Mode & Beauty alle pijlers

Mooie Jurken - topic

20-02-2010 19:57 315 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn geld is op, maar ik heb zin om te winkelen. Om te kijken naar al die prachtige onbereikbare jurken.

Dus dan maar even virtueel kwijlen en inspiratie opdoen. Wat zijn jullie mooiste jurken?

Ja die is leuk he!
Prachtige kleur is dat keeprunning! Jammer dat zo'n hoog gesloten hals me niet staat, daar word ik vierkant met teveel tiet van.
Ik sta niet zo goed met die kleur (en ook niet met die van de Ladress uit de OP), en ook niet met het model (te hoge hals, te strakke rok). Maar vind hem wel prachtig!
Die paarse is ook mooi Ainne!

Mijn lievelingswikkeljurk (olijfgroene print van H&M) is 'op', er vallen gaten in de stof . Ik zit nu ernstig te twijfelen of ik hem uit elkaar moet halen als patroon voor een zelfgemaakte nieuwe, maar ik vrees dat dat nog iets te hoog gegrepen is...
Ja ik ben ook weg van de kleur, en die kleur staat me wel, net als het groen in de opening. Alleen denk ik dat het model mij ook minder zou staan, heb nogal heupen.

@ coffeepot! Hier precies hetzelfde! Mijn groene wikkeljurk (van de WE) is ook op, dat ik er laatst met mijn hak in bleef hangen toen ik van de fiets afstapte heeft ook niet veel goed gedaan. Zo jammer...
Ik ga deze zomer naar Indonesie en twijfel nog of ik mijn favojurkje mee zal nemen om er replica´s van te laten maken. Dat model is gewoon echt perfect voor mij (en ik heb het daarna nooit meer teruggevonden). Van H en M trouwens.

Coffeepot, ik hoorde dat je in NL ook kan laten nanaaien. Zou dat niks zijn?
Ik zou het doen, Pepernoek.

En gave jurk joh, die via marktplaats! Ebay loopt morgen af of zo.

Mooi zeg Keeprunning, die kleur is perfect. Model helaas niet, voor mijn cup G.

Wie weet hoe deze Lana dress van 'Stop staring' valt?

Ik ben zelf niet zo groot, 1.63, heb niet zo'n grote boezem als de mevrouw op het plaatje, maar wel wat brede heupen. Ik twijfel of ik een maat M of L moet nemen...
TitaTamara, moeilijk te zeggen. Ik heb een M gekocht en naar mijn idee valt de jurk normaal als een 36-38. Maar mijn postuur komt niet overeen met het jouwe, dus dit zegt nog weinig . Qua bovenkant zal een M wel goed zitten, qua onderkant weet ik niet. De jurk is wel stretchy, maar ik weet niet tot hoever het mooi (en lekker) zit.
Ik weeg trouwens 64kg, ook wel handig om te weten...
Dan ga je me niet vertellen dat je wel slank bent met 'dikke tieten' he, Paris_Rose? Dan ben ik jaloers
@pepernoek, hoeveel doet z'n furstenberg op ebay?
ik heb er op marktplaats 55 euro voor betaald. op ebay ligt het er heel erg aan, ik zie wel veel hogere prijzen.
quote:dangeensuus schreef op 25 februari 2010 @ 20:53:

Jaaa Ann Liv die is heel leuk, ik vind alleen de witte knopen too much, en zou die zelf omzetten naar zwarte knopenMisschien zelfs zonder knopen. Maar oh, wat is dat een mooi model...
quote:Biebeltje schreef op 26 februari 2010 @ 11:05:

BURDAHeel mooi patroon, jammer dat 'ie alleen in mt 34 is! Een jurk 1 maatje groter maken, gaat wel.... maar da's bij mij toch iets meer
Ik heb de Lana dress net besteld op e-bay. Heb de maat M genomen... mocht hij niet passen, dan meld ik dat hier en dan is er vast wel iemand die hem wil...
quote:TiTaTamara schreef op 26 februari 2010 @ 22:02:

Ik heb de Lana dress net besteld op e-bay. Heb de maat M genomen... mocht hij niet passen, dan meld ik dat hier en dan is er vast wel iemand die hem wil...
Leuk TitaTamara! Het is zooooo'n mooie jurk. De jurk zal vast wel passen, en anders heeft AnnLiv mazzel .
Wat kost die lana dress?
quote:CoffeePot schreef op 27 februari 2010 @ 09:11:

Wat kost die lana dress?

Hé koffiepotje, nog niet beginnen met opbieden voordat we weten of TiTaTamara 'm past hoor!

Ik zag bij de viva-blogs iets over kledingruilen en hoopte naar aanleiding van dit topic een mooie jurk te ziendie per ongeluk in de verkeerde maat van over de oceaan was gekomen maar helaas...
Ik krijg hem nu voor US $86,00, dat is incl. verzenden.

Ik hoop alleen dat ik er geen invoerheffing en omzetbelasting over krijg.

Hij wordt verstuurd met USPS, ik lees op internet dat dan de kans op controle wat kleiner is dan met UPS en DHL. En ik heb gevraagd over de verkoper 'gift' op het pakket wil zetten.

Dus hoop maar met mij mee...

Geen haute couture (H&M want ik ben niet rijk), maar ik vind dit zo'n mooie jurk!

Ik denk dat ik m ga kopen als ie fijn zit

Ik durf m niet via internet te bestellen omdat ik m eerst wil passen
Oh die vind ik ook mooi @ Punika, ff kijken op H&M
Hij is er ook in het groen ik zal van de week eens kijken welke het mooiste is (vind toch dat ik dat in de winkel wat beter kan beoordelen)

Ik hou wel van groen namelijk
Punica, ik heb hem ook al een paar keer gezien in het groen. Heel leuk! Maar ik denk dat de kleur net niet mooi is voor mij, zou me te bleek maken vrees ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven