Mini oorringetjes
zondag 27 oktober 2019 om 18:19
Dit is misschien een hele dom vraag maar ik vraag het toch
Zijn mini oorringetjes makelijk om vastmaken/sluiten + los maken
Zit er aan te denken om mini oorringetjes te kopen. Vind die kleinere altijd heel leuk. Maar ben een beetje bang dat ik ze niet vast krijg.
Heb nu alleen hangers en knopjes. Die ik zat ben.
Owja weten jullie nog leuke shops voor goedkope oorbellen?
Zijn mini oorringetjes makelijk om vastmaken/sluiten + los maken
Zit er aan te denken om mini oorringetjes te kopen. Vind die kleinere altijd heel leuk. Maar ben een beetje bang dat ik ze niet vast krijg.
Heb nu alleen hangers en knopjes. Die ik zat ben.
Owja weten jullie nog leuke shops voor goedkope oorbellen?
zondag 27 oktober 2019 om 18:40
Wat voor sluiting hebben die van jou dan? Die van mij moet je dat kleine 'staafje' wat door je oor gaat, in het gaatje in het midden van het ringetje frutten (ringetje is hol).
zondag 27 oktober 2019 om 18:55
Die miniringetjes, dus die strak om je oren zitten?
Dan vraag ik me af welke dan wel makkelijk dichtgaan.
Ik heb ze overigens altijd in.
zondag 27 oktober 2019 om 18:56
zondag 27 oktober 2019 om 19:37
Maar welke bedoel je precies die zo makkelijk dicht klikken?
zondag 27 oktober 2019 om 19:47
zondag 27 oktober 2019 om 20:01
Ik doe ze achterstevoren in (zodat je ze aan de voorkant dicht doet en kan zien wat je doet) en hou dan het stekertje vast met een pincet, anders gaat hij tijdens het frutten steeds weer uit het gaatje.
Ze zitten bij mij alleen in het 2de gaatje. In het eerste gaatje had ik ze ook - maar uit gedaan om andere oorbellen in te doen - en geen zin om weer 'n half uur te frutten..
Ze zitten bij mij alleen in het 2de gaatje. In het eerste gaatje had ik ze ook - maar uit gedaan om andere oorbellen in te doen - en geen zin om weer 'n half uur te frutten..
zondag 27 oktober 2019 om 20:21
Dat is ook een goed ideeBaronTrump schreef: ↑27-10-2019 20:01Ik doe ze achterstevoren in (zodat je ze aan de voorkant dicht doet en kan zien wat je doet) en hou dan het stekertje vast met een pincet, anders gaat hij tijdens het frutten steeds weer uit het gaatje.
Ik wil ze juist in alle gaatjes.
zondag 27 oktober 2019 om 20:26
Dat zijn geen miniringetjes.