Mode & Beauty alle pijlers

Mode & Beauty kletstopic

18-11-2012 11:05 1023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben je geïnteresseerd in mode en beauty en ben je ( bijna) dagelijks te vinden op deze pijler kom dan gezellig mee kletsen!
We zitten al op 100 reacties, op naar 1000! ik ben nu echt weg
Ah joh die taalagenten gewoon laten voor zover het is. Werkse!

ik ga nu naar de kapper om het korter te laten knippen.. Ben benieuwd loop al maanden lang steeds voorbij en als het dan druk is loop ik door omdat ik niet tegen wachten kan. Ik moet gelijk aan de beurt zijn of de eerstvolgende want anders ga ik stressen en doen en ga ik alsnog weg

Fingers crossed! blij als het voorbij is, ik haat het altijd! maar is nu zo lang geleden dus het moet !
Heee!

Ik ben gegaan, mijn eigen standpunt vol gehouden (Gelukkig!). Ze wou het eigenlijk niet korter knippen, jaaaa ikke wel dacht ik. Ik doe het gewoon, het groeit wel aan!

Bij haar minder snel zei ze , maar goed. Het leven draait om risico's maken en ik ben er trots op!

Nu vanmiddag naar de winkels toe op zoek naar een mooie lichtbruine as kleur verf, hier kon ik niets vinden behalve zeer licht asblond.. En zo licht wil ik het niet hebben
Ik heb ook iets van 20 nagellakjes. Voorheen lakte ik amper mijn nagels omdat het zo lang duurde voordat het gedroogt was, en als het eindelijk droog was (naar mijn idee) dan had ik er binnen no time een deukje in, frustrerend! Nu gebruik ik de Seche Vite topcoat en die vind ik heerlijk!
Zo'n onderzin kun je bij de instellingen toevoegen (heet een motto).
quote:Jirelle schreef op 22 november 2012 @ 13:47:

Zo'n onderzin kun je bij de instellingen toevoegen (heet een motto).ja dat dacht ik dus ook heb het ingevoerd bij profiel - motto max 100 tekens. maar als nog zie ik het hier niet staan
leuk van je haar, Cookie! goed dat je voet bij stuk hebt gehouden ook, die kapsters doen veel te erg hun best om hun eigen zin door te drijven!!!

Je kunt (als je het juiste kleurnummer weet, of niet vies bent van een risicootje - zoals je zelf zegt ben je dat niet dus... ) ook je kleurproducten bestellen op haarimport.nl dat scheelt redelijk wat met in de kapperszaak en kappersgroothandel. vanaf 25,- zijn de verzendkosten ook gratis. ik bestel daar ook altijd m'n wenkbrauwverf en heb er een tijdje shampoo e.d. gehad, maar ben nu toch weer aan het kijken voor goedkopere shampoovarianten. Syoss conditioner inmiddels ook in huis, benieuwd of het wat is.

Verder heb ik nieuwe huidverzorging gekocht; bij De Tuinen stond het complete Therme-assortiment voor minder dan de helft, en ja toen kon ik me niet meer inhouden Ik hoop echt dat deze lijn het goed doet op mijn huid want ik heb het volgende gekocht:

Cell energy Night repair & Day cream, Power Face serum (anti-rimpel - voor het eerst in mn leven!!), Eye contour cream (nooit eerder gebruikt maar ik mocht wel wat extra's na het goede nieuws van m'n studiebeurs), Cleansing milk en lotion, en een Body Serum waar je súúúper zacht van wordt. Dit alles voor 39 euro!

Ben helemaal happy, zelfs in staat om m'n make-up er af te halen en opnieuw te gaan doen, nu met de nieuwe crèmes eronder. Maar met het oog op tijdsverlies moet ik toch maar even geduld hebben tot vanavond & morgenochtend.

Eigenlijk moet ik nog ontzettend veel lezen & bestuderen voor de tentamens die over 3 weken starten, maar ik kan me er maar moeilijk toe zetten de laatste tijd. Heb ook nog eens hoofdpijn vandaag en dan valt het al helemaal niet mee om jezelf met je neus in de boeken te dwingen.

Normaal vind ik de zon wel fijn maar vandaag ben ik voor een zonnebril en/ of gordijnen dicht - wat ik nu dus ook maar ga doen.

Hopelijk dan straks op tijd fit voor college.

Fijne dag nog allemaal!
Ja inderdaad! Ja ben echt blij dat ik er meer af heb gehaald. Gewoon hoe ik het zelf van te voren al had bedacht

Kleurnummers is dat niet bij elk merk anders ? Ik ga het ontkleuren en dan moet er een astint (liefst lichtbruin of donkerblond) er over heen. Ik ga eens kijken op die site, dankje!

Ben benieuwd, ik kreeg er korsten van :(

Body serum waar je zacht van word? Hmm wat voor iets. Mijn huid is altijd mega droog, ondanks scrubben af en toe!

Jij ook een fijne dag!
Een domme vraag misschien, bij verven word er wel eens gezegd , pak de dubbele hoeveelheid / 2 pakjes. Kan dat met ontkleuring ook of moet je het eerst ontkleuren, en dan daarna nog een keer als het niet licht genoeg is?
quote:Cookie-Dough schreef op 22 november 2012 @ 14:12:

Ja inderdaad! Ja ben echt blij dat ik er meer af heb gehaald. Gewoon hoe ik het zelf van te voren al had bedacht

Kleurnummers is dat niet bij elk merk anders ? Ik ga het ontkleuren en dan moet er een astint (liefst lichtbruin of donkerblond) er over heen. Ik ga eens kijken op die site, dankje!

Ik verf altijd met Majirel, voor jou is de 7/1 misschien iets? Middenblond as. Ander 7/23, middenblond parelmoer goud kan ook erg mooi zijn. Ligt ook een beetje aan hoe je ontkleuring uitpakt.

Zorg vooral dat je een goed herstellend product in huis hebt voor erna, want ontkleuren en verven vindt je haar niet echt fijn. toen ik nog echt ontkleurde gebruikte ik altijd de L'oreal absolut repair (gele pot - masker) en conditioner en die werkt echt heel goed.

Ben benieuwd, ik kreeg er korsten van :(

waarvan??> - schrikt zich een hoedje!!

Body serum waar je zacht van word? Hmm wat voor iets. Mijn huid is altijd mega droog, ondanks scrubben af en toe!

Zen white Lotus Body Serum heet het. Voor extra droge huid is Vaseline Moisture Lock bodylotion ook heel erg fijn en goed.

Jij ook een fijne dag!
quote:Cookie-Dough schreef op 22 november 2012 @ 14:41:

Een domme vraag misschien, bij verven word er wel eens gezegd , pak de dubbele hoeveelheid / 2 pakjes. Kan dat met ontkleuring ook of moet je het eerst ontkleuren, en dan daarna nog een keer als het niet licht genoeg is?

2 pakjes heb je alleen nodig als je haar zo lang is dat je het met 1 pakje niet redt

wat heb je nu voor ontkleurspul gehaald dan?
Daisy: Dat kun je toch alleen bij de kapper halen? Hier de kapper in het dorp heeft alleen wella, en die vind ik niet zo fijn.

En daar verkopen ze alleen de shampoo spulletjes.

Nou nu is het niet meer zo lang Kan alleen een inimini baby staartje in doen haha. Voorheen had ik altijd 1 pakje en toen werd het alleen feloranje en niet echt licht :P Behalve de uitgroei dan. Nu is het minder haar en werkt het hopelijk beter
Jeetje wat ben ik allemaal aan het doen zeg Hak op de tak!

Garnier ontkleurder heb ik
je koopt je verf dus bij drogist? Eerlijk gezegd.. weet ik daar geen ruk van want ik haal het óf bij de kappersgroothandel of bestel het online.

Kappersgroothandel is overigens(hoewel je misschien dacht van niet, maar toch écht wel) ook gewoon toegankelijk voor particulieren en tegenwoordig zitten er meerdere in elke stad en groter dorp. Weet niet waar je woont (ongeveer) / of er bij jou 1 zit? producten niet bij de kapper kopen joh, veel te duur!!!

Hooguit gratis monsters vragen (en het later online bestellen haha)

Baby staartje, nice! dan is er echt wel veel af! Voelt niet gek zo ineens 'tjok' haar weg???
quote:Cookie-Dough schreef op 22 november 2012 @ 14:54:

Jeetje wat ben ik allemaal aan het doen zeg Hak op de tak!

Garnier ontkleurder heb ikGeen ervaring mee :( sorry! Voor de zekerheid 2 pakjes in huis hebben? zilvershampoo om het gele eruit t ewassen?
Ja Eerlijk gezegd wist ik niet dat je het ook online kan bestellen die kappersproducten. Ik beslis liever zelf , dan bij een kapper, die me toch proberen om te praten. Dan weet ik dat voor de volgende keer Welke site was dat ook al weer, ik weet dat ik er net een gelezen had, maar kon hem steeds niet terug vinden

Dan doe ik het hierna liever op die manier is toch iets fijner voor mijn haar en kan ik voor alsnog zelf met mijn haar aan de slag en is het ietsjes minder schadelijk

jaaa, het voelt echt apart aan normaal kon het gemakkelijk in een staart nu maar klein beetje. Al vind ik het ook wel leuk zo kort een keer.
quote:missdaisyduke schreef op 22 november 2012 @ 14:59:

[...]

Geen ervaring mee :( sorry! Voor de zekerheid 2 pakjes in huis hebben? zilvershampoo om het gele eruit t ewassen?

Geeft niets , ik ben zo gek bezig om van ene topic naar het andere te switchen!

Ik heb 2 pakjes in huis, en ga ook 2 pakjes verf halen. En zilvershampoo had ik al in huis! Ik zal laten weten hoe het uitpakt
Haarimport.nl

Wat doe je hierna liever op die manier? Ik volg je ff niet meer haha.
Ben wel heel nieuwsgierig, ga je het vandaag nog doen?
En waar kreeg je nou korsten van?????
Mijn shopsessie van vanmiddag was helaas nogal kort, vanwege vertragingen. Niks gekocht.

Ik koop mijn haarverf altijd bij de supermarkt/drogist in Duitsland. Het is daar ruim de helft goedkoper (merken als L'Oreal, Garnier, enz.) Ik wissel een beetje af tussen de verschillende kleuren blond. Ik gebruik vaak goud/warm blonde tinten en dan heb ik na het verven ook wel dat geel-effect maar na een paar keer wassen met zilvershampoo is het al een stuk minder.

Heeft iemand van jullie ervaring met inglot cosmetics? Over de oogschaduw heb ik gehoord dat die goed schijnt te zijn.
Hellooo ! Drukke dagen hier, dus vandaar dat ik minder actief ben :-)

Maar hier ook een nagellakfan (ook iets van 20 - vooral rood-rose kleuren, ook donkerblaux, jadegroen en bruin zijn favoriet). Over haarverven : geen ervaring, "helaas" : heb donkerbruin haar en nog geen behoefte aan verven !

Oh en Lorenne, Nederlands is ook niet mijn eerste taal, dus van mij zal je zeker geen opmerkingen horen: ik merk taalfouten amper op

Verder vanaf volgende week hard op zoek naar een winterjas. Wil eigenlijk een lijstje maken van dingen-die-ik-echt-nodig-heb en die dan in de sale scoren. Waarschijnlijk plan ik dan ook een uitje naar Duistland en België. EN het liefst hou ik me dan ook echt aan dat lijstje, anders gaat het weer mis... ;) Budgettijd it is !
Ik ben het nu aan het ontkleuren/verven.

Ik kreeg van syoss shampoo korsten. Dankje voor de link, ik wil dan liever met kappers producten gaan verven!

Heb net bij de etos allemaal nagelproducten ingeslagen. 2+2 gratis.. Ik wil mijn handen toch beter gaan verzorgen, nagelriemen, nagels, enz. Heb ook zon leuk setje nepnagels (die zonder lijm zouden moeten plakken) er bij gehaald Ben benieuwd of het wat is Heb 2 keer 2+2 gratis gedaan. Had 13 euro korting, dat is wel even fijn mee genomen vind ik

@Cosima: naar duitsland wil ik eigenlijk ook een keer, maar mijn ID kaart is foetsie en met een rijbewijs kom je er niet, en moet nog wachten tot mijn nieuwe idkaart binnen is, want ben verhuisd en dan duurt het wat langer..
Ik heb dit ook in het topic over vogue NL gepost, maar dat topic is niet erg actueel. Hier past het ook, dus ik post het hier ook even:

Is er misschien iemand die een de Vogue NL van september 2012 heeft liggen? Ik heb in een essay een artikel daaruit aangehaald en dit moet ik nog in een voetnoot zetten. Daarvoor heb ik nog wel wat informatie nodig. Dat wilde ik opzoeken in de bibliotheek, maar daar is het tijdschrift uitgeleend.

Het gaat om het artikel over zwarte modellen in vogue. Wat ik nodig heb is:

-titel

-eventueel auteur (als het er bij staat)

-op welke pagina's staat het?
Balen Cookie van je ID ! Maar is het met het OV niet te doen ? De uitverkoop begint daar pas na Kerst dacht ik..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven