Mooie Jurken - topic
vrijdag 26 februari 2010 om 13:11
vrijdag 26 februari 2010 om 13:15
Ja ik ben ook weg van de kleur, en die kleur staat me wel, net als het groen in de opening. Alleen denk ik dat het model mij ook minder zou staan, heb nogal heupen.
@ coffeepot! Hier precies hetzelfde! Mijn groene wikkeljurk (van de WE) is ook op, dat ik er laatst met mijn hak in bleef hangen toen ik van de fiets afstapte heeft ook niet veel goed gedaan. Zo jammer...
@ coffeepot! Hier precies hetzelfde! Mijn groene wikkeljurk (van de WE) is ook op, dat ik er laatst met mijn hak in bleef hangen toen ik van de fiets afstapte heeft ook niet veel goed gedaan. Zo jammer...
vrijdag 26 februari 2010 om 14:29
Ik ga deze zomer naar Indonesie en twijfel nog of ik mijn favojurkje mee zal nemen om er replica´s van te laten maken. Dat model is gewoon echt perfect voor mij (en ik heb het daarna nooit meer teruggevonden). Van H en M trouwens.
Coffeepot, ik hoorde dat je in NL ook kan laten nanaaien. Zou dat niks zijn?
Coffeepot, ik hoorde dat je in NL ook kan laten nanaaien. Zou dat niks zijn?
vrijdag 26 februari 2010 om 17:02
TitaTamara, moeilijk te zeggen. Ik heb een M gekocht en naar mijn idee valt de jurk normaal als een 36-38. Maar mijn postuur komt niet overeen met het jouwe, dus dit zegt nog weinig . Qua bovenkant zal een M wel goed zitten, qua onderkant weet ik niet. De jurk is wel stretchy, maar ik weet niet tot hoever het mooi (en lekker) zit.
vrijdag 26 februari 2010 om 19:34
zaterdag 27 februari 2010 om 10:26
quote:CoffeePot schreef op 27 februari 2010 @ 09:11:
Wat kost die lana dress?
Hé koffiepotje, nog niet beginnen met opbieden voordat we weten of TiTaTamara 'm past hoor!
Ik zag bij de viva-blogs iets over kledingruilen en hoopte naar aanleiding van dit topic een mooie jurk te ziendie per ongeluk in de verkeerde maat van over de oceaan was gekomen maar helaas...
Wat kost die lana dress?
Hé koffiepotje, nog niet beginnen met opbieden voordat we weten of TiTaTamara 'm past hoor!
Ik zag bij de viva-blogs iets over kledingruilen en hoopte naar aanleiding van dit topic een mooie jurk te ziendie per ongeluk in de verkeerde maat van over de oceaan was gekomen maar helaas...
zaterdag 27 februari 2010 om 13:03
Ik krijg hem nu voor US $86,00, dat is incl. verzenden.
Ik hoop alleen dat ik er geen invoerheffing en omzetbelasting over krijg.
Hij wordt verstuurd met USPS, ik lees op internet dat dan de kans op controle wat kleiner is dan met UPS en DHL. En ik heb gevraagd over de verkoper 'gift' op het pakket wil zetten.
Dus hoop maar met mij mee...
Ik hoop alleen dat ik er geen invoerheffing en omzetbelasting over krijg.
Hij wordt verstuurd met USPS, ik lees op internet dat dan de kans op controle wat kleiner is dan met UPS en DHL. En ik heb gevraagd over de verkoper 'gift' op het pakket wil zetten.
Dus hoop maar met mij mee...