Mode & Beauty alle pijlers

Mode & Beauty kletstopic

18-11-2012 11:05 1023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben je geïnteresseerd in mode en beauty en ben je ( bijna) dagelijks te vinden op deze pijler kom dan gezellig mee kletsen!
Ooh, dat is ook een heel leuke outfit Cosima!
Heb een gratis Newcastle cruise gewonnen bij zalando... Nog fashionista's hier die mee willen? Ik weet niet goed of ik zal gaan ( in mn eentje)
Wow missd dat klinkt geweldig! Waarom zou je niet gaan? Alleen lijkt mij inderdaad een beetje eng maar je maakt zeker tijdens de cruise kennis met andere leuke dames. Kan je niet jouw zus, schoonzus, moeder of een vriendin vragen om mee te gaan? Ik zou zo n kans niet zomaar voorbij gaan. Hoelang duurt de cruise? Ik bedenk me dat ik nog nooit in mijn leven iets heb gewonnen, echt nooit . Dus ga alsjeblieft en geniet er lekker van !
Ik ben op zoek naar een goede lipstick. Eentje die lang blijft, minimaal 8 uur maar die geen 'verf' gevoel geeft, en de lippen niet afdroogt. Iemand tips?
Lorenne ik heb helaas geen tips. Het is een hele opgave om een goede lipstick te vinden die lang blijft zitten maar niet uitdrogend is. Die 'lipstains' vind ik vaak zo droog en gewone lipstick vervaagt redelijk snel weer. Ik zou ook graag een keer een mooie matte lipstick willen hebben. Tips zijn welkom
Ik doe lippotlood als matte lipstick. Soms nog wat vaseline er overheen. Vervaagt iets geleidelijker en makkelijk bij te werken.

Als je de cruise alleen reist kom je idd in een 4 persoons hut ket andere alleenreizende dames. Lijkt me ook wel spannend. Je weet nooit wat voor interessante mensen je ontmoet misschien moet ik het maar gewoon doen (naar ik héb al zoveel geshopt de laatste tijd!)
quote:missdaisyduke schreef op 15 februari 2013 @ 10:48:

Heb een gratis Newcastle cruise gewonnen bij zalando... Nog fashionista's hier die mee willen? Ik weet niet goed of ik zal gaan ( in mn eentje)Ja dat klinkt leuk he. Je moet vooral gaan als je het hebt gewonnen, maar feitelijk is het gewoon de overtocht heen en terug, die je normaal op de koop toe neemt. En nu met een paar uur aan de overkant. Ze hebben gewoon lege plekken. O en het eten is schreeuwend duur op de boot, dus neem ook zelf wat mee.
quote:missdaisyduke schreef op 15 februari 2013 @ 22:49:

Ik doe lippotlood als matte lipstick. Soms nog wat vaseline er overheen. Vervaagt iets geleidelijker en makkelijk bij te werken.

Als je de cruise alleen reist kom je idd in een 4 persoons hut ket andere alleenreizende dames. Lijkt me ook wel spannend. Je weet nooit wat voor interessante mensen je ontmoet misschien moet ik het maar gewoon doen (naar ik héb al zoveel geshopt de laatste tijd!)

Dan zou ik toch met iemand proberen te gaan, want die hutten zijn ieniemienie. Ooit het toilet op een vliegtuig meegemaakt? Zo groot is de douche. Die wil je niet met een vreemde delen, laat staan 3.

Sorry, ik wil je pret niet bederven, maar die dingen klinken echt leuker dan ze zijn. En je kan maar beter voorbereid zijn...
Ik heb nog nooit gehoord van de cruise van Newcastle dus ik kan er niets zinnigs over zeggen

Leuke truien van Vila :

quote:lilyofthevalley schreef op 16 februari 2013 @ 08:51:

[...]

Dan zou ik toch met iemand proberen te gaan, want die hutten zijn ieniemienie. Ooit het toilet op een vliegtuig meegemaakt? Zo groot is de douche. Die wil je niet met een vreemde delen, laat staan 3.

Sorry, ik wil je pret niet bederven, maar die dingen klinken echt leuker dan ze zijn. En je kan maar beter voorbereid zijn...

Hmm Lily, ik twijfelde nog maar dit klinkt idd niet erg aanlokkelijk. Ik zag dat je inderdaad het eten zelf moet kopen daar, en om nu puur en alleen met de boot mee op en neer naar Engeland te gaan dat vind ik niet zo spannend op zich.

Nou ik denk dat ik er maar van af zie. Ik zet m wel op het weggeeftopic. Wie weet is er iemand anders blij mee.
leuke trui Cosima maar ik zie alleen de bovenste?
Missd jammer dat je toch niet gaat. Maar super lief dat je het aanbiedt op de weggeeftopic, wellicht maak je iemand anders super blij mee. Ik dacht dat er ook shopgeld inbegrepen zou zijn of iets van korting...hoe heb je dat gewonnen? Door iets te kopen op Zalando?
Ja, er zat een briefje in de doos met de mededeling dat ik 1 van de 500 gelukkigen was. Schreeuw van geluk! haha.

De laarzen zaten trouwens ook in de doos. Heb beide paren teruggestuurd: Net te groot. De mooie van Caprice waren er plotseling weer in 37,5 dus die gauw besteld. Hopelijk passen die dan wel. De rode laarzen met studs aan de zijkant waren eigenlijk heel mooi van kleur maar ik vond ze toch enigzins cheap ogen. Vooral erg leuk voor 's avonds als er niet te goed licht is

Maar die heb ik niet opnieuw besteld.

Het triumph jurkje heb ik gehouden want dat past perfect!
Dit spul blijft trouwens ook redelijk lang zitten en het is niet zo droog:

echt een stift om je lippen mee in te kleuren. Ik heb er ook eentje van max factor maar die van NYC (kruidvat) blijft langer mooi. Het geeft niet hetzelfde effect als een lipstick vind ik maar geeft net wat meer kleur aan je lippen.
oh die ga ik eens proberen, Blusher! ik had ze laatst al gezien maar wist niet goed wat ik ervan zou denken.. maar wat jij zegt klinkt wel goed!
Ik ben webshop van de H&M aan het bekijken. Redelijk veel kleding met een print (panter) en bij de Divided collectie veel skull-prints.

Een print kan wat ordinair zijn vind ik maar bij dit shirtje dan weer niet:

Dit truitje vind ik dan wel weer 'gevaarlijker'. Het kan bij sommige types wel leuk zijn als ze het goed combineren (niet teveel sieraden, geen hele hoge hakken) maar dit truitje vind ik minder mooi dan het eerste, jullie?

Broeken hebben ze echt in alle soorten.

Grafisch-achtige? prints.... niet mijn ding:

Deze zit vast heerlijk. Beetje joggingbroek model maar dan net anders.

M'n verfspetter-broek had ik helemaal niet weg moeten gooien! Het hangt nu in de winkel bij H&M!

Oeh ik ga dat NYC lipspul ook proberen!
quote:Blusher schreef op 16 februari 2013 @ 15:04:

Ik ben webshop van de H&M aan het bekijken. Redelijk veel kleding met een print (panter) en bij de Divided collectie veel skull-prints.

Wat vinden jullie van skulls voor een niet-tiener? In mijn ogen heeft het iets heel kinderlijks namelijk.
Ik ben ook niet van de skulls, wel erg van de panters en ik vind het eerste plaatje van de H&M leuk !
@ Blusher ik heb nog helemaal niets van NYC maar ik zal zekker de stift proberen. Ruikt het lekker? Ik vind het erg belangrijk voor een lippenstift. Ik zit altijd in de winkel aan de ( sample) lippenstiften te ruiken, pas daarna kies ik de kleur @ lolitablue ik vind skulls echt verschrikkelijk en eng maar ik ben ook geen type voor. Ik zou ze ook niet dragen. En te oud tja dat is een ruim begrip. Mijn collega is allang geen tiener meer (bijna 40) en zij draagt ze wel, niet op het werk maar gewoon in haar vrije tijd. Maar ze passen ook bij haar stoere kleding stijl dus bij haar vind ik skulls best leuk staan.
Ik ben heel even langs de kringloop geweest, ik was er in de buurt. Helaas haden ze niet veel leuke dingen, ik heb wel een goudachtige paar oorbellen met steentjes voor 4 euro. Ik zag pas thuis dat ze van Monet zijn . Mijn man vond ze ouderwets maar ik vind ze super. Nog twee paar kleine oorbellen voor 1,50 per stuk en een ketting met een lief hangertje voor 3 euro. En een riempje voor 90 cents. Ik ben er blij mee
Vraagje aan jullie..

http://www.a-n-a.com/shop ... alcazar_041158-1270_a.jpg

Plaatje plakken lukt helaas niet, maar ik heb een jurkje met deze print. Korter, andere mouwen en een zwarte rand onder, maar ik wil graag weten wat voor panty ik hieronder zou moeten doen? Wil een paar mooi gekleurde hakken onder doen, maar verder?? Zwart?
Goudvis als je de ' panty deskundige' moet geloven, mag je geen zwarte panty met gekleurde schoenen. Ook huidskleurpanty's zijn oomachtig/ ouderwets en glimmende panty's zijn ordinair. Welke panty's mogen dan wel?

Trek maar gewoon aan wat je mooi vindt, zou ik zeggen. Ik zou dragen onder dat jurkje een 60/80 den zwarte/ antraciet panty. Het is tenslotte nog winter. En ik zou de rest van de outfit rustig houden, het jurkje is opvallend genoeg
Lorenne.. hahaha.. daarom vraag ik het hier ook. Ik wil hem nu niet dragen hoor, maar waarschijnlijk in mei (bruiloft).
Goudvis, in mei gewon met een dunne huidskleur panty dan heb je ook geen zongebruinde benen nodig en toch ietsje warmer. Vergeet vooral niet 1 of 2 reserve pantys mee te nemen in je tas! En veel plezier

De h&m ziet er best leuk uit. Ik keek vorige week en zag niet echt iets. Misschien toch niet goed gekeken dus

Je oorbellen klinken erg leuk_ lorenne!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven