Mode & Beauty alle pijlers

Mooie Jurken - topic

20-02-2010 19:57 315 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn geld is op, maar ik heb zin om te winkelen. Om te kijken naar al die prachtige onbereikbare jurken.

Dus dan maar even virtueel kwijlen en inspiratie opdoen. Wat zijn jullie mooiste jurken?

Ik heb trouwens ook nog een nieuw, alleen uitgewassen, jurkje op MP staan van Supertrash. Advertentie: 325426607. (ik weet niet of ik dat hier mag melden, zo niet dan haal ik het wel weer weg) Hij is me veel te groot, dus misschien iemand anders interesse?
Volgens mij mag dit niet, behalve als je hem zou willen ruilen, maar ik ben wel even stiekem gaan kijken: vind je het niet vervelend dat forummers zo je woonplaats weten?
Nee, dat vind ik niet vervelend. Ik zou hier niets plaatsen wat ik, bij wijze van spreken, ook niet aan iemand op een feestje zou vertellen. Maar niemand interesse?
Leuk model, Tita.... maar veuls te klein voor mij helaas.
quote:Ann Liv schreef op 25 februari 2010 @ 13:43:

Oeh, deze is mooi...

[afbeelding]

Maar wanneer draag je zoiets?Naar je werk? Tijdens een avondje uit? Tijdens een etentje? Naar een receptie? Des noods gewoon thuis op de bank? Ik vind hem extreem draagbaar eigenlijk.
quote:Punica schreef op 27 februari 2010 @ 22:05:

[afbeelding]

Geen haute couture (H&M want ik ben niet rijk), maar ik vind dit zo'n mooie jurk!

Ik denk dat ik m ga kopen als ie fijn zit

Ik durf m niet via internet te bestellen omdat ik m eerst wil passen

Die heb ik!

Ik kan niet wachten tot het weer beter is zodat ik 'm aan kan doen!
quote:Uggla schreef op 28 februari 2010 @ 22:22:

[...]

Naar je werk? Tijdens een avondje uit? Tijdens een etentje? Naar een receptie? Des noods gewoon thuis op de bank? Ik vind hem extreem draagbaar eigenlijk.Echt? Naar je werk? Of naar een receptie? Ik heb niet zoveel recepties, dat scheelt misschien maar naar mijn werk zou ik me érg overdressed voelen. En naar veel andere feestjes ook.
Als je geen hoepelrok eronder draagt valt de jurk al minder op.

Dit vind ik overigens ook een prachtige jurk, maar is wel minder draagbaar..

die is leuk parisrose! al moet ik ook wel een beetje aan zo´n soort dier denken:

Haha, ja inderdaad. Toch vind ik die Avant garde stijl altijd wel wat hebben. Ondanks dat ik het zelf niet draag. Groen met dots daarentegen weer wel
Ik zou hem wel dragen hoor! Van welk merk issie?
Heerlijk zeg, de plaatjes op dit topic. In het kader van 'onbetaalbaar prachtige jurken' ben ik gek op de jurken van Addy van den Krommenacker maar daarvan kan ik hier helaas geen plaatjes plakken. (zie de pret a porter collectie en dan vooral de lange jurken)
Ik heb eigenlijk geen idee welk merk het is, even googlen.

Kastanjez, die zomerse bloemen jurken zijn echt prachtig!
quote:paris_rose schreef op 02 maart 2010 @ 15:34:

Als je geen hoepelrok eronder draagt valt de jurk al minder op.

Ja maar dan is de hele charme weg, toch?

Die avantgarde-jurk die jij postte is gaaf zeg. Die zou ik misschien nog wel eerder dragen dan zo'n hoepeljurk. Erg duur zeker?
Nou het effect is iets minder zonder hoepel, maar dan is ie misschien iets degelijker .

De groene jurk is van Givenchy, en hij is niet eens zo duur, 110 euro. He bah nu zie ik gelijk nog veel meer mooie jurken.
110 euro lijkt voor niks. Hoe zou dat kunnen? Ik kan hem trouwens niet vinden op de site, maar durf ook niet goed verder te zoeken, ben bang teveel mooie jurken tegen te komen.
Deze vind ik echt heeeel mooi..

Oehhh, die is ook mooi, LavenderLeo.. Welk merk is dat?

Dit topic is SLECHT voor me.. :
Ik heb m'n jurk binnen! Nu al! Hij is echt mooi en lijkt ook echt op het plaatje, haha. Hij zat ook erg mooi verpakt.

Op zich zit hij prima... alleen bij mijn heupen tekent hij iets af. Een maat L was denk ik net ietsiepietsie beter geweest.

Misschien dat ik maar een corrigerende oma onderbroek moet gaan aanschaffen.. en helpt dat niet, dan moet ik even wat minder gaan eten....

Eigenlijk vind ik (bijna) alle jurken van Stop Staring! prachtig.
Klinkt goed TiTaTamara! En met corrigerend ondergoed ziet het er vast prachtig uit. Daarbij kijkt waarschijnlijk niemand naar je billen, alle ogen zijn gericht op dat decolleté.
Oh wat is ie toch mooi.Maar snel hoor TitaTamara, en geen invoerrechten?

Dat vind ik overigens wel het lastige van de stof. Als je een maat groter neemt, zodat de jurk niet strak zit, krijg je van die rimpels. Maar goed gelukkig bestaat er van dat sexy corrigerende ondergoed
Die Stop Staring jurkjes zijn alleen wel gemaakt voor kleine maatjes en ze vallen heel klein.
Titamara; Wat Een Leuk Jurkje!

Heb op de site gekeken maar kan het jurkje niet vinden!

Via welke site heb je het rode jurkje besteld?

Vast bedankt

Sal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven