Mooie jurk voor eigen bruiloft
woensdag 6 oktober 2010 om 08:46
Hallo allemaal,
Eind november gaan mijn vriend en ik trouwen. Helemaal geweldig!
Het wordt een kleine bruiloft met alleen naaste familie.
Ik ga niet in een trouwjurk, maar ik wil natuurlijk wel een hele mooie jurk aan.
Ik heb natuurlijk al heel wat afgezocht op internet en voor volgende week staat er een dag winkelen op de planning, maar toch wil ik jullie ook vragen te helpen.
Ik wil graag in een korte (niet kortkort, maar in ieder geval niet lang) jurk met lange mouwen.
Hebben jullie leuke suggesties voor merken en/of winkels in het noorden waar ik eens kan gaan kijken?
Eind november gaan mijn vriend en ik trouwen. Helemaal geweldig!
Het wordt een kleine bruiloft met alleen naaste familie.
Ik ga niet in een trouwjurk, maar ik wil natuurlijk wel een hele mooie jurk aan.
Ik heb natuurlijk al heel wat afgezocht op internet en voor volgende week staat er een dag winkelen op de planning, maar toch wil ik jullie ook vragen te helpen.
Ik wil graag in een korte (niet kortkort, maar in ieder geval niet lang) jurk met lange mouwen.
Hebben jullie leuke suggesties voor merken en/of winkels in het noorden waar ik eens kan gaan kijken?
woensdag 6 oktober 2010 om 09:01
Van harte gefeliciteerd. Ik weet niet waar jij van houdt, moet het netjes of niet. Als het wat aparter mag zou ik naar Emmen gaan. Ik weet eerlijk gezegd niet meer hoe het winkeltje heet maar het zit in het overdekte winkelgedeelte en ze verkopen er alternativie kleding En prachtige jurken.(ik bedoel trouwens niet London)
woensdag 6 oktober 2010 om 09:07
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Ik was inderdaad al van plan om naar Rinsma Gorredijk te gaan.
Maar Karen Millen vind ik ook mooi, dus de bijenkorf gaat ook op de lijst.
En paulsje, jij ook bedankt, maar ik weet niet precies wat je met alternatieve jurken bedoelt, maat ik denk dat ik het wat meer in een nette jurk zoek.
Zal nu eens googlen op Anastasi
Ik was inderdaad al van plan om naar Rinsma Gorredijk te gaan.
Maar Karen Millen vind ik ook mooi, dus de bijenkorf gaat ook op de lijst.
En paulsje, jij ook bedankt, maar ik weet niet precies wat je met alternatieve jurken bedoelt, maat ik denk dat ik het wat meer in een nette jurk zoek.
Zal nu eens googlen op Anastasi
woensdag 6 oktober 2010 om 09:10
Nog een tevreden klant van Anastasi in Nieuwegein
Via google kun je makkelijk haar website vinden en zie je ook foto's! Je kunt zelf je eigen jurk ontwerpen of verzinnen en dan maakt zij hem! Maar je kan ook gewoon een afspraak maken, langs komen en kijken wat voor ideeen ze voor je heeft! Heel aardig mens!
Via google kun je makkelijk haar website vinden en zie je ook foto's! Je kunt zelf je eigen jurk ontwerpen of verzinnen en dan maakt zij hem! Maar je kan ook gewoon een afspraak maken, langs komen en kijken wat voor ideeen ze voor je heeft! Heel aardig mens!
woensdag 6 oktober 2010 om 09:24
quote:Puzzelboek schreef op 06 oktober 2010 @ 09:15:
Anastasi is idd heel mooi, maar wel heel erg trouwjurk als ik de voorbeelden zo zie.
Assepoester in Arnhem vind ik ook leuk, maar wat een keuze.
Heb ik al weer wat adresjes om te bezoeken, dank jullie welZe maakt inderdaad vooral trouwjurken, maar ik heb ook een aantal voorbeelden gezien van haar van trouw outfits die geen jurken zijn maar wel heel feestelijk. (ook outfits voor bijvoorbeeld de moeder van de bruid enzo)
Anastasi is idd heel mooi, maar wel heel erg trouwjurk als ik de voorbeelden zo zie.
Assepoester in Arnhem vind ik ook leuk, maar wat een keuze.
Heb ik al weer wat adresjes om te bezoeken, dank jullie welZe maakt inderdaad vooral trouwjurken, maar ik heb ook een aantal voorbeelden gezien van haar van trouw outfits die geen jurken zijn maar wel heel feestelijk. (ook outfits voor bijvoorbeeld de moeder van de bruid enzo)
woensdag 6 oktober 2010 om 10:03
Gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk!
Bij Steps hebben ze ook vaak hele mooie jurken. Ik weet niet of ze ook jurken met lange mouwen hebben, ik ben er nl zelf deze zomer voor het laatst geweest, maar ik ga ervan uit dat ze nu in het najaar ook jurken met lange mouwen hebben. Kijk anders even op hun site, vaak staat daar de collectie ook op. En Steps zit in het noorden ook in een aantal grote plaatsen.
Succes!
Bij Steps hebben ze ook vaak hele mooie jurken. Ik weet niet of ze ook jurken met lange mouwen hebben, ik ben er nl zelf deze zomer voor het laatst geweest, maar ik ga ervan uit dat ze nu in het najaar ook jurken met lange mouwen hebben. Kijk anders even op hun site, vaak staat daar de collectie ook op. En Steps zit in het noorden ook in een aantal grote plaatsen.
Succes!
woensdag 6 oktober 2010 om 10:39
XSASA in Groningen! Ze hebben trouwjurken, maar ook heel veel gala en gelegenheidsjurken. Anders heb je in Musselkanaal ook nog een grote winkel (Westen volgens mij). Ik vond Rinsma zelf wat tegen vallen voor gelegenheidskleding. Vrije tijd is daar wel mooi.
O, waar ik echt hele goede verhalen over hoor is van de Belt modewereld in de Wijk. Maar daar ben ik nog nooit geweest.
O, waar ik echt hele goede verhalen over hoor is van de Belt modewereld in de Wijk. Maar daar ben ik nog nooit geweest.