Mode & Beauty alle pijlers

Minimizer bh zonder beugel?

02-08-2021 08:17 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn vast wel topics hierover geweest. Maar de zoekfunctie werkt niet echt meer.
Dochter (16) heeft een grote cupmaat en vindt dat niet fijn. Ze heeft maat 70e en draagt liever geen beugelbh. Wat vinden jullie een fijne beugelloze minimizer bh die ook in een kleine omvangsmaat te krijgen is?
Denk dat je beter bij de sport bh's kunt kijken. Ik draag zelf veel van Triumph.
https://eu.triumph.com/bh-s/zonder-beug ... _Caribbean
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ga even langs bij een goede lingeriewinkel en laat haar daar een goede BH, al dan niet met beugel, aanmeten.
Deze misschien?
https://www.lascana.nl/p/1174063004/tri ... 1174073542
Sport BH. Ik heb dezelfde maat als je dochter. Al die ‘gewone’ beugelloze minimizers maken er pannenkoeken van (waardoor je van opzij gezien voor 50% uit tiet lijkt te bestaan) of maakt er een zeer in het oog springende ‘vorm’ van. Met name die zogenaamde longline bustiers.

Daarnaast hebben sport BH’s vaak wat keuze in kleuren, voor een jonge meid denk ik wat fijner met kleding.

PS: die ‘Ah bar’ dingen passen alvorens te kopen. Ik heb er nog nooit eentje gevonden die niet juist de nadruk legt op de voorgevel
Bedankt voor de reacties! Sportbeha staat genoteerd!

Lingeriewinkel moet ik haar echt meesleuren denk ik. Dun bezaaid hier qua lingeriewinkels, alleen de livera en de Hunkemöller. Al geweest maar niets kunnen vinden.

Het liefst zou ze een binder dragen maar dat is niet gezond las ik. Dus ik ben op zoek naar een tussenweg
Ik heb een vergelijkbare maat als jouw dochter en een sportbh scheelt vaak al veel. Bij mijn oude t-shirtbh's viel het nog wel mee, maar bij de modellen die je nu veel hebt, krijg ik toch een enorm decoloté. Dacht altijd dat het de bedoeling was van een t-shirtbh dat ze juist niet zo opvielen...

Bij een sportbh met padding/stevige cups heb ik trouwens hetzelfde probleem. Maar zonder dan lijken ze echt 2 maten kleiner.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
kroepoekudang schreef:
02-08-2021 09:13
Bedankt voor de reacties! Sportbeha staat genoteerd!

Lingeriewinkel moet ik haar echt meesleuren denk ik. Dun bezaaid hier qua lingeriewinkels, alleen de livera en de Hunkemöller. Al geweest maar niets kunnen vinden.

Het liefst zou ze een binder dragen maar dat is niet gezond las ik. Dus ik ben op zoek naar een tussenweg
Probeer een échte lingeriezaak te vinden, zo eentje waar de werknemers maar één keer hoeven te kijken en meteen je maat weten. ;-D Hunkemöller beweerde dat ik cupmaat D had, ik bleek E/F te hebben. Zelf ben ik fan van PrimaDonna bh's!
¡Apagando las luces!
Hunkemöller en zo hoeven heus niet slecht te zijn. Ik heb pas de juiste maat sinds ik daar ben geweest.

Nadeel van dat jouw dochter ook een E heeft, is dat je dan ook ineens allerlei bredere bandjes en sluitingen krijgt. Vind ik nog steeds idioot aangezien een vriendin van mij in volume grotere borsten heeft, maar slechts een C-cup.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik heb juist in een sportbh 1 grote tiet. Ik ben heel blij met de beugelloze van de Anita.
Mijn vriendin heeft iets van de HEMA wat bij haar goed zit, bij mij verdwijnen daarmee de borsten richting de oksels.
Ga met haar een dagje naar amsetrdam en dan naar Betty s books. Of laat haar met een vriendin gaan. En de maat zal nog veranderen tijdens haar leven. Nu al goeie by smet juiste ondersteuning zijn echt nodig. Ik wou dat ik dat vroeger had gedaan. En met de juiste amst zit een beugel prima en staan je kleren ook veel mooier
En books is boops
Vlaginvaas schreef:
02-08-2021 10:38
En books is boops

Nee de rest leest lekker
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Vlaginvaas schreef:
02-08-2021 10:38
Ga met haar een dagje naar amsetrdam en dan naar Betty s books. Of laat haar met een vriendin gaan. En de maat zal nog veranderen tijdens haar leven. Nu al goeie by smet juiste ondersteuning zijn echt nodig. Ik wou dat ik dat vroeger had gedaan. En met de juiste amst zit een beugel prima en staan je kleren ook veel mooier
Borsten hebben niet perse ondersteuning nodig. Een goede bh is wel fijn om geen last van ze te hebben tijdens activiteiten. Zonder bh hardlopen vind ik niet te doen. En deels is het omdat het gewoon niet maatschappelijk geaccepteerd is om geen bh te dragen, omdat borsten vooral sexy zijn. O ja, en om voldoen aan het plaatje van pronte borsten.

Maar borsten zullen altijd wel wat gaan verzakken, net zo als de rest van je lijf. De meeste vrouwen dragen toch een bh, dus wie ziet het en wie heeft er last van? Als je dat echt niet wilt en ze zo lang mogelijk stevig willen hebben, dan zijn er bepaalde zaken die je beter niet kunt doen. Zoals zwanger worden of varieren van gewicht. En natuurlijk mazzel en misschien cosmetische hulp.
Prima Donna heeft mooie bh s inderdaad. Maar ze is jongensachtig en vindt het stom dat ze überhaupt borsten heeft (en dan ook nog deze maat) Dus mooie bh’s zijn niet echt haar ding. En shoppen ook niet in mooie lingeriewinkels ook niet helaas.
Vandaar de minimizer bh’s of sportbehas als milder alternatief voor een binder.
MarindaH schreef:
02-08-2021 11:14
Nee de rest leest lekker
Ik kom er wel uit hoor
dianaf schreef:
02-08-2021 11:51
Borsten hebben niet perse ondersteuning nodig. Een goede bh is wel fijn om geen last van ze te hebben tijdens activiteiten. Zonder bh hardlopen vind ik niet te doen. En deels is het omdat het gewoon niet maatschappelijk geaccepteerd is om geen bh te dragen, omdat borsten vooral sexy zijn. O ja, en om voldoen aan het plaatje van pronte borsten.

Maar borsten zullen altijd wel wat gaan verzakken, net zo als de rest van je lijf. De meeste vrouwen dragen toch een bh, dus wie ziet het en wie heeft er last van? Als je dat echt niet wilt en ze zo lang mogelijk stevig willen hebben, dan zijn er bepaalde zaken die je beter niet kunt doen. Zoals zwanger worden of varieren van gewicht. En natuurlijk mazzel en misschien cosmetische hulp.
De enigen die geen BH dragen niet maatschappelijk geaccepteerd vinden zijn sexe-genoten, vrouwen.

Het is iets dat vrouwen elkaar wijs maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven