Mooie Jurken - topic
zondag 14 maart 2010 om 18:18
zondag 14 maart 2010 om 18:31
Ik ben er!! Hij is van Donna Karan en stond op net-a-porter.com.... en helaas niet meer leverbaar.
Intense red strapless stretch jersey dress with full taffeta skirt. Donna Karan dress has a round neck, a V-back with self-tie wrap waist, a concealed hook and zip-fastening back, side-slit pockets and a pleated full taffeta skirt with structured trim. top: 96% rayon, 4% spandex; skirt: 60% silk, 33% nylon, 7% spandex; hem/attached wrap ties: 94% silk, 6% spandex. Dry clean.
Dit is de achterkant:
Intense red strapless stretch jersey dress with full taffeta skirt. Donna Karan dress has a round neck, a V-back with self-tie wrap waist, a concealed hook and zip-fastening back, side-slit pockets and a pleated full taffeta skirt with structured trim. top: 96% rayon, 4% spandex; skirt: 60% silk, 33% nylon, 7% spandex; hem/attached wrap ties: 94% silk, 6% spandex. Dry clean.
Dit is de achterkant:
donderdag 25 maart 2010 om 15:38
quote:Pepernoek schreef op 25 maart 2010 @ 14:29:
Die is supermooi AE, waar issie van? Vind het model echt prachtig, en de strik ook. Print staat mij minder goed, maar is wel erg leuk. Hoe ga je hem combineren?
Hij is van Laura Ashley.
Combineren? Nou niet.
Ik ben niet zo goed in combineren. Ik trek er een paar schoenen bij aan en dat was het dan wel weer.
Die is supermooi AE, waar issie van? Vind het model echt prachtig, en de strik ook. Print staat mij minder goed, maar is wel erg leuk. Hoe ga je hem combineren?
Hij is van Laura Ashley.
Combineren? Nou niet.
Ik ben niet zo goed in combineren. Ik trek er een paar schoenen bij aan en dat was het dan wel weer.
donderdag 25 maart 2010 om 15:44
zaterdag 27 maart 2010 om 11:19
quote:Pepernoek schreef op 25 maart 2010 @ 18:20:
Schoenen erbij... goed idee AE!
Denk dat hij idd leuk is met een felle kleur als rood of geel zoals maia zegt.
Wist niet dat Laura Ashley ook niet-bloemetjesjurken maakt!
Nee, wist ik ook niet.
Ze hebben echt leuke jurken. Ook effen rood of blauw.
Helemaal geen Holly Hobby gedoe zoals vroeger.
Veel jaren vijftig jurken. Helemaal Happy Days, zeg maar.
Schoenen erbij... goed idee AE!
Denk dat hij idd leuk is met een felle kleur als rood of geel zoals maia zegt.
Wist niet dat Laura Ashley ook niet-bloemetjesjurken maakt!
Nee, wist ik ook niet.
Ze hebben echt leuke jurken. Ook effen rood of blauw.
Helemaal geen Holly Hobby gedoe zoals vroeger.
Veel jaren vijftig jurken. Helemaal Happy Days, zeg maar.
zaterdag 27 maart 2010 om 14:12