kleur redelijk en ook ik merk dat het er snel uitgaat.

Bij mij blijft het zoizo maar 5 weken echt mooi maar met 3 weken begin ik al uitgroei te krijgen dus moet ik het alweer verfen!
ik weet trouwens niet hoe fel rood haar je had?Maar ik had de kleuring hiervoor heel fel rood en ben overgestapt naar diep donkerrood want dat hele felle rood was na 1 wassing al niet meer heel fel meer en na 4 weken vond ik hem eigenlijk niet mooi meer!
Rood vervaagt sowieso al heel snel. Had je kunnen weten, als je dit niet wilt, kies dan een andere kleur.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Gelukkig vervaagt rood erg snel.
Je haar is beschadigd en poreus bij de punten.
quote:wished- schreef op 02 februari 2013 @ 17:29:

Rood vervaagt sowieso al heel snel. Had je kunnen weten, als je dit niet wilt, kies dan een andere kleur.Hoe had ze dat kunnen weten dan? Ik weet bijvoorbeeld ook niet dat rood sneller vervaagt dan bijvoorbeeld zwart of bruin.
3 keer je haar wassen in een week is bij rood echt funest.
Had je geen azijn in het badwater gedaan?

of was dat met een nieuwe rood shirtje?
quote:geheimtaal schreef op 02 februari 2013 @ 17:42:

[...]

Hoe had ze dat kunnen weten dan? Ik weet bijvoorbeeld ook niet dat rood sneller vervaagt dan bijvoorbeeld zwart of bruin.

Omdat het zo is, en '''bijna '' iedereen weet dat. Felle kleuren vervagen gewoon heel snel. Hoe meer kleur, hoe sneller iets vervaagt. Dat is toch ook zo met kleren? Een roze broek zal sneller vervagen dan een gewone spijkerbroek!

Naja goed, wil je je kleur lang behouden, gebruik dan een speciale--rood shampoo (Van de kapper) en anders andere kleur.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Oh, dit gaat niet over het witte poep topic.
En hoe kan ik de kleur dan wel langer mooi houden?
Ik gebruik btw kleurshampoo van Kerastase
Laat het door de kapper verven. Je uitgroei wordt dan met verf gedaan, de rest met spoeling.

Daardoor beschadigd je haar minder en blijft de kleur veel beter zitten!
Het beste is je haar maar 1 x per week te wassen. Ik red dat ook niet hoor, maar ben wel terug naar 2/3 keer per week i.p.v. om de dag.

En sowieso houdt felrood nou eenmaal slecht, net als paars (daar heb ik veel ervaring mee.... wel een paarse sloop, maar geen paars haar...)
mijn kapper zei dat het kan komen omdat je haar niet meer gezond is, het is gewoon beschadigd.
Wees jezelf....
Rood loopt echt snel terug. Je kan bij de alto winkel/dump potjes kleurspoeling kopen o.a. Van het merk Stargazer. Ze hebben veel soorten rood en kosten maar 7 euro per stuk. Daarmee kan je zo vaak als nodig je kleur bijhouden. Je kan ook de helft van een potje mengen met je shampoo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven