Mode & Beauty alle pijlers

Mint en Berry

06-06-2011 12:24 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een leuk jurkje voor een bruiloft en kwam op Zalando Het Jurkje tegen, eentje van Mint&Berry. Nog nooit van dat merk gehoord en ik heb er even op gegoogled, maar volgens mij zijn er geen verkooppunten in Nederland. Klopt dat of weet iemand een winkel waar ze M&B verkopen?

Zo nee, hoe vallen de maten uit van M&B? Meestal heb ik maat 40/42, is een L dan groot genoeg?
weet je zeker dat het zo heet? mint en berry is namelijk een cosmetica product
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Als het te klein is, dan ruil je het toch, zalando heeft 100 dagen retourrecht..
Mint & Berry, fris en jong. Dit jonge Berlijnse designerduo combineert de Berlijnse modescène met frisse ongecompliceerde kleding voor de zelfbewuste jonge vrouw die weet waar zij staat. Het hoofdthema van Mint & Berry is geïnspireerd op minimalistische Scandinavische modellen en Berlijnse vintagestijl: hierdoor stralen de creatieve collecties verschillende tegengestelde invloeden uit. Dit allemaal met een verrassend resultaat: de ontwerpen zijn casual en modern, erg inspirerend en met oog voor detail.
quote:Cookieholic schreef op 06 juni 2011 @ 12:57:

Als het te klein is, dan ruil je het toch, zalando heeft 100 dagen retourrecht..Probleem is dat de bruiloft al over een paar dagen is.. Misschien maar twee maten bestellen, dan zit de goede er vast tussen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven