Mooie Jurken - topic
zondag 28 februari 2010 om 22:22
maandag 1 maart 2010 om 22:34
quote:Punica schreef op 27 februari 2010 @ 22:05:
[afbeelding]
Geen haute couture (H&M want ik ben niet rijk), maar ik vind dit zo'n mooie jurk!
Ik denk dat ik m ga kopen als ie fijn zit
Ik durf m niet via internet te bestellen omdat ik m eerst wil passen
Die heb ik!
Ik kan niet wachten tot het weer beter is zodat ik 'm aan kan doen!
[afbeelding]
Geen haute couture (H&M want ik ben niet rijk), maar ik vind dit zo'n mooie jurk!
Ik denk dat ik m ga kopen als ie fijn zit
Ik durf m niet via internet te bestellen omdat ik m eerst wil passen
Die heb ik!
Ik kan niet wachten tot het weer beter is zodat ik 'm aan kan doen!
dinsdag 2 maart 2010 om 15:24
quote:Uggla schreef op 28 februari 2010 @ 22:22:
[...]
Naar je werk? Tijdens een avondje uit? Tijdens een etentje? Naar een receptie? Des noods gewoon thuis op de bank? Ik vind hem extreem draagbaar eigenlijk.Echt? Naar je werk? Of naar een receptie? Ik heb niet zoveel recepties, dat scheelt misschien maar naar mijn werk zou ik me érg overdressed voelen. En naar veel andere feestjes ook.
[...]
Naar je werk? Tijdens een avondje uit? Tijdens een etentje? Naar een receptie? Des noods gewoon thuis op de bank? Ik vind hem extreem draagbaar eigenlijk.Echt? Naar je werk? Of naar een receptie? Ik heb niet zoveel recepties, dat scheelt misschien maar naar mijn werk zou ik me érg overdressed voelen. En naar veel andere feestjes ook.
dinsdag 2 maart 2010 om 16:36
vrijdag 5 maart 2010 om 23:18
Ik heb m'n jurk binnen! Nu al! Hij is echt mooi en lijkt ook echt op het plaatje, haha. Hij zat ook erg mooi verpakt.
Op zich zit hij prima... alleen bij mijn heupen tekent hij iets af. Een maat L was denk ik net ietsiepietsie beter geweest.
Misschien dat ik maar een corrigerende oma onderbroek moet gaan aanschaffen.. en helpt dat niet, dan moet ik even wat minder gaan eten....
Op zich zit hij prima... alleen bij mijn heupen tekent hij iets af. Een maat L was denk ik net ietsiepietsie beter geweest.
Misschien dat ik maar een corrigerende oma onderbroek moet gaan aanschaffen.. en helpt dat niet, dan moet ik even wat minder gaan eten....
zondag 7 maart 2010 om 12:23