Moedertas (geen luiertas)
donderdag 14 maart 2019 om 12:43
Ik heb allang geen luiertas meer nodig voor mijn zoon, maar ik merk wel dat ik gewone tassen toch vaak niet zo praktisch vind voor alle zooi die ik alsnog regelmatig met me mee moet slepen voor uitstapjes naar de binnenspeeltuin, dierentuin etc.
Wat voor tas zijn jullie op overgestapt nadat je kind uit de luiers en flesjes was?
Wat voor tas zijn jullie op overgestapt nadat je kind uit de luiers en flesjes was?
donderdag 14 maart 2019 om 19:04
Nee hoor dat heb ik nergens gezegd. Ik zeg dat de hele dag door eten niet nodig is. Dat je best een paar uur zonder kan.snorriemorrie schreef: ↑14-03-2019 18:51Ja, en jij trekt vervolgen dan direct de conclusie dat het wel wat ongezonds zal zijn. Kortom: voorbarig.
donderdag 14 maart 2019 om 19:06
Verklaar dan eens wat je bedoelde met de opmerking dat het feit dat ik eten en drinken meeneem "de reden is dat scholen zo streng doen over tussendoortjes, traktaties enz." ? wat bedoelde je dan met die opmerking?
donderdag 14 maart 2019 om 19:14
Ja dat bedoel ik inderdaad. Ik was de naam vergeten
donderdag 14 maart 2019 om 19:16
Toevallig de populaire van Aliexpress? Die heb ik in dat geval ook. Fijne tas.WorkMomNia37 schreef: ↑14-03-2019 15:42Ik heb een luier rugtas met groot voorval voor 3 flesjes nu dus blikjes met koelfunctie.
Zijkant kan je pak billendoekjes in doen zit een gleuf dat je de doekjes er zo uit pakt bij ijsvingers zonder de tas af te hoeven doen.
Zitten veel vakken in super handig. Zit ook een rits in zodat je bij de bodem van de tas kan zonder te hoeven graven.
donderdag 14 maart 2019 om 19:26
Dan stop je er toch lekker wat anders in? Dat weet die tas toch niet?snorriemorrie schreef: ↑14-03-2019 19:20Ik denk dat ie die ook voorbij heb zien komen inderdaad. Dat vond ik wel een leuke tas, maar bijvoorbeeld zo'n vakje voor flesjes heb ik niks meer aan
donderdag 14 maart 2019 om 19:31
Als het inderdaad degene is die ik denk dat ze bedoelen, namelijk deze https://www.aliexpress.com/item/Disney- ... fee34c2e93 dan denk ik dat het niet echt een vak is dat heel geschikt is voor andere dingen, maar misschien heb ik dat mis hoor
donderdag 14 maart 2019 om 20:26
Kun je toch gewoon de pakjes drinken dan in doen. Blijven die ook koud. Ik geef borstvoeding dus gebruik dat vak ook niet.snorriemorrie schreef: ↑14-03-2019 19:20Ik denk dat ie die ook voorbij heb zien komen inderdaad. Dat vond ik wel een leuke tas, maar bijvoorbeeld zo'n vakje voor flesjes heb ik niks meer aan
donderdag 14 maart 2019 om 20:31
Ik heb drie kinderen (0, 2 en 3) en neem altijd een rugtas mee.
Daar gaat dan in: 2 luiers voor baby, 2 luiers voor peuter, schoon setje baby, schone broek en onderbroek voor oudste (ivm ongelukjes), billendoekjes en een hydrofiel. En er is ruimte voor portemonnee, telefoon en sleutels.
Met een officiele luiertas ben ik al heel snel gestopt.
Als het moet kan er ook wat eten en drinken in, maar ik ga zelden ergens heen waar ik mijn eigen spul mee neem. Nou ja soms mandarijntjes maar dat neemt weinig ruimte in.
Daar gaat dan in: 2 luiers voor baby, 2 luiers voor peuter, schoon setje baby, schone broek en onderbroek voor oudste (ivm ongelukjes), billendoekjes en een hydrofiel. En er is ruimte voor portemonnee, telefoon en sleutels.
Met een officiele luiertas ben ik al heel snel gestopt.
Als het moet kan er ook wat eten en drinken in, maar ik ga zelden ergens heen waar ik mijn eigen spul mee neem. Nou ja soms mandarijntjes maar dat neemt weinig ruimte in.
donderdag 14 maart 2019 om 20:42
Wat een idiote reactie!sugarmiss schreef: ↑14-03-2019 16:57En dit is dus de reden waarom scholen zulke onzinnige strenge regels opstellen over tractaties, tussendoortjes en lunch.
Waar zou je kind iets moeten eten onderweg?
Als het goed is heb je thuis al ontbeten of geluncht.
En je kan toch ook wel een uurtje of 2 zonder drinken.
Ter plekke mag je toch vaak geen eigen meegebracht eten of drinken nuttigen.
Als ik 3 uur weg ga neem ik voor mezelf ook wat mee anders ga ik van mijn stokje
En hee allemaal volwassen nu en slank.
En on topic. Nooit een andere tas gehad dan een rugzak. Vanaf mijn 16e
donderdag 14 maart 2019 om 20:49
Van te veel gezond eten wordt je net zo goed dik.snorriemorrie schreef: ↑14-03-2019 19:06Verklaar dan eens wat je bedoelde met de opmerking dat het feit dat ik eten en drinken meeneem "de reden is dat scholen zo streng doen over tussendoortjes, traktaties enz." ? wat bedoelde je dan met die opmerking?
donderdag 14 maart 2019 om 20:52
Lijkt mij erg vervelend voor je dat je gewoon flauw valt als je geen tussendoortje hebt gehad.
vrijdag 15 maart 2019 om 08:19
vrijdag 15 maart 2019 om 10:18
Heb je niet voor dat soort gevallen gewoon een kleine weekend/sporttas in huis?snorriemorrie schreef: ↑15-03-2019 08:19Ik begin nu een beetje te twijfelen of het niet handiger zou zijn om twee tassen te kopen: eentje voor de boodschappen, waar ik mijn portemonnee en wat losse tasjes in kan doen, en eenttje voor uitstapjes die wat groter is en waar ik dan eten, drinken etc. in kan vervoeren
vrijdag 15 maart 2019 om 13:56
Ik heb toen gewoon de goedkoopste gekozen bij zoekopdracht nursing backpack die hem in het donkerblauw aanbood.