Mode & Beauty alle pijlers

Mode advies nodig :)

25-05-2015 02:52 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Binnenkort heb ik een bruiloft en ik zit met een probleem. Ik kom er maar niet uit welke kleur en soort schoenen ik onder de jurk moet dragen.

Zou iemand me misschien kunnen helpen? Ik ben zelf niet zo modebewust.

Het gaat om deze jurk: http://i60.tinypic.com/110w4kw.jpg

Ik kan niet zo goed op hoge hakken lopen en heb ook niet heel veel budget. Onder de jurk wil ik graag een huidskleurige panty aandoen.

Alvast heel erg bedankt.
quote:gboss schreef op 25 mei 2015 @ 03:29:

[...]

Ja daar heb je helemaal gelijk in Ik was nu meer in deze richting aan het denken: http://www.bonprix.nl/pro ... 945/?bundle=8341998#imageVind het een leuke jurk! Zou de taupe nemen, en dan fellere schoenen/handtas.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:shifty schreef op 25 mei 2015 @ 03:30:

ach .. met een goeie decolleté kijkt niemand meer naar je schoenen toch .. ik zeg : probleem opgelost.Hahaha
Ik zou voor sandalen of ballerina's gaan bij de jurk.

En wat is er mis met zwarte schoenen / sandalen erbij te dragen of dat de jurk zwart is?

Ik zie er echt geen probleem in.

(Ik draag zelf ook veel zwart. Ik sta nu éénmaal niet met knalkleuren. En pastel-toestanden vind ik vreselijk.)
quote:gboss schreef op 25 mei 2015 @ 03:29:

[...]

Maar dan niet de zwarte.Ik vind hem erg mooi, maar niet iedereen kan dit dragen. Je moet er echt de benen voor hebben.
quote:Mietrot schreef op 25 mei 2015 @ 03:34:

En wat is er mis met zwarte schoenen / sandalen erbij te dragen of dat de jurk zwart is?

(Ik draag zelf ook veel zwart. Ik sta nu éénmaal niet met knalkleuren. En pastel-toestanden vind ik vreselijk.)Zwart is ook prima, maar krijg het idee dat to zich met deze kleur eerder onzichtbaar wil maken dan zichtbaar.
quote:Mietrot schreef op 25 mei 2015 @ 03:34:

(Ik draag zelf ook veel zwart. Ik sta nu éénmaal niet met knalkleuren. En pastel-toestanden vind ik vreselijk.)Ik vind het inderdaad ook altijd heel lastig. Ben snel geneigd om maar zwart te pakken altijd
Veel succes! Ik vind dit ook een (willekeurig van Google geplukt) voorbeeld dat een jurk in grotere maat niet altijd saai of effen hoeft te zijn. Waarschijnlijk is dit een lelijk stofje, maar even voor het idee.

http://www.bonprix.nl/pro ... 703/?bundle=8369927#image

Ik hoop dat je iets vindt waar je je goed in voelt. Als je zelfvertrouwen uitstraalt, ben je mooi ongeacht je maat.
quote:ana_isabel schreef op 25 mei 2015 @ 03:35:

[...]

Zwart is ook prima, maar krijg het idee dat to zich met deze kleur eerder onzichtbaar wil maken dan zichtbaar.Daar zit wel een kern van waarheid in
quote:Hoenuverder75 schreef op 25 mei 2015 @ 03:36:

Veel succes! Ik vind dit ook een (willekeurig van Google geplukt) voorbeeld dat een jurk in grotere maat niet altijd saai of effen hoeft te zijn. Waarschijnlijk is dit een lelijk stofje, maar even voor het idee.

http://www.bonprix.nl/pro ... 703/?bundle=8369927#image

Ik hoop dat je iets vindt waar je je goed in voelt. Als je zelfvertrouwen uitstraalt, ben je mooi ongeacht je maat.Ik vind hem leuk! Het model draagt hem ook met plezier en dan straal je inderdaad.
quote:gboss schreef op 25 mei 2015 @ 03:37:

[...]

Daar zit wel een kern van waarheid in Niet meer doen! Zoals eerder is aangegeven(met andere woorden welliswaar) JIJ draagt de kleding, niet andersom. Als jij straalt, kun je zoveel meer hebben dan zwart.
Ik zou persoonlijk zwarte/nude hakken eronder doen, maar je geeft zelf aan daar niet op te kunnen lopen, dus dan zou ik chique ballerina's doen of een chique sandaal in zwart/nude!

En dan een mooie kleine zwarte clutch of klein schoudertasje.

Veel plezier alvast!

O ja, en nier veel die chunkie sieraden erbij lijkt mij, er zit al genoeg opvallende stukken in het jurkje, dan valt het in het niets.
Ik zit mobiel te forummen en er flitsen steeds bonprix reclames langs van jurken. Niks voor jou? Die 2 die ik steeds zie opduiken, zijn erg leuk.
quote:ana_isabel schreef op 25 mei 2015 @ 03:41:

[...]

Niet meer doen! Zoals eerder is aangegeven(met andere woorden welliswaar) JIJ draagt de kleding, niet andersom. Als jij straalt, kun je zoveel meer hebben dan zwart.Dank je wel. Dat is heel lief. Ik ga nog eens een nachtje erover slapen en morgen weer verder zoeken met een kop koffie
quote:ana_isabel schreef op 25 mei 2015 @ 03:43:

Ik zit mobiel te forummen en er flitsen steeds bonprix reclames langs van jurken. Niks voor jou? Die 2 die ik steeds zie opduiken, zijn erg leuk.Normaal word ik dood gegooid met reclame, maar nu krijg ik ze niet te zien alleen een reclame van Lays. Dat kan ik beter laten hahaha
quote:Lipsticklover schreef op 25 mei 2015 @ 03:42:

Ik zou persoonlijk zwarte/nude hakken eronder doen, maar je geeft zelf aan daar niet op te kunnen lopen, dus dan zou ik chique ballerina's doen of een chique sandaal in zwart/nude!

En dan een mooie kleine zwarte clutch of klein schoudertasje.

Veel plezier alvast!Dank je wel voor je advies! Ik neem het allemaal mee
quote:gboss schreef op 25 mei 2015 @ 03:43:

[...]

Dank je wel. Dat is heel lief. Ik ga nog eens een nachtje erover slapen en morgen weer verder zoeken met een kop koffie

Heel verstandig

slaap lekker voor straks (ik stort inmiddels ook in..) en succes met je zoektocht! En laten weten he!😉
quote:gboss schreef op 25 mei 2015 @ 03:45:

[...]

Normaal word ik dood gegooid met reclame, maar nu krijg ik ze niet te zien alleen een reclame van Lays. Dat kan ik beter laten hahaha

anders morgen op de site kijken.
O, ik had het bericht gewijzigd, weet niet of je het gelezen hebt? Zou persoonlijk trouwens ook geen huidkleurige panty doen, maar doorschijnende zwarte dan voor als je het licht wilt houden.
quote:Lipsticklover schreef op 25 mei 2015 @ 03:52:

O, ik had het bericht gewijzigd, weet niet of je het gelezen hebt? Zou persoonlijk trouwens ook geen huidkleurige panty doen, maar doorschijnende zwarte dan voor als je het licht wilt houden.Ik had het inderdaad nog niet gezien. Dank je wel voor de tips
Gboss wat is je maat? Ik heb zelf maat 46-48 en jurken in alle kleuren van de regenboog en allerlei stijlen. Bonprix raad ik trouwens af. Soms zit er iets goeds tussen, maar de kwaliteit is ook vaak erg matig.

En hoeveel wil je max uitgeven?
I choose happy!
Ik heb maat 48/50 en draag het liefst een nauwsluitende jurk met correctie ondergoed. Daardoor lijkt je lijf wat minder blubberig. Voor een bruiloft in juni heb ik deze http://topvintage.nl/nl/v ... lace-bodice-dress-in-navy gekocht. alleen heb ik de jurk bij asos gekocht, die hebben een prachtige grote maten lijn die heel betaalbaar is. Als je niet tevreden bent jan je de jurken gewoon retourneren.
leef, geniet en eet!
Ik zou niet met een grote maat voor lichte zachte kleuren gaan, in ieder geval niet een hele outfit.

Maar donkerblauw met een licht zachte blouse wel.

Of een lichter jurkje met een wat donkere omslagdoek/vestje/jasje.

Kijk eens bij Asos Curve:

http://www.asos.com/women ... ory.aspx?cid=9577&via=top
Zijn er kleuren die je graag of juist absoluut niet wil dragen?

Maat? Budget? Dan kunnen wij helpen zoeken. Hier een aantal voorbeelden, misschien zit er iets voor je tussen.

Zwarte jurk kan best mits je het combineert met kleur. En dat hoeft niet meteen een KNAL kleur te wezen. Maar bijvoorbeeld een mooi zomer's pastelkleuren vestje.

Bijvoorbeeld;

Ik had laats een feestje. Had een zwart basic jurkje aan. Met een vrij aanwezige gouden ketting. Had er een zachtroze vestje op, zo'n basic vestje van de Hema voor ¤10.- en schoenen met een print.

Leuke sandalen kunnen prima, niet van die ze lopen zo lekker ecco sandalen.

Doen waar JIJ je fijn bij voelt meid! Niet iets gaan dragen omdat anderen het mooi vinden.
Ik vind de jurk uit de op prima kunnen. Als kleur zou ik er een knalkleur zoals fuchsia bij doen. Mooi sandaaltje en tas in die kleur, eventueel nog een omslagdoek en een bloem voor in je haar. Hoeft niet precies dezelfde kleur fuchsia te zijn, beetje ton sur ton kan ook je zou eens op www.bouffante.nl kunnen kijken voor een tas en pashmina oid. En er zijn ook panty's met een open teen te koop. Kan je toch sandaaltjes aan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven